گروه مورد حمایت برایان کمپ، دیوید پردو، خودی متقلب را در نامزدی فرمانداری جورجیا هدف قرار می دهد.

[ad_1] کمیسیون کمک مالی که توسط کمپین برایان کمپ فرماندار جورجیا تشکیل شده بود، سناتور سابق ایالات متحده، دیو

توسط ELEMENTORSITE در 16 آذر 1400
[ad_1]

کمیسیون کمک مالی که توسط کمپین برایان کمپ فرماندار جورجیا تشکیل شده بود، سناتور سابق ایالات متحده، دیوید پردو، از متحدان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را هدف قرار داده است که روز دوشنبه گفت که رئیس جمهور فعلی جمهوری خواه را برای انتخابات فرمانداری سال آینده به چالش خواهد کشید.

اولین کمیته رهبری گرجستان، که با کمپ موافق بود، پوردو را به عنوان یک "خودی تحریف شده" توصیف کرد که می خواست "راه خود را به موضوع سیاسی بازگرداند" در یک ایمیل جمع آوری کمک مالی که ساعاتی پس از اعلام کمپین خود ارسال شد.

نامزدی پردو جورجیا را برای یک نبرد مقدماتی پرتنش بین دو جمهوری‌خواه آماده می‌کند که به نظر می‌رسد تفاوت‌های اصلی آن‌ها در برداشت ترامپ از مواضع آنها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته نهفته است. کمپ با امتناع از حمایت از ادعاهای بی‌اساس وی مبنی بر تقلب در رای‌گیری 2020، از اقبال خوب ترامپ کوتاهی کرد.

اما پردو، که دوشنبه شب از رئیس جمهور سابق تأیید شد، در یک ویدیوی تبلیغاتی به انتقاد از کمپ و استیسی آبرامز نامزد دموکرات ادامه داد.

پوردو با اشاره به وزیر امور خارجه جورجیا گفت: "ما فقط باید متحد باشیم. متأسفانه امروز ما دوپاره شده ایم و برایان کمپ و برد رافنسپرگر مقصر هستند."

ترامپ، کمپ را در حمایت از پردو "فرماندار بسیار ضعیف" توصیف کرد، اما موضع خود را مشخص نکرد، مگر اینکه موضع کمپ در مورد "صداقت انتخابات" را محکوم کند.

ترامپ درباره کمپ گفت: «مهم‌ترین چیز این است که او نمی‌تواند برنده شود زیرا پایگاه MAGA - که بسیار بزرگ است - هرگز به او رای نخواهد داد.»

پردو کرسی خود را در سنا در ژانویه به دلیل جان اوسوف دموکرات از دست داد و کودی هال، سخنگوی کمپ در بیانیه ای گفت که نامزدی پردو برای فرمانداری تلاشی برای "آرام کردن نفس کبود خود" بود.

او گفت: "فرماندار کمپ تجربه اثبات شده ای در مبارزه با چپ رادیکال دارد تا گرجی های سخت کوش را در اولویت قرار دهد، در حالی که پوردو بیشتر به خاطر اجتناب از بحث، پر کردن سهام خود از سهام همه گیر و شکست در مسابقات برنده شناخته شده است."

پردو وارد رقابت برای فرمانداری شد
دیوید پردو برای فرمانداری کمپ برای فرمانداری نامزد خواهد شد، او در روز دوشنبه 6 دسامبر 2021 اعلام کرد که یک نبرد مقدماتی جمهوری خواهان را در سال 2022 سازماندهی می کند، در حالی که استیسی آبرامز دموکرات احتمالا منتظر برنده خواهد بود. پردو در یک تجمع در آگوستا، جورجیا، در 10 دسامبر 2020 سخنرانی کرد. جان بیسمور / عکس AP

کمتر از یک سال پس از از دست دادن ریاست‌جمهوری، ترامپ تصمیم گرفته است تا چهره جمهوری‌خواه خود را در بزرگترین میدان‌های نبرد سیاسی کشور تغییر دهد، و جرقه‌ای به راه انداخته است که درگیری‌های مقدماتی شدیدی را به راه انداخت که نامزدها و رأی‌دهندگان را مجبور می‌کند تصمیم بگیرند که چقدر ترامپ و شکایات او را بپذیرند.

اما هیچ جا آرمان او به اندازه گرجستان سازگار نیست.

ترامپ گروهی از وفاداران را برانگیخت تا به دنبال دفتری در سراسر ایالت در ایالت سوئینگ جنوبی باشند و از روز دوشنبه، این گروه شامل پوردو است که رسماً چالشی را علیه کمپ آغاز کرده است. این اقدام یک تهدید بزرگ نادر و جدی برای فرماندار فعلی است که با خواسته‌های رهبران جمهوری‌خواه در واشنگتن مقابله می‌کند و ماه‌ها مبارزه جمهوری‌خواهان در ایالتی را تضمین می‌کند که حزب در تلاش برای بازیابی سلطه خود است.

جف دانکن، فرماندار فعلی، جمهوری خواه و منتقد سرسخت ترامپ که نامزد انتخابات مجدد نیست، به آسوشیتدپرس گفت: «اینجا در جورجیا یک جنگ داخلی سیاسی رخ خواهد داد». "اگر ما فقط مانند بزرگسالان رفتار کنیم و به جلو برویم، از همه چیز اجتناب می شود. اما این واقعیت در حال حاضر نیست."

فقط گرجستان نیست.

تنش ها بین ترامپ و آنچه از تشکیلات جمهوری خواه باقی مانده است، انتخابات اولیه سنا و فرماندار را در ده ها ایالت - از جمله آریزونا، ماساچوست، کارولینای شمالی، اوهایو و پنسیلوانیا - ماه ها قبل از برگزاری اولین رای گیری در بهار و تابستان آینده مشخص کرده است. با کاهش حمایت جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، باد مخالف واشنگتن نشان می دهد که جمهوری خواهان می توانند در سال 2022 به دستاوردهای سیاسی بزرگی دست یابند - اگر حزب جمهوری خواه مانع از این شود.

علاقه ترامپ به سومین نامزدی ریاست جمهوری در سال 2024 تضمین می کند که او چهره حزب جمهوری خواه در آینده قابل پیش بینی خواهد بود.

به دنبال یک داستان هشدار دهنده از گرجستان نباشید، کشوری در حال شکوفایی که در آن تغییرات جمعیتی در سال‌های اخیر مسیری را برای رسیدن به قدرت به دموکرات‌ها داده است. بایدن پاییز گذشته در اینجا برای شکست دادن ترامپ تلاش کرد و پس از اینکه ترامپ به دروغ آن را تقلب گسترده در انتخابات اعلام کرد، دموکرات ها در دو دور دوم مجلس سنا در ژانویه پیروز شدند و کنترل سنا را به آنها واگذار کردند.

از آن زمان، رئیس‌جمهور سابق مقامات دولتی را که نتایج انتخابات را تأیید می‌کنند - رئیس کمپ در میان آنها - با سیل شدیدی از حملات سیاسی در هم شکست.

ترامپ از هرشل واکر ستاره سابق فوتبال جمهوری خواه در تلاش هایش برای برکناری سناتور جمهوری خواه رافائل وارناک با شرط بندی روی یک ورزشکار حرفه ای آزمایش نشده و آزمایش نشده در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در برابر گری بلک، کمیسر کشاورزی، حمایت کرده است. او همچنین از نامزدهای همفکر در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای معاون فرماندار و وزیر امور خارجه حمایت می کند، جایی که رافنسپرگر وزیر امور خارجه فعلی برای بقای سیاسی خود می جنگد.

در سراسر کشور، ترامپ تاکنون از بیش از 60 نامزد برای دوره موقت حمایت کرده است، از جمله تعدادی که با جمهوری خواهان مبارزه می کنند.

مداخله ترامپ در انتخابات فرمانداری جورجیا یک سناریوی کابوس‌آمیز برای برخی از استراتژیست‌های جمهوری‌خواه است که در حال آماده‌سازی برای رقابتی سخت برای انتخابات سراسری در برابر استیسی آبرامز، نماینده سابق دموکرات و فعال حقوق بشر هستند که در سال 2018 در عذاب از کمپ شکست خورد، آبرامز رسما اعلام کرد. نامزدی او در هفته گذشته

جمهوری خواهان در واشنگتن و فراتر از آن برای انتخابات مقدماتی ناخوشایند و پرهزینه جمهوری خواهان آماده شده اند که در نهایت ده ها میلیون دلار هزینه خواهد داشت و کمپ را به سمت راست در یک ایالت مرکز شهر می کشاند. آبرامز تاکنون هیچ رقیب مهمی ندارد.

لورن گرو وارگو، دستیار ارشد آبرامز در توییتر نوشت: «همانطور که دیوید پردو و برایان کمپ با یکدیگر می جنگند، استیسی آبرامز برای مردم جورجیا می جنگد.

رقابت فرماندار منعکس کننده تقسیمات حزب جمهوری خواه است که امسال در جوامع جمهوری خواه در حال انجام است.

در جورجیا، فعالان طرفدار ترامپ که از شکست او خشمگین شده بودند، به تجمعات محلی جمهوری خواهان سرازیر شدند و کنترل ماشین حزب را در دست گرفتند، در حالی که برخی از مقامات کانتی آتلانتا را که به اندازه کافی طرفدار ترامپ محسوب نمی شدند، برکنار کردند.

دیوید شفر، رئیس حزب ایالتی، از خط ترامپ حمایت می کند.

شفر که به دلیل سخنرانی در گردهمایی ترامپ در ماه سپتامبر مورد انتقاد قرار گرفت، جایی که ترامپ به لیست نامزدهای تایید شده او پیوست، روز یکشنبه به آسوشیتدپرس گفت که حزب در انتخابات مقدماتی مورد مناقشه بی طرف خواهد بود و گفت که امیدوار است نامزدهای جمهوری خواه «روی نقاط قوت خود و چگونگی تمرکز کنند. آنها می توانند یک ائتلاف برنده تشکیل دهند."

رهبران ملی جمهوری خواه به کمپ وفادار می مانند.

با پیش بینی حمایت ترامپ از پوردو، انجمن فرمانداران جمهوری خواه متعهد شده است که از فرماندار فعلی جورجیا علاوه بر سایر فرمانداران فعلی جمهوری خواه که خشم ترامپ را برانگیخته اند، از جمله فرماندار آیداهو، برد لیتل، حمایت کند. با این حال، داگ دوسی، رئیس RGA، فرماندار آریزونا، با کمک به مقامات جمهوری خواه، گفت که سازمان او به فهرست رقبای ترامپ حمله نخواهد کرد.

دوسی در جلسه اخیر این گروه در ایالت خود گفت: "RGA از دستور یازدهم پیروی می کند." ما در مورد یک جمهوری خواه دیگر بد صحبت نمی کنیم.

اما بعید است که جمهوریخواهان حاضر در زمین گرجستان تا این حد خوب بازی کنند.

رندی ایوانز، یکی از مقامات حزب جمهوری خواه گرجستان، که سفیر ترامپ در لوکزامبورگ بود، گفت که کمپ ممکن است آنقدر مورد منفور پایگاه ترامپ باشد که حتی اگر از انتخابات مقدماتی جان سالم به در ببرد، از آبرامز شکست خواهد خورد.

ایوانز گفت: «اگر حزب دور هم جمع شود، پوردو نامزد خواهد شد و سپس به فرمانداری ادامه خواهد داد. و اگر حزب از هم بپاشد، که اگر تلخی ها و تفرقه ها با این نوع لفاظی ها ادامه یابد، کمپ نامزد می شود و استیسی فرماندار می شود.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

کمپ پردو را هدف قرار می دهد
کمیسیون کمک مالی که توسط ستاد انتخاباتی برایان کمپ، فرماندار جورجیا ایجاد شده است، سناتور سابق ایالات متحده، دیوید پردو، متحد دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را هدف قرار می دهد که روز دوشنبه گفت در انتخابات فرمانداری سال آینده، رئیس جمهوری خواه را به چالش خواهد کشید. کمپ در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد قانون صداقت انتخاباتی غذاهای دریایی معروف AJ و Poboys در 10 آوریل 2021 در ماریتا، جورجیا صحبت کرد. مگان وارنر / گتی ایماژ

[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن