خارج شده و متوقف خواهد شد قرار دادن ‘فرهنگی’ محصولات در قفل شده است و موارد

مشتریان فروشگاه در فروشگاه وال مارت در مارس 19 سال 2020 در شیکاگو, ایلینوی.

اسکات اولسون | گتی ایماژ

خارج خواهد شد و دیگر به جای “چند فرهنگی مراقبت از مو و زیبایی محصولات” در موارد قفل شده در هر یک از فروشگاه های این شرکت تایید چهارشنبه.

این عمل که خارج می گوید تنها در محل “در حدود ده” از آن 4,700 ایالات متحده فروشگاه های نقد دریافت کرده است به مفهوم این است که مشتریانی که خرید این محصولات تا حد زیادی مردم رنگ نمی توان اعتماد کرد. این موارد باید گوشی توسط فروشگاه کاردانی و محصولات معمولا پس از آن گرفته شده به فروشگاه برای خرید.

بیشتر از ان بی سی نیوز

CBS Denver خبرنگار Tori ماسون بود برای اولین بار به افشای این تغییر پس از دریافت یک ایمیل از خارج در پاسخ به او داستان برجسته یک وضعیت که مردم رنگ به مدت طولانی مواجه شده است.

Walmart مشتری یهودا بل گفت: “این روند تحقیر آمیز” است و چیزی است که او را متوجه در انتخاب محل در سراسر کشور معمولا کسانی که بیشتر در “شهری کمتر مناطق مرفه.”

بل گفت که چون او را در محلی خارج شده و با استفاده از قفل موارد او را به درایو 11 دقیقه بیشتر به یک منطقه مرفه تر و مغازه در آن خارج شده که در آن او نیست و باید برای مقابله با چنین رفتاری است. او گفت: دیگر رانندگی گاهی اوقات می تواند در نهایت صرفه جویی در زمان.

“در محله خارج شده و شما باید برای پیدا کردن کسی و سپس اگر آنها لازم نیست که کلید آنها باید برای پیدا کردن کسی, بنابراین شما فقط ایستاده بودند و منتظر بودند گاهی اوقات تا زمانی که 10 تا 15 دقیقه” بل گفت.

او به اشتراک گذاشته شده عکس های گرفته شده در روز چهارشنبه در دو فروشگاه های وال مارت واقع از لحاظ اقتصادی در محله های مختلف. نه محل بود “چند فرهنگی” محصولات زیبایی در مورد, اما, محل, کمتر مرفه جامعه بود و بسیاری از آیتم های قفل شده است و در مواردی از جمله سرماخوردگی, پزشکی, کودکان, پزشکی, پوست و لوازم آرایشی.

خارج سخنگوی لورنزو لوپز گفت: ان بی سی نیوز که این شرکت “حساس به این موضوع و درک نگرانی های” خواهد بود و اجرای تغییر در سیاست “را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است.”

“به عنوان یک خرده فروش خدمت به میلیون ها نفر از مشتریان هر روز از زمینه های متنوع وال مارت را تحمل نمی کند تبعیض از هر نوع. مانند سایر فروشندگان این موارد در جای خود قرار گرفتند برای جلوگیری از عمیق از برخی از محصولات مانند الکترونیک خودرو, لوازم آرایشی و محصولات مراقبت شخصی” لوپز گفت.

در حالی که بسیاری از این محصولات مراقبت شخصی قرار داده شد در موارد معادل محصولات هدفمند در کمتر “چند فرهنگی” مشتری بدون دریافت چنین قرار دادن.

بل گفت که او یک بار پرسید Walmart کارمند چرا آنها را نگه داشته و آن دسته از محصولات تحت قفل و کلید و گفته شد که این محصولات را بالاتر از نرخ سرقت شد اما نه با ارائه هر گونه اطلاعات که برای حمایت از. خارج شده و تایید به ان بی سی نیوز که تصمیم به محل خاصی مو و زیبایی محصولات در موارد مبتنی بر سرقت اطلاعات است که آن را متنوع توسط بازار است. آن را نمی خواهد به اشتراک گذاری آن داده است.

“این سخت است برای یک مشتری به اختلاف که عمدتا آفریقایی آمریکایی مردم در حال خرید این محصولات پس این فرض این است که ما دزد,” او گفت:. “من سعی می کنم به فروشگاه در هر نقطه که در آن من فرض می شود یک دزد.”

خارج شده است به تنهایی در رو موشکافی برای این عمل. بسیاری از مراقبت شخصی دیگر و در فروشگاه های زنجیره ای ملی مانند CVS و Walgreens متهم شده اند انجام این کار است. Walgreens و CVS بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im