انتقال تصویر هایک ویژن از طریق نرم افزار Hik-Connect

  امروزه شرکت های مختلف تولید دوربین های مداربسته با طراحی و راه اندازی نرم افزار های انتقال تصویر، سعی

توسط ELEMENTORSITE در 25 تیر 1400

 

امروزه شرکت های مختلف تولید دوربین های مداربسته با طراحی و راه اندازی نرم افزار های انتقال تصویر، سعی کرده اند تا پیشرفت بزرگی در این حوزه داشته باشند و کسانی ک از دوربین های مداربسته استفاده می کنند بتوانند تا تصاویر این دوربین ها را از راه های دور به وسیله ی موبایل یا کامپیوتر مشاهده و کنترل نمایند.

در میان این شرکت ها، کمپانی هایک ویژن یکی از قدرت های برتر تولید دوربین های مداربسته و همچنین از بهترین ها در بخش انتقال تصویر می باشد. شرکت هایک ویژن نرم افزار های مختلفی را برای انتقال تصویر دوربین های مداربسته طراحی و عرضه کرده که در ادامه ی این مطلب قصد داریم شما را با نرم افزار Hik-Connect که می توان گفت بهترین نرم افزار انتقال تصویر هایک ویژن برای گوشی های موبایل می باشد، آشنا کنیم.

آموزش نصب نرم افزار و انتقال تصویر دوبین های هایک ویژن

در ادامه می خواهیم تمام مراحل انتقال تصویر هایک ویژن به ترتیب به شما توضیح دهیم.

·         ابتدا می بایست برنامه Hik-Connect را از سایت هایک ویژن (نسخه اندروید و ios) دانلود کرده و آن را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

·         بعد از باز کردن برنامه یک پیام به شما ارسال می شود که باید بر روی گزینه Allow کلیک کنید.

·         سپس یک صفحه ی جدید باز می شود و باید بر روی گزینه Select Country or Region کلیک کنید.

·         در این بخش باید از میان کشور ها، ایران را انتخاب کرده و تیک ثبت آن را بزنید.

·         حال در پنجره ی جدیدی که باز می شود باید گزینه Login را انتخاب کرده و بعد از آن بر روی کلمه Register بزنید.

·         در مرحله ی بعد می بایست تیک Read and Agree را بزنید و سپس ریجیستر با استفاده از ایمیل را انتخاب کنید و باز هم از میان کشورها، بر روی کشور ایران کلیک کرده و در آخر یک ایمیلی که فعال و ومعتبر می باشد را وارد کنید.

·         سپس به ایمیلی که شما وارد کرده اید یک کد ارسال می شود که آن را باید در قسمت Input an email address وارد کنید.

·          در این قسمت باید یک نام کاربری و پسورد برای نرم افزار Hik-connect میبایست تعریف شود. ( این نام کاربری و پسورد هیچ ارتباطی با Username و Password دستگاه DVR ندارد). بعد  از ست کردن نام کاربری و رمز عبور باید بر روی Finish کلیک کنید.

·         بعد از آن که این مراحل را انجام دادید، یک پیام به شما ارسال می شود که برنامه ریجیستر شده است.

·         حال در پنجره جدیدی که باز می شود بک دستگاه را باید در قسمت Add Device اضافه کنید.

·         در مرحله ای که دستگاه را می خواهید اضافه کنید، دوربین گوشی فعال میشود و میبایست QR کد را اسکن کنید.

·         QR کد را در برچسب پشت دستگاه می توان مشاهده نمود. همچنین اگر به دستگاه دسترسی ندارید می توانید از طریق Menu دستگاه DVR وارد شده و در قسمت Configuration و در قسمت Network تب Platform Access را بزنید و از آنجا QR کد را اسکن نمایید.

·         بعد از اینکه کد را اسکن کردید نرم افزار شروع به جستوجوی دستگاه ها می کند و اگر دستگاه شما آنلاین باشد آن را نشان می دهد و شما باید بر روی گزینه add کلیک کنید تا دستگاه شما ثبت شود.

·         در این مرحله یاید کد های که دستگاه به شما می دهد را وارد کرده و در آخر بر روی گزینه Finish کلیک کنید تا مراحال انتقال تصویر بر روی موبایلتان کامل شود. سپس می توانید بر روی هر دوربین که خواستید بزنید و تصاویر را مشاهده نمایید.

منبع : https://vigiato.net/p/195405

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن