یک راننده فدرال اکسپرس به اشتراک گذاشت که کامیون های تحویل آنها در روزهای بعد از جمعه سیاه چقدر متفاوت هستند.
در حالی که مشتریان منتظر دریافت اقلام با تخفیف بیشماری هستند که در جمعه سیاه و دوشنبه سایبر خریداری کردهاند، رانندگان تحویلدهنده کسانی هستند که بیشترین تفاوت را مشاهده میکنند.
راننده تحویل فدرال اکسپرس و کاربر TikTok راجر رویز دو روز پیش فیلمی را از داخل کامیون تحویل خود منتشر کردند و نوشتند: "در اینجا این است که یک کامیون فدرال اکسپرس بعد از شکرگزاری چگونه به نظر می رسد. لطفا حضوری خرید کنید
این ویدئو بسته هایی را نشان می دهد که در پشت کامیون روی هم چیده شده اند و بیشتر فضا را پوشش می دهند. رویز تقریباً جایی برای رفتن به آن طرف کامیون نداشت.
رویز در یک نظر تأیید کرد که هنوز بارگیری تحویل را تمام نکرده است و در واقع با 235 به پایان رسیده است.
او زیر این ویدئو نوشت: «لعنتی، کار کن، اما فردا می بینمت.
با بیش از 250000 بازدید، بسیاری از این فرصت استفاده کردند و در نظر گرفتند که رانندگان تحویلدهنده باید از طریق فهرست طولانی سفارشهای جمعه سیاه کار کنند، در حالی که دیگران حتی برای بستههای عظیم خود عذرخواهی کردند.
یکی از کاربران TikTok گفت: "شما زندگی من و بسیاری دیگر را بسیار آسان تر می کنید."
یکی از کاربران نوشت: «من قبلاً راننده تحویل بودم و همه این افراد در نظرات مشخصاً هرگز در هفتههای بیش از 70 ساعت کار نکردند تا همه چیز را به دست آورند.
به طور مشابه، یک خرده فروش استرس مشابهی را در جمعه سیاه ابراز کرد و نوشت: «به عنوان یک خرده فروش، شما را احساس می کنم. از طرف ما هم استرس داره اما من می دانم که هر سال کامیون های شما پر و پرتر می شوند.
با این حال، دیگران استدلال می کنند که تحویل های نشان داده شده در مقایسه با سایر تجربیات واقعاً چندان زیاد نیستند: «من در FedEx کار می کنم. این کامیون حتی آنقدر هم پر نیست. من فضای زیادی را در قفسه ها می بینم، "یک کاربر اظهار داشت.
اگرچه تحویلهای رویز به وضوح بالاتر از حد معمول است، اما هزینههای آنلاین در جمعه سیاه امسال در واقع نسبت به سال قبل کاهش یافته است. طبق آمار Adobe Analytics، خریداران آنلاین در مجموع 8.9 میلیارد دلار در سال جاری خرج کردهاند که در سال 2020 کمی کمتر از 9 میلیارد دلار است.
این لزوماً به این معنی نیست که مردم در کل هزینه کمتری میکنند، زیرا Adobe فروش زودهنگام را دلیل احتمالی کاهش میداند. برخی از خرده فروشان در ماه اکتبر شروع به ارائه معاملات برای جمعه سیاه کردند.
مشکلات زنجیره تامین جهانی نیز به عنوان یکی دیگر از مقصران احتمالی با افزایش 124 درصدی پیامهای کاهش موجودی از ژانویه 2020 ذکر شد، به این معنی که بسیاری از خریداران جمعه سیاه نمیتوانند اقلام مورد نظر خود را خریداری کنند.
Ruiz همچنین اولین کسی نخواهد بود که در TikTok به صورت ویروسی منتشر می شود و انبوهی از محموله های تحویل را نمایش می دهد. در ماه آگوست، کاربر TikTok، Tierra Lopez، پس از فیلمبرداری از حجم عظیم بسته های تحویل داده شده به خانه همسایه خود، میلیون ها بازدید به دست آورد.
جعبه ها توقیف شد، در باغ جلوی خانه چیده شد، و تحویل ظرف سه روز رسید، در حالی که بسته ها هنوز در آن زمان می رسید. مبلغ دقیقی داده نشد، اما نیوزویک بیش از 150 جعبه انباشته را محاسبه کرد که هنوز در ویدیو خالی شده است.
ویدئوهای بعدی نشان میدهند که زمینهایی که هنوز در باغ جلویی پوشیده شده با پارچه برزنتی آبی پوشیده شدهاند، در حالی که یک ون در حال حرکت به داخل چمن میچرخد تا حتی بیشتر سقوط کند.
نیوزویک برای نظر دادن با راجر روئیز و فدکس تماس گرفت.
[ad_2]
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- چگونه با خرید فالوور واقعی، اعتماد و رضایت مشتریان خود را به دست آوریم؟
- پیشرودنت
- 10 سرپوشیده گیاه در حال رشد کیت به پنجره باغ از رویاهای خود را
- Manish Sisodia Writes To Amit Shah After Lt Governor Blocks Unlock3 Move
- انتشار فصل 5 سریال Dynasty، بازیگران، تریلر، نحوه تماشا
- زوکربرگ می گوید او نا امید شده است با مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و Covid-19
- 21 Reasons Why You Should Choose Black Kitchen Cabinets
- Trump pulls punches and clings to his China trade deal as backlash against Beijing grows
- بمبئی هنوز Coronavirus منطقه قرمز و محدودیت ها باقی می ماند و می گوید: پلیس