مسافران از ایالات متحده همچنان با موجی از لغو خطوط هوایی روبرو هستند زیرا COVID-19 خدمه پرواز را نابود می کند.
بر اساس وب سایت FlightAware که اطلاعات پروازها را ردیابی می کند، انتظار می رود از یکشنبه تا سه شنبه، شرکت های هواپیمایی 8040 پرواز را لغو و 22849 پرواز دیگر را به تاخیر بیاندازند.
یخبندان باعث برخی از تاخیرها و لغو شد. با این حال، خطوط هوایی امریکن، دلتا و یونایتد ایرلاینز و همچنین JetBlue Airways گفتند که گسترش گزینه Omicron در میان تیم های کاری بیشترین کمک را داشته است.
پرش در گزینه های جدید باعث کمبود خلبان و خدمه شد و بسیاری از هواپیماها روی زمین ماندند و قادر به کار نبودند. این لغو همچنین دهها هزار مسافر را به تأخیر انداخت و برنامههای تعطیلات آنها را خنثی کرد و آنها را مجبور به دنبال پروازهای جایگزین در پایان شلوغ فصل تعطیلات کرد.
با وجود افزایش Omicron، سفرهای تعطیلات پایان سال امسال تقریباً به سطح قبل از همه گیری بازگشته است.
به گفته TSA، نزدیک به 13.6 میلیون مسافر در هفته گذشته از پست های بازرسی امنیتی اداره امنیت امنیتی (TSA) عبور کرده اند. این تعداد تقریباً دوبرابر تعداد مسافرانی است که در سال 2020 بررسی شده اند و 15 درصد کمتر از سال 2019، سال قبل از همه گیری است.
اما در حالی که بسیاری از خطوط هوایی تعداد پروازها را در انتظار افزایش سفر افزایش دادهاند، انتظار ورود نوع بسیار مسری Omicron را نداشتند که دو برابر نوع دلتا مسریتر و چهار برابر بیشتر از ویروس کرونای اصلی COVID-19 است.
Omicron همچنین ممکن است ایمنی ایجاد شده توسط واکسیناسیون، تقویت کننده ها و عفونت های قبلی را دور بزند، اگرچه علائم آن در افراد واکسینه نشده شدیدتر است.
خطوط هوایی JetBlue، American و Spirit برای برنامه ریزی کارکنان تعطیلات، افزایش حقوق را پیشنهاد کرده اند. اما برخی از کارگران بالقوه تعطیلات به دلیل قرنطینه اجباری COVID-19 اکنون نمی توانند کار کنند.
دلتا در بیانیه ای اعلام کرد که مسیر پروازها را تغییر داده، هواپیماها را جایگزین کرده و تیم های کاری را برای پوشش پروازهای برنامه ریزی شده مستقر کرده است. با این حال، حتی با این تصمیمات، خطوط هوایی همچنان با کمبود منابع مواجه شدند و مجبور شدند برخی پروازها را لغو کنند.
علیرغم تاخیرها و لغو تعطیلات، با کاهش اخیر دوره های ایزوله و قرنطینه پیشنهادی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) می توان کمبود کار را تا حدودی کاهش داد.
روز دوشنبه، CDC اعلام کرد که افرادی که در معرض COVID-19 قرار گرفته اند یا آزمایش آنها مثبت بوده است، به جای دوره 10 روزه پیشنهادی قبلی، تنها پنج روز می توانند ایزوله بمانند.
دوره کوتاه شده ممکن است به برخی از کارمندان خطوط هوایی کمک کند تا به مسافرانی که تاخیر دارند قبل از پایان سال به مقصد برسند.
در صورت لغو یا تأخیر پرواز، مسافران میتوانند با ثبت درخواست از طریق وبسایت وزارت حملونقل فدرال (DOT) مبلغی را بازپرداخت کنند.
با این حال، هر درخواست به صورت موردی پردازش می شود و ممکن است مدتی طول بکشد تا حل شود، بسته به اینکه هر شرکت هواپیمایی در تلاش برای رسیدگی به مسافران ناخوشایند چه کرده است.
[ad_2]
مقالات مشابه
- بیش از نیمی از کسب و کارهای کوچک به دنبال به PPP بودجه ببخشند بررسی می گوید:
- Bloomin' مارک های مدیر عامل می گوید: گوشت و غذاهای دریایی هزینه های در حال سقوط "فرصت" برای آن رستوران های زنجیره ای
- یکی از اهداکنندگان حزب جمهوری خواه که پاپ را مامور یهودی خطاب کرده است، می گوید که او فقط با "یهودیان بانک" "گوشت گاو" می خورد.
- دادگاه عالی فقط پیچیده یک اصطلاح است که تعجب همگان را راضی و هیچ کس
- نحوه استفاده مواد شیمیایی آزمایشگاهی
- همه چیز درباره ی لمینت و کامپوزیت دندان - دندانپزشکی یوسف بالوی پور
- Soft Colors, Minimalism, and a Moss Shower Nook Make a Small Brooklyn Apartment
- مرکز راه اندازی داشبورد آنلاین برای نظارت بر جنبش مهاجران
- لورا اینگرام توضیح می دهد که چرا در صورت نامزدی دونالد ترامپ در سال 2024 ممکن است به او رای ندهد
- او ارائه شده به Sachin خلبان ملاقات Rahul, سونیا گاندی: Team Priyanka