چگونه این بیماری همه گیر ممکن است تغییر راه ما فروشگاه مواد غذایی

رفته اند روز از فرصت مرور راهرو از فروشگاه های مواد غذایی. به جای مشتریان مورد استفاده قرار گرفتن به فروشگاه م

توسط ELEMENTORSITE در 28 اردیبهشت 1399

رفته اند روز از فرصت مرور راهرو از فروشگاه های مواد غذایی.

به جای مشتریان مورد استفاده قرار گرفتن به فروشگاه مواد غذایی جدید وسایل: ماسک-پوشیدن کارکنان پلکسی گلاس موانع در ثبت پول نقد یک طرفه راهرو و ضد باکتری پاک چوب لباسی. برخی از آن را تبدیل به هنجار شده است. دیگران دور محو خواهد شد به عنوان coronavirus موارد کاهش است. اما بسیاری از تحلیلگران پیش بینی همه گیر تغییر خواهد کرد که چگونه مشتریان سهام خود را در یخچال و pantries و شکل انتظارات خود را در ماه و یا سال آینده.

اینجا دور تا پنج تغییرات برانگیخته توسط pandemic:

بدون لمس کردن لطفا

گتی ایماژ

مشتریان بیشتر سخت گیر در مورد میکروب ها — و است که می تواند معطل.

فروشنده و دیگر خرده فروشان را تبلیغ جدید و گسترش تماس رویکرد به فروشگاه و یا بررسی کنید. خارج شده و به عنوان مثال اضافه شدن ویژگی های جدید به برنامه گوشی های هوشمند است که اجازه می دهد تا مشتریان برای اسکن یک کد QR به جای لمس کردن صفحه نمایش در ثبت نام نقدی. برنامه های دیگر مانند اپل و گوگل, پرداخت, همچنین مشتریان اجازه می دهد به جست و خیز اعتباری کارت خوان.

با منظقه وانت مشتریان می توانند پاپ تنه به جای رفتن به فروشگاه. برخی از خرده فروشان را بخشیده نیاز به یک امضا که مردم انتخاب کنید تا مواد غذایی و یا تحویل به خانه خود را.

برخی از مشتریان در حال امید بستن برای آماده کالا به عنوان آنها جست و خیز دلی ضد و دیگر قطعات از فروشگاه های اضافی دست زدن به مواد غذایی گفت: جیل Standish, Accenture جهانی سر از خرده فروشی. او گفت: چنگ زدن و رفتن موارد نیز کوتاه خریداران در فروشگاه های دیگر رایج در اولویت است.

این رویکرد ممکن است چوب به دلیل راحتی همراه با افزایش ایمنی.

برو 'محلی' روند در استروئیدها

تولید در آرکانزاس بازار کشاورز

dlewis33 | iStock | گتی ایماژ

قبل از همه گیر مشتریان خریداری میوه ها و سبزیجات در بازارهای کشاورزان و پشتیبانی از کسب و کارهای محلی مانند پنیر مغازه ها. این بیماری همه گیر است که شتاب این روند گفت: اسکات مکنزی نیلسن سر هوش جهانی.

در حال حاضر, او گفت:, مردم جذب حتی بیشتر به محصولات رشد کرده و یا ساخته شده و نزدیک به خانه. آنها در حال فکر کردن در مورد مسافت های طولانی است که برای تولید گوشت و مواد غذایی دیگر ممکن است در سفر و مرزهای آنها ممکن است عبور قبل از ورود به میز آشپزخانه — و بسیاری از مردم که ممکن است با لمس آنها را در طول راه.

که به رانندگی علاقه بیشتری در اشتراک به مزرعه جعبه و اقلام با "کوتاه زنجیره تامین" مکنزی گفت.

"من این پدیده از خرید شیر از گاو می بینید" او گفت:.

شیفت به خرید آنلاین شتاب

گتی ایماژ

خریداران مواد غذایی را دریافت مواد غذایی جدید برنامه ها و تلاش های جدید خدمات آنلاین. اکتشافات آن را متزلزل عادات و می تواند منجر به تغییر معنی دار در یک صنعت شده است که آهسته بروید دیجیتال.

مشتریان با استفاده از شخص ثالث تحویل خدمات مانند Instacart, FreshDirect و هدف متعلق به Shipt به دریافت مواد غذایی. آنها همچنین دستور داد آنلاین و با استفاده از منظقه و یا در فروشگاه وانت در خارج و هدف است.

تنها حدود 3% یا 4% از مواد غذایی صرف در آمریکا آنلاین قبل از شیوع کروناویروس با توجه به تحقیقات توسط شرکت مشاوره Bain & Company. که می تواند به افزایش بین 5 ٪ و 10 ٪ و پس از آن گفت: استیو کین یک خرده فروشی متخصص و شریک برای شرکت است.

لمس شخصی توسط 'جمع'

Instacart کارمند مونیکا ارتگا چک های تلفن همراه برای سفارشات در حالی که چیدن مواد غذایی از سوپرمارکت برای تحویل در مارس 19, 2020 در شمال هالیوود کالیفرنیا.

فردریک J. Brown | خبرگزاری گتی ایماژ

فروشنده به دنبال راه های خلاقانه برای تقویت روابط با مشتریان و جلب آنها را به اضافه کردن بیشتر به خود مجازی سبد به عنوان بیشتر مشتریان فروشگاه آنلاین در علاوه بر این به در فروشگاه.

کارکنان که تحقق و کیسه های آنلاین سفارشات در فروشگاه — اغلب به نام وانت یا خریداران — تبدیل خواهد شد به طور فزاینده مهم است و می تواند تبدیل به یک مزیت رقابتی برای خرده فروشان گفت: Eiko Kawano یک گروه تجربه مدیر دیجیتال شرکت مشاوره Publicis Sapient.

فروشنده ممکن است استفاده از کارکنان به عنوان نام تجاری سفیران و مطرح فروشندگان, او گفت:. فروشگاه می تواند درخواست وانت به آپلود یک عکس و یا مشخصات مختصر و مشتریان اجازه می دهد برای رای دادن به این وانت مانند Uber و Lyft رانندگان است. از طریق ترکیبی از روابط شخصی و الگوریتم های خریدار و یا جمع کننده می تواند فرد سفارشات مشتریان با معرفی یک مورد. و آنها می توانند با ارنج زدن مشتریان نسبت بالاتر حاشیه اقلام و اختیاری خرید بیش از حد.

ظهور ربات

ربات انسان نما "Katey" می ایستد در تاریخ 2 آوریل سال 2020 در میز یک سوپر مارکت از Edeka زنجیره ای خرده فروشی در لیندلر آلمان به توضیح اقدامات حفاظتی و ترویج همبستگی خود را با یکدیگر در میان رمان coronavirus / COVID-19 بیماری همه گیر.

قانون مهاجرت و ملیت Fassbender | خبرگزاری فرانسه | گتی ایماژ

خارج از بورس مورد و سخت به پیدا کردن تحویل و یا منظقه وانت شکافها را نشان داد برخی از فروشنده' نقاط درد. که ممکن است الهام بخش تسریع سرمایه گذاری در اتوماسیون به خصوص به عنوان فروشنده رقابت با عظیم مانند آمازون و خارج شده است.

برخی از فروشنده در حال تبدیل فضای استفاده نشده در بازگشت از فروشگاه های مواد غذایی به کار در مقیاس کوچک خودکار و مراکز توزیع است که با سرعت بالا و کاهش قیمت انجام سفارشات آنلاین. این روش به نام میکرو تحقق است.

یک شرکت که مبادرت به فروش خودکار سیستم های مستقر در نیویورک, پارچه, گفت, بیشتر, فروشنده ابراز علاقه در سیستم و یا sped تا پروژه های خود را در طول همه گیر گفت: Steve Hornyak های ارشد شرکت تجاری افسر. او گفت: سیستم شبیه غول تلوان ماشین آلات.

همه گیر ممکن است الهام بخش نوآوری بیشتر و آزمایش با "تیره فروشگاه" که تحقق تنها وانت و تحویل سفارشات. Kroger برای مثال تبدیل به یکی از فروشگاه های نزدیک آن سینسیناتی ستاد به وانت-تنها در اواخر ماه مارس است.

مشتریان شده اند و بیشتر تمایل به صبر کردن برای یک موجود تحویل حافظه و انعطاف پذیر تر تحویل بار از آنها در خانه گیر کرده گفت: Standish, که با این نسخهها کار برای Accenture.

فروشنده باید به سرعت وفق دهند هر چند از صبر و شکیبایی خود را به افول خواهد شد او گفت: "ممکن است مصرف کنندگان می گویند:" من قصد ندارم به یک هفته دیگر صبر کنید. به من اجازه رفتن به جایی دیگر.'"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن