2019-مانند بمب گذاری متوقف شده در پولوما 20 کیلوگرم مواد منفجره در ماشین و راننده فرار

پولوما: این یک عملیات مشترک توسط ارتش و پلیس و نیروهای شبه نظامی (فایل)سرینگر: نیروهای امنیتی مانع از یک ماشین

توسط ELEMENTORSITE در 8 خرداد 1399
2019-Like Bombing Stopped In Pulwama, 20 kg IED In Car, Driver Escapes

پولوما: این یک عملیات مشترک توسط ارتش و پلیس و نیروهای شبه نظامی (فایل)

سرینگر:

نیروهای امنیتی مانع از یک ماشین بمب گذاری در جامو و کشمیر را پولوما منطقه پس از آنها متوقف شد و یک خودرو حامل بیش از 20 کیلوگرم مواد منفجره (بمب) به اندازه کافی برای انجام یک عمده حمله.

پلیس گفت: یک هیوندای Santro ماشین با شماره ثبت شد حاکی از به توقف در یک نقطه چک امروز صبح اما آن را تلاش برای سرعت بخشیدن و رفتن را از طریق مانع شدن.

"نیروهای امنیتی آتش گشودند. راننده موفق به فرار می روم پشت ماشین لادن با بمبهای دست ساز," بازرس کل پلیس Vijay Kumar گفت. "ما اطلاعاتی در مورد یک حمله احتمالی. ما به دنبال یک خودرو با بمب از دیروز," او اضافه شده است.

خودرو همراه با بمب بود و بعد با یک تیم خنثی سازی بمب. عظیم انفجار آسیب دیده و چند خانه در این منطقه است.

آقای کومار گفت: این یک عملیات مشترک توسط ارتش و پلیس و نیروهای شبه نظامی.

چهل jawans مرکزی ذخیره Police Force (CRPF) درگذشت در یک انتحاری مواد منفجره در حمله به کاروان خود را در ماه فوریه در همان منطقه در سال گذشته منجر به هند به بمب گذاری در یک اردوگاه گروه تروریستی جیش-e-محمد عمیق در داخل پاکستان است. یک نبرد هوایی نیز دنبال کرد.

در دو ماه گذشته شده است وجود دارد جهش در حملات تروریستی در جامو و کشمیر; 30 نیروهای امنیتی پرسنل از جمله افسران خود را از دست داده زندگی می کند. در این دوره 38 تروریست ها نیز کشته شده توسط نیروهای امنیتی.

Riyaz Naikoo یکی از کشمیر را تحت تعقیب تروریست ها و فرمانده گروه تروریستی Hizbul مجاهدین کشته شد در طول یک برخورد در پولوما در اوایل این ماه.

جهش در حملات تروریستی در میان گزارش از نفوذ بسیار آموزش دیده تروریست ها از پاکستان به شمار عمده ای از چالش های امنیتی حتی به عنوان کشور مبارزه با کروناویروس بحران است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب