تبلیغات آنلاین چیست ؟

در ابتدا در مقاله بازاریابی دیجیتال چیست ، ما در مورد بازاریابی آنلاین صحبت کردیم ، که بخشی از بازاریابی دیجیت

توسط ELEMENTORSITE در 30 تیر 1399
در ابتدا در مقاله بازاریابی دیجیتال چیست ، ما در مورد بازاریابی آنلاین صحبت کردیم ، که بخشی از بازاریابی دیجیتال است که از طریق اینترنت انجام می شود. اما پاسخ به این سؤال که تبلیغات آنلاین چیست و سؤالی که تفاوت تبلیغات آنلاین و بازاریابی آنلاین چیست ، پاسخ به این سؤال است که تفاوت بین بازاریابی و تبلیغات چیست؟ همین تفاوت بین بازاریابی آنلاین و تبلیغات آنلاین وجود دارد. تبلیغات آنلاین چیست؟ طبق یک تعریف ارائه شده توسط دانشگاه پنسیلوانیا ، تبلیغات اینترنتی به شرح زیر است: "هر فعالیتی که از اینترنت (و شاید در رابطه با کانالهای دیگر) برای افزایش آگاهی ، علاقه یا مشارکت در یک محصول یا خدمات خاص استفاده کند." مطابق این تعریف در تبلیغات آنلاین ، ما سعی می کنیم برای مخاطب مورد نظر پیام ارسال کنیم تا از محصول یا خدمات خود مطلع شویم یا فعالیتی را انجام دهیم که یا ارسال پیام از طریق اینترنت یا اینترنت با کانالهای دیگری مانند تلویزیون و ... مزایای تبلیغات آنلاین چیست؟ مزایای تبلیغات آنلاین را می توان در 3 دسته خلاصه کرد که در مقاله مزایای تبلیغات اینترنتی به تفصیل توضیح داده شده است. اینها مزایای تبلیغات سنتی است: ارزان تر و محبوب تر است هزینه تبلیغات آنلاین نسبت به روشهای تبلیغاتی سنتی هزینه کمتری خواهید پرداخت. به عنوان مثال ، شما ممکن است برای دریافت تابلوی تبلیغاتی در بزرگراه های تهران 5 میلیون تومان در هر متر مربع در ماه پرداخت کنید. قیمت هر دقیقه تبلیغات در رادیو و تلویزیون نیز تعداد بسیار زیادی است ، اما در تبلیغات آنلاین دامنه قیمت بسیار متفاوت است. بگذارید یک مثال مقایسه ای داشته باشیم. در پلت فرم  ، یک تبلیغات تبلیغاتی مشابه مشابه توسط سایتی در زمینه گردشگری ایجاد شده است که می تواند بیش از 40 میلیون بار در ماه مشاهده شود ، در حالی که فقط 10 میلیون تومان در ماه برای آن شرکت ایجاد شده است. این اعداد را با یکی از بیلبوردهای معمول با قیمت ماهیانه 100 میلیون تومان در یکی از بزرگراه های تهران مقایسه کنید ، که اگر بیش از حد ارزیابی شود ، ممکن است در ماه 5 میلیون بار مشاهده شود. قابل اندازه گیری است تبلیغات آنلاین فارسی کلاب یک مزیت بسیار مهم تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات سنتی ، امکان اندازه گیری معیارهایی است که نشانگر موفقیت نسبی یا عدم موفقیت یک تبلیغات تبلیغاتی است. به عنوان مثال ، وقتی می خواهید یک تبلیغ در تلویزیون نشان دهید ، چگونه می دانید آگهی شما کار کرده است؟ سرانجام چنین تخمین هایی را خواهید داشت که ممکن است چندین نفر در طول پخش آگهی ، شبکه تلویزیونی مورد نظر خود را ببینند. این را با یک تبلیغات تبلیغاتی آنلاین مقایسه کنید که در آن تبلیغ کننده دقیقاً بداند که چند نفر آگهی را دیده اند ، چند نفر روی آن کلیک کرده و به سایت ما رفته اند ، چند نفر فعالیت ما مانند خرید را انجام داده اند. ، چندین نفر از وسط جاده پشیمان شده اند و حتی می توان افرادی را که در هر یک از این دسته ها قرار دارند شناسایی کرد و تبلیغات جداگانه ای را برای همان دسته نشان داد. اکنون که شماره ها را می شناسید ، می دانید که تبلیغات شما چقدر موفق بوده است. قابل تنظیم است بیایید مثال دیگری از مقایسه بین یک آگهی سنتی ، مانند یک تراکت و یک تبلیغ آنلاین بگذاریم. بعد از اجرای تبلیغات تبلیغاتی در تراکت ، ممکن است برخی از افراد به تبلیغات شما علاقه مند شوند و مشتری شما شوند ، ممکن است برخی افراد بی تفاوت باشند و ممکن است برخی از افراد به هیچ وجه از آن راضی نباشند. حال می خواهید بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند که به آنها خدمات بیشتری ارائه دهند تا مشتری وفادار شوند و بدانند که چه کسی بی تفاوت بود و می خواست تخفیف دهد تا اولین خرید خود را انجام دهد. در هر صورت ، شما قادر به انجام این کار نخواهید بود زیرا در نهایت شما دو سبک از تراکت ها را چاپ خواهید کرد و نمی دانید چگونه مشتری ها را از غیر مشتری جدا کنید. اما در تبلیغات آنلاین ، شما به راحتی می توانید انواع مشتری خود را تقسیم کرده و برای هر یک از آنها تبلیغ منحصر به فرد خود را ارسال کنید. حتی این دسته می تواند مانند این دسته از کاربران جزئی باشد: کاربری که از کمپین X به سایت ما آمد و برای Y ثانیه در صفحه فرود ما بود ، به صفحه پرداخت رسید اما پرداخت خود را کامل نکرد. اکنون شما دقیقاً این کاربر را می شناسید و برای او پیام منحصر به فردی ارسال می کنید.
آخرین مطالب