Direxion است دو برابر را در خرید و نگه داشتن شرط است.
شرکت راه اندازی سه ارز داد و ستد وجوه در اوایل ماه ژوئن به معنای برای سرمایه گذاران بلند مدت: این Direxion رشد بالا ETF (HIPR) این Direxion پویا پرچین ETF (DYHG) و Direxion افتاده چاقو ETF (NIFE).
برای دیوید Mazza سر محصول در Direxion "چه HIPR واقعا در مورد من چگونه می توانم پیدا کردن کسانی که در بالا رشد شرکت های کسانی که بیش از حد رشد شرکت هایی که دارای پتانسیل برای رشد پایدار رفتن به جلو؟"
در حالی که ممکن است صدای کلی HIPR — که آهنگ راسل 1000 بیش از حد رشد شاخص و هزینه نسبت 0.40% — خوب-آهنگ آن منابع برای پیدا کردن بهترین بهترین Mazza گفت CNBC "ETF لبه" این هفته است.
"این بسیار آسان است فقط به یک صفحه نمایش از چه شرکت های بيشترين رشد فروش و یا رشد درآمد در گذشته؟'" Mazza گفت.
"آنچه ما برای خاص این صندوق است که ما ترکیب یک صفحه نمایش از شرکت هایی که رشد فروش در گذشته باید بالا رود رشد درآمد بلکه شاید مهمتر از همه — بالا رود جریان نقدی, رشد," او گفت:. "ما همچنین نگاهی به ترازنامه شرکت به اطمینان حاصل شود که آنها نه بیش از حد اعمال نفوذ و یا مصرف قابل توجهی به پرداخت بدهی های که برای رشد. و سپس در نهایت گرفتن یک نگاهی به سهام است که تا به حال حرکت مثبت."
HIPR است که به شدت وزن نسبت به فن آوری اطلاعات سهام آن را تا حدود 45 ٪ از نمونه کارها است. به عنوان روز پنج ETF صفحه 10 holdings شد:
بالا 10 منابع در Direxion بالا رشد ETF (HIPR)
منابع | ٪ وزن |
---|---|
اپل | 14.88% |
Amazon.com | 8.28% |
7.33% | |
Vertex Pharmaceuticals | 7.31% |
مایکروسافت | 4.75% |
برکشایر هاتاوی | 3.83% |
Cigna | 3.62% |
Nvidia | 3.61% |
ویزا | 3.47% |
مسترکارت | 2.53% |
"تحقیقات ما نشان می دهد که این ترکیب — بالا-خط [و] از پایین به خط رشد شتاب و کیفیت بالا — شما منجر به یک جهان از سهام است که نشان داده است رشد زیادی در گذشته اما واقعا [را] که پتانسیل رشد رو به جلو" Mazza گفت.
"شما در حال رفتن برای دیدن نام در اینجا است که شما می دانید — شما اپل, آمازون, Facebook, Microsoft — اما شما در حال رفتن برای دیدن نام هایی که شما ممکن است به عنوان آشنا با," او گفت: با اشاره به Vertex Pharmaceuticals " سنگین وزن در صندوق.
که در آن HIPR بیشتر تمرکز بر روی پتانسیل صعودی DYHG پویا پرچین ETF با استفاده از تجزیه و تحلیل از نمک های مالی به تلاش برای کاهش خطر حرکت نزولی با توجه به Direxion را آزادی مطبوعات برای سه بودجه. NIFE the Fallen چاقو ETF با استفاده از یک "خرید کم و فروش بالا" استراتژی به شرط بندی بر روی سهام که باید دیده تیز کاهش می یابد اما باید از این پتانسیل به بهبود می یابند.
پس از آنها شروع به تجارت در Jun. 11, HIPR است تا نزدیک به 8 درصد NIFE به دست آورده بیش از 10% و DYHG است عقب مانده کمتر از نیمی از 1%.
ETF روند و ETF Database مدیر عامل شرکت تام Lydon گفت: وال استریت به نظر می رسد استقبال از این نوع از استراتژی.
"متعارف شاخص انجام داده اند اما ما قصد داریم احتمالا در یک دوره از زمان ... که در آن برخی از عوامل در حال رفتن به چالش کشیده می شود, برخی از بخش های در حال رفتن به چالش کشیده می شود" Lydon گفت: در همان "ETF لبه" ،
"آنچه ما در حال پیدا کردن در مصاحبه و بررسی مشاوران تمام وقت [است] که آنها در حال حرکت و تغییر کمی دور از کم هزینه خالص بتا استراتژی و آنها از ذهن نیست پرداخت کمی بیشتر برای آگاهی بیشتر استراتژی و مردمی مانند Direxion و بسیاری دیگر از شرکت های نورد بیشتر از این هوشمند, استراتژی," او گفت:.
سلب مسئولیت
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- 3 مرد محکوم به اعدام احمد آربری به حبس ابد محکوم شدند، ویلیام برایان واجد شرایط آزادی مشروط
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- ایالات متحده در حال حاضر در 100,000 جدید کروناویروس موارد بعد از آن فقط تست همه آنها را سابق FDA کمیسر Gottlieb می گوید
- تیم Sachin خلبان انتشار تصویری از راجستان MLAs حمایت از او
- دیزنی گزارش 58 درصد کاهش در درآمد عامل از پارک ها و کشتی خود را بدترین ضربه بخش
- زک استیسی به پلیس گفت که ویدئویی که او را در حال حمله به یک دوست دختر سابق نشان می دهد ساختگی است
- 9 فضاهای کوچک که اثبات کتابخانههای بهترین اتاق تقسیم
- استوانه مدرج شیشه ای چیست ؟
- این محبوب سفال نام تجاری در حال راه اندازی یک جدید و محدود عرفانی آبی لعاب (بهتر دریافت سفارش خود را در اسرع وقت!)
- تراویس اسکات نام تجاری نوشیدنی کاکتوس را از دست داد زیرا Astroworld شهرت خود را به عنوان "نابغه بازاریابی" خدشه دار کرد.