بدون کمک دولت هند در بخش حمل و نقل هوایی ممکن است باقی می ماند مبتنی

مستند: هند شرکت های هواپیمایی به شدت وابسته به سوخت کم هزینه برای حفظ تعادل خود هزینه های ثابت.دهلی نو: با هیچ

توسط ELEMENTORSITE در 27 فروردین 1399
Without Government Aid, India's Aviation Sector May Remain Grounded

مستند: هند شرکت های هواپیمایی به شدت وابسته به سوخت کم هزینه برای حفظ تعادل خود هزینه های ثابت.

دهلی نو:

با هیچ نشانه ای از کمک های مالی دولت طرح هند در حال حاضر مبتنی بر حمل و نقل هوایی بخش نهفته است خطرناکی نزدیک به ورشکستگی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر.

از جان گذشته برای از سرگیری عملیات هندی تمام حامل بیمار هستند-مجهز برای مقابله با گسترش این مستند تا آوریل 3 که اعلام شد در روز سه شنبه. هیچ هندی حامل است و حتی در یک موقعیت برای بازپرداخت مسافران که تا به حال رزرو پروازهای برنامه ریزی شده به کار گیرند تا به حال مستند به پایان رسید به عنوان اصل برنامه ریزی شده در چهار شنبه, مارس 14.

در عوض, SpiceJet, Vistara نیلی و GoAir گفته اند از مسافران که خود را رزرو برای سفر تا حد ممکن 3 لغو شد و کل مبلغ خواهد بود امن در یک اعتبار "پوسته" است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به re-کتاب سفر بعد از آن در سال یا اوایل سال آینده است.

elf62ch8

با درآمد ناپدید نیلی GoAir و SpiceJet در حال حاضر اعلام کرد شیب دار در سراسر-هیئت مدیره حقوق و دستمزد کاهش است.

هنوز هم وجود دارد هیچ, وضوح, اگر تعداد کمی از این شرکت های هواپیمایی را برای زنده ماندن بعد از چند ماه بدون عظیم نجات دولت از این بخش جزئیات آن اعلام نشده است.

با توجه به مرکز آسیا و اقیانوسیه حمل و نقل هوایی (CAPA) است که از نزدیک نظارت بر حمل و نقل هوایی عمران در کشور "هندی ترین شرکت های هواپیمایی نیست و ساختار خود را در مدل های کسب و کار قادر به مقاومت در برابر حتی به طور منظم شوک مانند افزایش قیمت سوخت و یا رکود اقتصادی اجازه دهید به تنهایی بار در یک قرن حوادث است."

نوشتن به نظر می رسد بر روی دیوار. "در این رویداد از 3 ماه تعطیلی دو ذکر شده حامل تنهایی - نیلی و SpiceJet - گزارش می تواند در ترکیب ضرر و زیان از 1 دلار.25-1.50 میلیارد دلار در سراسر 4QFY2020 و 1QFY2021. نیلی را تا کنون دلخواهی رایگان ذخایر نقدی ممکن است تقریبا محو پایان 2QFY2021. حامل های کوچکتر ممکن است خروج می گوید:" CAPA در گزارش خود با عنوان "طرح ریزی مالی بالقوه تاثیر COVID 19 در هند حمل و نقل هوایی".

نگران بحران از بخش حمل و نقل هوایی چندین کشور در حال حاضر نقل مکان کرد و برای جلوگیری از میلیون ها شغل در صنعت است. شده است وجود دارد هیچ شبیه اطلاعیه ها در هند است.

مضطرب هواپیمایی در ایالات متحده می تواند با تکیه بر $71 میلیارد بسته حمایتی. تحت کار اقدامات حفاظت هواپیمایی در انگلستان می توانید درخواست دولت به یارانه 80 درصد از حقوق تا یک حد خاص تا سه ماه. شرکت های هواپیمایی مختلف در اتحادیه اروپا در حال حاضر مذاکره با دولت های خود را به صورت بسته - Finnair است امن $650 میلیون وام, ضمانت, شرکت های هواپیمایی در نروژ وعده داده شده $540 میلیون در حالی که سوئدی حامل می توانید فایده از 500 میلیون دلار است.

کشورهایی که اقتصاد بستگی دارد تا حد زیادی در هواپیمایی مانند سنگاپور و امارات متحده عربی را ارائه مستقیم تزریق پول نقد به صرفه جویی در کلید هواپیمایی. امارات متحده عربی دولت به طور کامل حمایت امارات از طریق حقوق صاحبان سهام تزریق در حالی که سنگاپور اعلام کرد 500 میلیون دلار بسته برای بخش حمل و نقل هوایی, a $2.8 میلیارد پل وام و 10 میلیارد حقوق صاحبان سهام و اوراق قرضه قابل تبدیل است که اجازه خواهد داد که خطوط هوایی سنگاپور برای زنده ماندن COVID-19 طوفان نسبتا صدمه ندیده است.

44paagjg

امارات متحده عربی و سنگاپور که اقتصاد بستگی دارد تا حد زیادی در حمل و نقل هوایی عمران ارائه مستقیم تزریق پول نقد به صرفه جویی در کلید هواپیمایی.

شرکت های هواپیمایی در هند باید در بهترین زمان دچار "دو whammy شدت افزایش هزینه های سوخت و کاهش ارزش روپیه هند" می گوید: بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA). هزینه های سوخت در هند, که حساب برای 40 درصد از کل هزینه های کم هزینه حامل هستند "و بالاتر از متوسط جهانی از 24 درصد". نوسان قیمت سوخت و قیمت-جنگ در این بخش شده است بخشی از دلیل که چرا هنگامی که پیشرو شرکت های هواپیمایی مانند جت Aiways و Kingfisher Airlines فرو ریخت. "در حالی که آن را آسان برای پیدا کردن, هندی, مسافران که می خواهند به پرواز آن را بسیار دشوار است برای شرکت های هواپیمایی به پول در این بازار می گوید:" Alexandre de Juniac, IATA مدیر کل.

هند شرکت های هواپیمایی به شدت وابسته به سوخت کم هزینه برای حفظ تعادل خود هزینه های ثابت که از اجاره نامه اجاره هواپیما, کار, هزینه های فروش و بازاریابی فرودگاه هزینه و دیگر هزینه های عملیاتی. در 9 تا 10 درصد از کل هزینه های شیب دار, هزینه های فرودگاه به تنهایی مالی جدی تخلیه. این هزینه شامل هزینه برای فرود پارکینگ و مرور در حالی که بیش هند حریم هوایی. شرکت های هواپیمایی نیز برای استفاده از شارژ aero-پل ها در هر فرود و برخاست اساس و در استفاده مشترک از ترمینال در هر خروج پرواز اساس.

7b8q9mbg

آرزو لیست برای هواپیمایی هند به دنبال زنده ماندن coronavirus طوفان می تواند شامل حمایت از حقوق, معافیت از هزینه های فرودگاه یک کاهش در وظیفه مالیات غیر مستقیم در حمل و نقل هوایی توربین سوخت (ع) آوردن ع تحت کالا و خدمات مالیات (GST) رژیم و تعلیق زیرساخت اتهام در فرودگاه.

با درآمد ناپدید نیلی GoAir و SpiceJet در حال حاضر اعلام کرد شیب دار در سراسر-هیئت مدیره حقوق و دستمزد کاهش است. GoAir که آغاز شده است فسخ قرارداد از آن جاست خلبانان نیز خواسته کارکنان خود را برای رفتن به طور موقت ترک بدون پرداخت بر اساس چرخشی.

با توجه به گسترده رکود در سراسر اقتصاد و کاهش نرخ رشد دولت ممکن است تنها در یک موقعیت برای ارائه عملکردی امداد است که می تواند شامل "چشم پوشی و moratoriums در بدهی می گوید:" CAPA. "با توجه به گسترده ساختاری و جابجایی در مواجهه با بخش حمل و نقل هوایی این ممکن است به اندازه کافی برای نجات اپراتورها به خصوص شرکت های ضعیف تر."

ملی هند سرمایه گذاری توسعه و تسهیل آژانس سرمایه گذاری هند با افتخار می گوید: "هند در حال حاضر بزرگترین و سریع ترین رشد بازار حمل و نقل هوایی در شرایط داخلی بلیط به فروش می رسد". که ممکن است درست قبل از COVID-19 رخ داد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب