طبقه شغلی هند قدیمی ترین خلبان جنگنده که تبدیل 100 فردا

Dalip Singh Majithia بازنشسته به عنوان یک رهبر اسکادران در نیروی هوایی هند در ماه اوت سال 1947.دهلی نو: در 5 ا

توسط ELEMENTORSITE در 5 مرداد 1399
The Storied Career Of India's Oldest Fighter Pilot, Who Turns 100 Tomorrow

Dalip Singh Majithia بازنشسته به عنوان یک رهبر اسکادران در نیروی هوایی هند در ماه اوت سال 1947.

دهلی نو:

در 5 اوت سال 1940 یک جوان سیک خلبان در زمان اولین پرواز آموزشی در یک ببر شب پره هواپیما از والتون در فرودگاه لاهور با دو انگلیسی مدرسان.

17 روز بعد Dalip Singh Majithia پس از آن فقط 20 پرواز اولین پرواز انفرادی خود را در یک پرواز که هموار راه را برای یک عمر در حمل و نقل هوایی - برای اولین بار در نیروی هوایی و سپس به عنوان یک خلبان خصوصی.

در طول راه Dalip Singh Majithia تا به حال سهم خود را از ماجراهای به عنوان یک خلبان جنگنده پرواز افسانه ای Hawker Hurricane در برمه جبهه در طول جنگ جهانی دوم برای تبدیل شدن به شخص اول به زمین هواپیما در دره کاتماندو چند دهه بعد.

فردا Dalip Singh Majithia که بازنشسته شد به عنوان یک رهبر اسکادران در نیروی هوایی هند در ماه اوت 1947 سال از استقلال ما تبدیل 100.

او هند قدیمی ترین زندگی خلبان جنگنده.

"من هنوز هم احساس می کنم که من در آن زمانی که من ملاقات [نیروی هوایی هند] افسران می گوید:" اسکادران رهبر Majithia. "من دسته مردم وجود ندارد دیگر ما استفاده می شود که جلسات در اول ماه اوت هر سال برای برخی از زمان."

gbtqpdgg

در 23 آوریل سال 1949 Dalip Singh Majithia فرود در نپال. این اولین فرود یک هواپیما در دره کاتماندو.

Dalip Singh Majithia داستان شده است به عنوان "یک داستان از ایمان و شجاعت و ماجراجویی" توسط Pushpinder سینگ Chopra, هند مهمترین هوافضا مورخ. در آن زمان او فارغ التحصیل شد و به عنوان یک خلبان و کمک او بود به اندازه کافی خوب به حکم بهترین خلبان از دوره خود را.

Dalip Singh Majithia در ادامه به پرواز چندین هواپیما با نیروی هوایی هند در دوران قبل از استقلال دوره از جمله وستلند Wapiti IIA این فروشنده دوره گرد وجار زن Audax و هارت که مجهز شماره 1 اسکادران های نیروی هوایی اسرائیل تنها اسکادران در آن زمان است.

در ابتدا پس از اختصاص به ساحل دفاع پروازهای جایی که او پرواز گشت دریایی در خلیج بنگال او دوباره به اختصاص شماره 6 اسکادران های هندی, نیروی هوایی بود که شارت به کار یکی از پیشرفته ترین هواپیما در جهان در آن زمان افسانه ای Hawker Hurricane.

"این یک هواپیما دوست داشتنی. طوفان بسیار خوبی شناخته شده آن را به عنوان برنده این نبرد بریتانیا و ما احترام زیادی برای آنها به عنوان آن را به حال یک موتور بزرگ" می گوید: Dalip Singh Majithia. "من استفاده می شود به عشق این هواپیما. آن را بسیار دشوار بود. آنها می گویند " شما می توانید به یک درخت اصابت کرد و هنوز هم می آیند."

طوفان شد و اولین هواپیمای جنگی به فراتر از 300 مایل در ساعت در سطح پرواز و بسیار متنوع است. بیش از 300 گونه از طوفان عرضه شد به جنگنده ها از سال 1942 تا 1944. جنگنده رفت و تبدیل به ستون فقرات عملیات در آسام و برمه مبارزات.

nsartg3

Dalip Singh Majithia بازنشسته به عنوان یک رهبر اسکادران در نیروی هوایی هند در ماه اوت 1947 سال از استقلال ما.

Dalip Singh Majithia را در رفتن به خدمت در شرق هند و پرواز بیش از برمه جبهه تحت فرمان افسانه ای Meher Baba سینگ که مفتخر شد با تشکر منظور ارائه خدمات در طول جنگ جهانی دوم و در ادامه به ماها ویر چاکرا برای نقش خود در 1947-48 جنگ با پاکستان است.

"هر ماموریت [در برمه مقابل] بسیار دشوار بود اما ما فقط به حال برای پیدا کردن, ژاپنی, اما استفاده از استتار بسیار خوب بود." پرواز ماموریت بیش از برخی از متراکم ترین جنگل های روی زمین را یک چالش باور نکردنی برای اسکادران. "جنگل بسیار ضخیم و ما تا به حال به محل که در آن آنها شد. ارتش ژاپن در حال حرکت رو به جلو به سمت هند و ما تا به حال آنها را تشخیص دهد."

این طوفان از شماره 6 اسکادران قرار گرفتند به عمودی و مورب عکس. آنها را به پرواز در دو هواپیما سازند. در هر یورش "که 'رهبر' عکس گرفت و آیا recce کار و شماره 2 'ویور', محافظت رهبر دم" از دشمن بازدارنده و زمین آتش.

با تسلیم ژاپن و جنگ جهانی دوم پیچ در پیچ پایین Dalip Singh Majithia انتخاب شده بود که بخشی از کشورهای مشترک المنافع بریتانیا نیروهای اشغالگر و نقل مکان به BCOF ستاد در ملبورن که در آن او ملاقات جوآن ساندرز (که پدرش با ارتش هند). در 18 فوریه سال 1947 Dalip Singh Majithia ازدواج جوآن در خانه و خانواده خود را در گوراکپور که در آن خانواده به حال قابل توجهی از منابع زمین و منافع کسب و کار.

او را متقاعد به ترک نیروی هوایی هند اما واضح است که عشق خود را برای پرواز هرگز مشکلاتی روبرو شد.

"درست قبل از پایان جنگ آمریکایی ها به فروش می رسد تمام هواپیما خود را در هند و عموی من خریداری این دو L5 هواپیما نور." اما ساخت این هواپیما پرواز-شایسته بود هیچ کار آسان است. "ما تا به حال هیچ مکانیک" می گوید: Dalip Singh Majithia. "من تا به حال یک مکانیک خودرو به دنبال پس از گاراژ. عموی من و او بود و او می آیند و بررسی مغناطیس ، هواپیما." به طور معجزه آسایی هواپیما تعمیر شد با موفقیت. "من پرواز این دو هواپیما در همه جا و خوشبختانه من تا به حال یک خلبان مجوز قبل از آن, بنابراین من تا به حال هیچ مشکلی."

4bt9d5

در 18 فوریه سال 1947 Dalip Singh Majithia ازدواج جوآن ساندرز در خانه و خانواده خود را در گوراکپور که در آن خانواده به حال قابل توجهی از منابع زمین و منافع کسب و کار.

خانواده رفت و در به دست آوردن دو Beechcraft هواپیما ثروت باد اورده. این شد چهار نفره هواپیما که یکی از آنها رفت و به تاریخ هوانوردی با Dalip Singh Majithia در کنترل.

در 23 آوریل سال 1949 Dalip Singh Majithia فرود در نپال. این اولین فرود یک هواپیما در دره کاتماندو و به دنبال یک درخواست از نخست وزیر موهان Shumsher Jang بهادر رعنا. در نامه ای به سفیر هند نخست وزیر نپال پرسید: "من تعجب اگر آن را ممکن است به استفاده از حمل و نقل هواپیما برای حمل برنج به دره کاتماندو پس از باران, دانستن که خود نیاز به زمین فرود دشوار خواهد بود که برای دریافت آماده است."

"عموی من (Surjit سینگ Majithia) بود سفیر و او بسیار مشتاق برای من به دیدار PM." گفتگو از نقل مکان به پرواز به نپال با مجوز اعطا در زمان سریع.

"من تا به حال خوب نگاه قبل از [فرود] و نمی باید هر گونه کمک در زمین آنچه" می گوید: Dalip Singh Majithia توصیف اولین رویکرد به کاتماندو. "عموی من قرار دادن یک بادنما برای من. که همه من بود." Dalip Singh Majithia ساخته شده دو تلاش به زمین. "یکی از اولین بود و نه خوب است چرا که آن را در اواخر مارس با تعداد زیادی از ابرها. اما بار دوم از من دور اطراف کاتماندو و آن ساخته شده است." این آمادگی ، "خوشبختانه هیچ کس در زمین است. عموی من آمد و من را تا." امروز منطقه که در آن Dalip Singh Majithia اولین فرود است این سایت در حال حاضر Tribhuvan فرودگاه بین المللی کاتماندو.

Dalip Singh Majithia شور و شوق برای حمل و نقل هوایی ادامه داد: برای چند دهه. او گذشته خود را ثبت پرواز در 16 ژانویه سال 1979 دوباره در Beechcraft ثروت باد اورده. بیش از یک دوره از زمان خانواده آمد و به دست آوردن چند هواپیما. برخی از آنها هنوز هم فعال در منشور هوا وظایف با Saraya هوا منشور برخی از دیگران هستند و در حال حاضر بازنشسته شد.

پرسید که چه آن را مانند به نمره یک قرن در زندگی اسکادران رهبر می گوید: "خوبی خدا بزرگ است و من بسیار سپاسگزار برای هر کمک های من از خانواده من است."

تناسب اندام شده است یک بخش کلیدی از Dalip Singh Majithia زندگی گلف ماندگار شور و شوق. "من بسیار سپاسگزار به خدا برای اجازه دادن به من بازی بسیاری از گلف. من در یک سوراخ چند بار و آخرین سوراخ در یک سال گذشته بود در زمین گلف در Nainital."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن