این نوشیدنی که توسط تراویس اسکات، خواننده رپ حمایت می شد، به دلیل عواقب تراژدی Astroworld که شهرت آن در بازاریابی را خدشه دار کرد، متوقف می شود.
تیتانیوم برای نوشیدنی های الکلی Anheuser-Busch InBev (AB InBev) روز جمعه اعلام کرد که تولید Cacti را متوقف کرده است، یک نام تجاری سخت سلتزر که با مشارکت اسکات تولید می شود. این شرکت ابتدا این خبر را به TMZ تایید کرد و بعداً توسط AdAge اعلام شد.
AB InBev به TMZ گفت: «پس از ارزیابی دقیق، تصمیم گرفتیم تولید و توسعه برند CACTI Agave Spiked Seltzer را متوقف کنیم. ما معتقدیم که طرفداران این برند این تصمیم را درک کرده و به آن احترام خواهند گذاشت.»
اگرچه AB InBev حادثه Astroworld را به عنوان انگیزه ای برای این تصمیم ذکر نکرد، این حرکت تنها یک ماه پس از مرگ 10 نفر از تماشاگران در جشنواره موسیقی اسکات در هیوستون انجام شد. برند سلتزر الکلی با طعم آگاو برای اولین بار کمتر از یک سال پیش در قفسه فروشگاه ها ظاهر شد. نمایندگان اسکات به TMZ گفتند که تصمیم برای کنار گذاشتن برند Cacti متقابل بوده است، زیرا رپر تاکنون تمرکز خود را از سرمایه گذاری های تجاری تغییر داده است.
سخنگوی تراویس گفت: "تراویس در مصاحبه ای واضح بود که در حال حاضر روی تجارت متمرکز نیست و اولویت او کمک به جامعه و بهبودی طرفداران است." CACTI از AB InBev خواسته است تا به عمده فروشان خود اطلاع دهد که در حال حاضر هیچ محصولی وجود نخواهد داشت.
نیوزویک برای نظر دادن به AB InBev مراجعه کرد.
AB InBev جدیدترین شریک برندسازی است که پس از فاجعه Astroworld در 5 نوامبر از اسکات فاصله گرفت. نایک که از سال 2017 همکاری موفقی با این خواننده رپ داشته است، در 15 نوامبر اعلام کرد که با توجه به شرایط، عرضه Air Max 1 x Cactus Jack را به تعویق انداخته است.
شباهت اسکات و حرکات رقص مربوط به آن از بازی ویدیویی بسیار محبوب Epic Games گرفته شده است. فورتنایت، پس از حادثه جنرال میلز علناً اعلام کرده است که با اسکات که زمانی جعبههای غلات ریس پافس شرکت را تزئین میکرد، هیچ برنامهای در آینده ندارد. پروژه ای بین اسکات و شرکت تولید فیلم Mega64 نیز یک روز پس از Astroworld 2021 لغو شد.
این از دست دادن حمایت مالی و شرکای تجاری پس از آن رخ می دهد که اسکات در سال 2020 معاملات بسیار موفقی از جمله شراکت پرسود با مک دونالد، سونی و وارنر مدیا داشت. در مجموع، حمایت مالی او در سال گذشته حدود 100 میلیون دلار بود.
به لطف مجموعه گسترده و موفق او از شرکای تجاری، برخی مانند بازاریاب آنتونی اسکات و مجله XXL زمانی از خواننده رپ به عنوان یک "نابغه بازاریابی" استقبال کردند.
برخی از برندها به همکاری با اسکات ادامه دادند. برنامه درمانی آنلاین، Better Help، با آن همکاری کرده است تا مشاوره رایگان به شرکت کنندگان Astroworld ارائه دهد. کریستین دیور همچنین تایید کرد که "کاکتوس جک دیور" او که توسط اسکات تهیه شده است، همچنان در ماه ژانویه وارد فروشگاه ها خواهد شد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- IKEA افتتاح اولین فروشگاه رفاه—در اینجا چیزی است که آن را به فروش می رساند
- بیش از 22,000 Covid-19 نفر در هند در 24 ساعت برای بار اول: 10 امتیاز
- "فکر میکردم میمیرم"
- 4 چیزهایی که به رشد در باغ خود را که می خواهید به شما صرفه جویی در پول در مواد غذایی
- توجه گیاه عاشقان: Aldi فروش مینی Succulents برای زیر $2
- بایدن توسط بازماندگان پارکلند به دلیل مشاهده خشونت های بیشتر با اسلحه در سال اول ترامپ مورد انتقاد قرار گرفت
- روش هایی برای خرید فالوور واقعی و ارگانیک در اینستاگرام
- در قسمت آخر چه اتفاقی افتاد؟
- با شناخت شماره شبا بانک ملی، امنیت بانکی خود را بالا ببرید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی