دولت بایدن هریس یک برنامه عملیاتی برای شارژ خودروهای الکتریکی منتشر کرده است تا اقدامات آژانس های فدرال برای حمایت از توسعه و استقرار شارژرها در جوامع ایالات متحده در سراسر کشور را مشخص کند.
قانون زیرساخت دوجانبه، وزارت نیرو (DOE) و وزارت حمل و نقل (DOT) نیروهای خود را برای ایجاد یک سرویس مشترک انرژی و حمل و نقل برای تمرکز بر استقرار زیرساخت های خودروهای الکتریکی (EV) ملحق کرده اند.
این سه بخش با هم کار خواهند کرد تا اطلاعات و راهنماییهایی را از رهبران صنعت، تولیدکنندگان، کارگران و سهامداران جمعآوری کنند تا اطمینان حاصل کنند که این شبکه ملی شارژ راحت را برای همه فراهم میکند.
تمرکز اولیه روی ایجاد یک شبکه شارژ عمومی راحت و قابل اعتماد با تمرکز بر پر کردن شکافها در مکانهای روستایی، محروم و صعب العبور خواهد بود.
قانون زیرساخت دوحزبی چیست؟
قانون زیرساخت دو حزبی بزرگترین سرمایه گذاری برای شارژ خودروهای الکتریکی در تاریخ ایالات متحده است و برای افزایش شبکه شارژ با 500000 شارژر طراحی شده است و وسایل نقلیه الکتریکی را مقرون به صرفه تر می کند. این قانون شامل 5 میلیارد دلار برای ایالت ها برای این منظور است.
این قانون همچنین به جوامعی که می خواهند از شارژ روستایی، بهبود کیفیت هوای محلی و افزایش دسترسی به شارژ خودروهای برقی در جوامع محروم حمایت کنند، کمک مالی 2.5 میلیارد دلاری ارائه می دهد.
به گفته کاخ سفید، بسترسازی برای شبکه ملی زیرساخت شارژ خودروهای برقی، تجربه کاربری قابل اعتماد و قابل دسترسی را فراهم می کند که برای همه آمریکایی ها منصفانه و قابل دسترسی است.
این طرح شامل معرفی سریع خودروهای برقی برای همه مصرف کنندگان خصوصی و ناوگان تجاری، به ویژه آنهایی است که نمی توانند به طور قابل اعتماد در خانه شارژ شوند. هدف این قانون کاهش انتشار گازهای گلخانه ای است تا حداکثر تا سال 2050 کشور در مسیر صفر شدن انتشار خالص قرار گیرد.
چگونه این بر تولید باتری برای وسایل نقلیه الکتریکی تأثیر می گذارد
استراتژی خودروهای الکتریکی برای افزایش تولید داخلی باتری و قطعات خودروهای الکتریکی طراحی شده است. هدف این است که یک عرضه محلی سازگار با محیط زیست از مواد بازیافتی را ترویج کند.
ترنت مل، مدیر عامل شرکت Electra Battery Materials، گفت: «آنچه من را شگفت زده کرد که چندین سال در زنجیره تأمین خودروهای الکتریکی اینجا بودم، فقط سرعت تصمیمات سرمایه گذاری و سرعت جمع آوری آن در آمریکا در سال جاری است. نیوزویک.البته رقابت دوستانه بین ایالت ها و کانادا و بدون شک مکزیک. اما من به گذشته نگاه می کنم و شاید نباید تعجب کنیم، زیرا اروپا در سال گذشته، در دوران کووید، همین کار را کرد.
دفتر برنامه های اعتباری DOE (LPO) یک سازمان وام 17 میلیارد دلاری ایجاد کرده است تا برنامه های وام دهی خود را برای وسایل نقلیه فناوری که از زنجیره تامین باتری داخلی پشتیبانی می کنند، اصلاح کند. وام هایی به تولیدکنندگان باتری برای وسایل نقلیه با فناوری پیشرفته اعطا خواهد شد.
این مراحل بر اساس اقداماتی است که در اوایل سال جاری انجام شده است که از 13 میلیون دلار از برنامه مدیریت انرژی فدرال DOE استفاده کرده است، که از تسهیلات و کمک های مالی فدرال برای فناوری های صرفه جویی در انرژی برای سرمایه گذاری در پروژه ها حمایت می کند.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید، دولت بایدن دوجین تیم را برای توسعه عرضه لیتیوم از آب نمک زمین گرمایی تامین مالی کرد و مجوز معدن لیتیوم Thacker Pass مستقر در نوادا را تایید کرد.
خودروسازان قراردادهایی را امضا کرده اند که از منابع داخلی استفاده می کنند، از جمله فورد تامین کننده لیتیوم بازیافتی از Redwood Materials، جنرال موتورز تامین کننده آب نمک زمین گرمایی لیتیوم کنترل شده در دریای سالتون و تسلا با استفاده از لیتیوم از پروژه ای در Piedmont، کارولینای شمالی.
قانون زیرساخت دو حزبی شامل بیش از 7 میلیارد دلار بودجه برای تسریع نوآوری و تسهیلات در سراسر زنجیره تامین باتری از پالایش، پردازش و تولید باتری تا تولید باتری، از جمله قطعات، بازیافت و استفاده مجدد باتری است.
این برای زنجیره تامین چه معنایی دارد؟
این بیماری همه گیر به شدت بر زنجیره های تامین در سراسر جهان، به ویژه در صنعت خودرو تاثیر گذاشته است.
در ماه ژوئن، کاخ سفید بررسی 100 روزه زنجیره تامین چهار محصول حیاتی، از جمله باتری های با ظرفیت بالا و مواد معدنی و مواد حیاتی را منتشر کرد. این بررسیها توصیههای متعددی به آژانسهای فدرال برای اطمینان از منابع داخلی قابل اعتماد و پایدار ارائه کرد.
مل گفت: «ما این ذخایر عظیم مواد معدنی را در اینجا در قاره داریم و این یک گسست عجیب است زیرا ما در حال ساخت کارخانه کبالت بودیم. نیوزویک.
"اما اگر نیکل نداشته باشیم، مگر اینکه نسخه قبلی داشته باشیم، مگر اینکه بازیافت داشته باشیم، همچنان به کره، ژاپن یا چین ارسال خواهیم کرد تا بسته بندی های مختلف را ارتقا دهیم، زیرا امروز چین 80 درصد مواد معدنی پالایش شده کبالت را کنترل می کند. پالایش کبالت از باتری ها، 90 درصد نیکل و 100 درصد منگنز.
توصیههای دیگر شامل حمایت از استخراج داخلی پایدار و مسئولانه و فرآوری مواد معدنی کلیدی برای باتریهایی مانند لیتیوم، کبالت و نیکل و حصول اطمینان از اینکه تولید باتریهای جدید خودروهای محلی مطابق با استانداردهای بالای عملکرد جاده است.
[ad_2]
مقالات مشابه
- Bloomscape فقط راه اندازی ابزارهای جدید که شما را به هر کسی یک کارخانه بزرگ پدر و مادر
- مرد می خواست ممنوعیت کوکا کولا Thums تا دادگاه عالی جریمه او Rs 5 لاخ
- Wayfair اولین ذخیره بزرگ را پشت رویداد است که در اینجا چیزی است که ما در حال خرید
- هند و چین را در سلاح های سنگین به پایگاه در نزدیکی شرق لاداخ: گزارش
- شاسی کشی خودرو
- کوین و دانیل جوناس ایجاد یک 'دخترانه گلم' اتاق بازی برای دختران خود
- 9 خانه ارتقاء است که شما اضافه کردن دسترسی بدون به خطر انداختن سبک
- اولین پرواز با 177 بازگشت به سرزمین سرخپوستان در کوچی از ابوظبی
- 3 سرباز کشته در چهره با چین "تلفات در هر دو طرف"
- اگر ترامپ نامزد نشود، ران دیسانتیس در بازی فرضی 2024 همه جمهوری خواهان را شکست می دهد.