با هیچ نشانه ای از کمک های مالی دولت طرح هند در حال حاضر مبتنی بر حمل و نقل هوایی بخش نهفته است خطرناکی نزدیک به ورشکستگی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر.
از جان گذشته برای از سرگیری عملیات هندی تمام حامل بیمار هستند-مجهز برای مقابله با گسترش این مستند تا آوریل 3 که اعلام شد در روز سه شنبه. هیچ هندی حامل است و حتی در یک موقعیت برای بازپرداخت مسافران که تا به حال رزرو پروازهای برنامه ریزی شده به کار گیرند تا به حال مستند به پایان رسید به عنوان اصل برنامه ریزی شده در چهار شنبه, مارس 14.
در عوض, SpiceJet, Vistara نیلی و GoAir گفته اند از مسافران که خود را رزرو برای سفر تا حد ممکن 3 لغو شد و کل مبلغ خواهد بود امن در یک اعتبار "پوسته" است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به re-کتاب سفر بعد از آن در سال یا اوایل سال آینده است.
هنوز هم وجود دارد هیچ, وضوح, اگر تعداد کمی از این شرکت های هواپیمایی را برای زنده ماندن بعد از چند ماه بدون عظیم نجات دولت از این بخش جزئیات آن اعلام نشده است.
با توجه به مرکز آسیا و اقیانوسیه حمل و نقل هوایی (CAPA) است که از نزدیک نظارت بر حمل و نقل هوایی عمران در کشور "هندی ترین شرکت های هواپیمایی نیست و ساختار خود را در مدل های کسب و کار قادر به مقاومت در برابر حتی به طور منظم شوک مانند افزایش قیمت سوخت و یا رکود اقتصادی اجازه دهید به تنهایی بار در یک قرن حوادث است."
نوشتن به نظر می رسد بر روی دیوار. "در این رویداد از 3 ماه تعطیلی دو ذکر شده حامل تنهایی - نیلی و SpiceJet - گزارش می تواند در ترکیب ضرر و زیان از 1 دلار.25-1.50 میلیارد دلار در سراسر 4QFY2020 و 1QFY2021. نیلی را تا کنون دلخواهی رایگان ذخایر نقدی ممکن است تقریبا محو پایان 2QFY2021. حامل های کوچکتر ممکن است خروج می گوید:" CAPA در گزارش خود با عنوان "طرح ریزی مالی بالقوه تاثیر COVID 19 در هند حمل و نقل هوایی".
نگران بحران از بخش حمل و نقل هوایی چندین کشور در حال حاضر نقل مکان کرد و برای جلوگیری از میلیون ها شغل در صنعت است. شده است وجود دارد هیچ شبیه اطلاعیه ها در هند است.
مضطرب هواپیمایی در ایالات متحده می تواند با تکیه بر $71 میلیارد بسته حمایتی. تحت کار اقدامات حفاظت هواپیمایی در انگلستان می توانید درخواست دولت به یارانه 80 درصد از حقوق تا یک حد خاص تا سه ماه. شرکت های هواپیمایی مختلف در اتحادیه اروپا در حال حاضر مذاکره با دولت های خود را به صورت بسته - Finnair است امن $650 میلیون وام, ضمانت, شرکت های هواپیمایی در نروژ وعده داده شده $540 میلیون در حالی که سوئدی حامل می توانید فایده از 500 میلیون دلار است.
کشورهایی که اقتصاد بستگی دارد تا حد زیادی در هواپیمایی مانند سنگاپور و امارات متحده عربی را ارائه مستقیم تزریق پول نقد به صرفه جویی در کلید هواپیمایی. امارات متحده عربی دولت به طور کامل حمایت امارات از طریق حقوق صاحبان سهام تزریق در حالی که سنگاپور اعلام کرد 500 میلیون دلار بسته برای بخش حمل و نقل هوایی, a $2.8 میلیارد پل وام و 10 میلیارد حقوق صاحبان سهام و اوراق قرضه قابل تبدیل است که اجازه خواهد داد که خطوط هوایی سنگاپور برای زنده ماندن COVID-19 طوفان نسبتا صدمه ندیده است.
شرکت های هواپیمایی در هند باید در بهترین زمان دچار "دو whammy شدت افزایش هزینه های سوخت و کاهش ارزش روپیه هند" می گوید: بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA). هزینه های سوخت در هند, که حساب برای 40 درصد از کل هزینه های کم هزینه حامل هستند "و بالاتر از متوسط جهانی از 24 درصد". نوسان قیمت سوخت و قیمت-جنگ در این بخش شده است بخشی از دلیل که چرا هنگامی که پیشرو شرکت های هواپیمایی مانند جت Aiways و Kingfisher Airlines فرو ریخت. "در حالی که آن را آسان برای پیدا کردن, هندی, مسافران که می خواهند به پرواز آن را بسیار دشوار است برای شرکت های هواپیمایی به پول در این بازار می گوید:" Alexandre de Juniac, IATA مدیر کل.
هند شرکت های هواپیمایی به شدت وابسته به سوخت کم هزینه برای حفظ تعادل خود هزینه های ثابت که از اجاره نامه اجاره هواپیما, کار, هزینه های فروش و بازاریابی فرودگاه هزینه و دیگر هزینه های عملیاتی. در 9 تا 10 درصد از کل هزینه های شیب دار, هزینه های فرودگاه به تنهایی مالی جدی تخلیه. این هزینه شامل هزینه برای فرود پارکینگ و مرور در حالی که بیش هند حریم هوایی. شرکت های هواپیمایی نیز برای استفاده از شارژ aero-پل ها در هر فرود و برخاست اساس و در استفاده مشترک از ترمینال در هر خروج پرواز اساس.
آرزو لیست برای هواپیمایی هند به دنبال زنده ماندن coronavirus طوفان می تواند شامل حمایت از حقوق, معافیت از هزینه های فرودگاه یک کاهش در وظیفه مالیات غیر مستقیم در حمل و نقل هوایی توربین سوخت (ع) آوردن ع تحت کالا و خدمات مالیات (GST) رژیم و تعلیق زیرساخت اتهام در فرودگاه.
با درآمد ناپدید نیلی GoAir و SpiceJet در حال حاضر اعلام کرد شیب دار در سراسر-هیئت مدیره حقوق و دستمزد کاهش است. GoAir که آغاز شده است فسخ قرارداد از آن جاست خلبانان نیز خواسته کارکنان خود را برای رفتن به طور موقت ترک بدون پرداخت بر اساس چرخشی.
با توجه به گسترده رکود در سراسر اقتصاد و کاهش نرخ رشد دولت ممکن است تنها در یک موقعیت برای ارائه عملکردی امداد است که می تواند شامل "چشم پوشی و moratoriums در بدهی می گوید:" CAPA. "با توجه به گسترده ساختاری و جابجایی در مواجهه با بخش حمل و نقل هوایی این ممکن است به اندازه کافی برای نجات اپراتورها به خصوص شرکت های ضعیف تر."
ملی هند سرمایه گذاری توسعه و تسهیل آژانس سرمایه گذاری هند با افتخار می گوید: "هند در حال حاضر بزرگترین و سریع ترین رشد بازار حمل و نقل هوایی در شرایط داخلی بلیط به فروش می رسد". که ممکن است درست قبل از COVID-19 رخ داد.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- همانطور که دستورات واکسن رو به جلو می رود، از هر 4 جمهوری خواه 1 نفر می گویند که هرگز مورد شلیک گلوله قرار نخواهند گرفت
- 'انرون آلمان': Wirecard رسوایی سایه در اداره شرکت
- قیمت فرش 1200 شانه در شهر فرش
- موتور 206 RC آرسی
- چه جدید Nasdaq-مانند تکنولوژی هیئت مدیره در هنگ کنگ را به نفع سرمایه گذاران و تکنولوژی غول
- 3 بیشتر پلیس در جورج فلوید مرگ افسر دیگر را به اتهام قتل به روز رسانی
- پدر متهم به بی توجهی به مرگ دختر 2 ساله ای در مزرعه آوار رودخانه پیدا شد.
- India To Cap Stimulus Package At $60 Billion To Protect Credit Rating: Report
- 4 Karnataka Ministers Self Quarantine As Journalist Tests COVID Positive
- هفتگی برنامه های کاربردی وام مسکن برای خرید خانه را بازیابی قوی به عنوان نرخ آمار یک رکورد جدید کم