اموزش Bader Ginsburg مربی: 3 تمرینات وزن بدن است که در آن تمام پوشش,’ خانه خود را برای تمرین

حکم دیوان عالی عدالت اموزش Bader Ginsburg جدی در مورد او تمرینات. از سال 1999 او کار می کرد با همان مربی شخصی برایانت جانسون.

یک عادت است که جانسون می گوید کلید 87 ساله را به سلامت ؟ آموزش قدرت است.

Ginsburg یک ساعته تمرینات با جانسون شامل ترکیبی از قلب و وزن بدن تنها قدرت-آموزش تمرینات جانسون گفت CNBC آن را در سال 2018 است. برخی از رفتن به تمرینات عبارتند از: تخته, push-ups قفسه سینه و شانه پرس ماشین آلات کشاورزی و پا فر یک پا چمباتمه و زانو را افزایش می دهد, او گفت:.

“شما می توانید ورزش های تحمل وزن در خانه” جانسون گفت: یک وبلاگ برای مراقبت از پوست شرکت مکث است که خبر خوبی برای هر کسی که در ورزشگاه بسته است در طول بیماری همه گیر. و شما می توانید با استفاده از آیتم های خانگی در محل وزن: یک گالن آب وزن آن در حدود هشت پوند برای مثال در حالی که 16 اونس بطری آب وزن آن در حدود 2.5 پوند است.

اما هر ورزش های تحمل وزن (فکر می کنم: squats lunges و فشار یو پی اس) تعداد به عنوان قدرت-آموزش Johnson گفت. “خلاق. وجود دارد بسیاری از تمرینات شما می توانید آنلاین است که با استفاده از وزن بدن خود را.”

تحقیقات نشان می دهد که قدرت-آموزش بسیاری از مزایای بهداشت و درمان از جمله افزایش توده عضلانی, تقویت استخوان, تقویت سلامت قلب و سوزاندن چربی بدن است.

فراتر از قدرت عضلانی و جسمانی و بلند کردن وزنه نیز می تواند تاثیر خود را در طول عمر. یک 2015 مطالعه نشان داد که افرادی که وزنه دیگر زندگی می کنند; کسانی که برداشته هفته ای دو بار تا به حال 46 درصد کمتر در معرض خطر مرگ زودرس نسبت به کسانی که نمی.

“گزارش من کارت برای عدالت Ginsburg آمد زمانی که او بازدید او در 70s و تراکم استخوان رفته بود تا” جانسون گفت. “دکتر گفت که او تا به حال هرگز دیده می شود که اتفاق می افتد به یک فرد که سن. هر آنچه که شما در حال انجام دکتر گفت: آن را نگه دارید.”

با وجود قدرت-آموزش تمرینات است که “آن همه پوشش” تمرین خود جانسون گفت. در اینجا نحوه انجام این RBG-تایید تمرین در خانه:

چمباتمه زدن

چگونه به: “بسیاری می گویند” من نمی تواند انجام چمباتمه زدن,'” جانسون گفت که قابل تامل است. “نشستن بر روی یک صندلی یا نیمکت و برگزاری سه پوند وزن. نشستن و ایستادن. که چمباتمه زدن.”

کار راه خود را به انجام چمباتمه زدن بدون یک صندلی یا نیمکت; پایین پایین تا ران با زمین موازی. نگه داشتن قفسه سینه خود را برداشته در سراسر جنبش و تعامل عضلات شکم خود را.

اگر شما لازم نیست که وزن شما می توانید با استفاده از آب بطری یا قوطی.

فشار بالا

چگونه به: دروغ را با پاهای خود را تمدید پشت سر شما. جای دست های خود را صاف بر روی زمین در کنار شانه های خود را. فشار بدن خود را از کف تا سلاح های خود را به طور کامل توسعه یافته و شما در یک تخته. به آرامی پایین به موقعیت شروع.

“اگر شما یک مبتدی, شما, شروع با چیزهایی مانند دیوار pushups و پس از آن ساخت به انجام pushups در زانو خود را و سپس به انجام pushups کردن زانو” جانسون گفت که قابل تامل است.

تخته

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im