مسافران از ایالات متحده همچنان با موجی از لغو خطوط هوایی روبرو هستند زیرا COVID-19 خدمه پرواز را نابود می کند.
بر اساس وب سایت FlightAware که اطلاعات پروازها را ردیابی می کند، انتظار می رود از یکشنبه تا سه شنبه، شرکت های هواپیمایی 8040 پرواز را لغو و 22849 پرواز دیگر را به تاخیر بیاندازند.
یخبندان باعث برخی از تاخیرها و لغو شد. با این حال، خطوط هوایی امریکن، دلتا و یونایتد ایرلاینز و همچنین JetBlue Airways گفتند که گسترش گزینه Omicron در میان تیم های کاری بیشترین کمک را داشته است.
پرش در گزینه های جدید باعث کمبود خلبان و خدمه شد و بسیاری از هواپیماها روی زمین ماندند و قادر به کار نبودند. این لغو همچنین دهها هزار مسافر را به تأخیر انداخت و برنامههای تعطیلات آنها را خنثی کرد و آنها را مجبور به دنبال پروازهای جایگزین در پایان شلوغ فصل تعطیلات کرد.
با وجود افزایش Omicron، سفرهای تعطیلات پایان سال امسال تقریباً به سطح قبل از همه گیری بازگشته است.
به گفته TSA، نزدیک به 13.6 میلیون مسافر در هفته گذشته از پست های بازرسی امنیتی اداره امنیت امنیتی (TSA) عبور کرده اند. این تعداد تقریباً دوبرابر تعداد مسافرانی است که در سال 2020 بررسی شده اند و 15 درصد کمتر از سال 2019، سال قبل از همه گیری است.
اما در حالی که بسیاری از خطوط هوایی تعداد پروازها را در انتظار افزایش سفر افزایش دادهاند، انتظار ورود نوع بسیار مسری Omicron را نداشتند که دو برابر نوع دلتا مسریتر و چهار برابر بیشتر از ویروس کرونای اصلی COVID-19 است.
Omicron همچنین ممکن است ایمنی ایجاد شده توسط واکسیناسیون، تقویت کننده ها و عفونت های قبلی را دور بزند، اگرچه علائم آن در افراد واکسینه نشده شدیدتر است.
خطوط هوایی JetBlue، American و Spirit برای برنامه ریزی کارکنان تعطیلات، افزایش حقوق را پیشنهاد کرده اند. اما برخی از کارگران بالقوه تعطیلات به دلیل قرنطینه اجباری COVID-19 اکنون نمی توانند کار کنند.
دلتا در بیانیه ای اعلام کرد که مسیر پروازها را تغییر داده، هواپیماها را جایگزین کرده و تیم های کاری را برای پوشش پروازهای برنامه ریزی شده مستقر کرده است. با این حال، حتی با این تصمیمات، خطوط هوایی همچنان با کمبود منابع مواجه شدند و مجبور شدند برخی پروازها را لغو کنند.
علیرغم تاخیرها و لغو تعطیلات، با کاهش اخیر دوره های ایزوله و قرنطینه پیشنهادی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) می توان کمبود کار را تا حدودی کاهش داد.
روز دوشنبه، CDC اعلام کرد که افرادی که در معرض COVID-19 قرار گرفته اند یا آزمایش آنها مثبت بوده است، به جای دوره 10 روزه پیشنهادی قبلی، تنها پنج روز می توانند ایزوله بمانند.
دوره کوتاه شده ممکن است به برخی از کارمندان خطوط هوایی کمک کند تا به مسافرانی که تاخیر دارند قبل از پایان سال به مقصد برسند.
در صورت لغو یا تأخیر پرواز، مسافران میتوانند با ثبت درخواست از طریق وبسایت وزارت حملونقل فدرال (DOT) مبلغی را بازپرداخت کنند.
با این حال، هر درخواست به صورت موردی پردازش می شود و ممکن است مدتی طول بکشد تا حل شود، بسته به اینکه هر شرکت هواپیمایی در تلاش برای رسیدگی به مسافران ناخوشایند چه کرده است.
[ad_2]
مقالات مشابه
- عوارض بوتاکس چیست؟ آیا باید بوتاکس انجام دهیم؟
- هند, چین, ایرانیان در هند را پس از گفت و گو
- Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: مدرن می گوید همه بیماران تولید آنتی بادی خنثی در آزمایش واکسن
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- PIA پرواز با 99 در هیئت مدیره تصادفات در کراچی دقیقه قبل از فرود
- نظرسنجی: بیشتر جمهوری خواهان به سوگند داران جناح راست نگاه مثبت دارند تا نه
- جیم جردن یک "خائن" است، کارشناس حقوقی پس از گرفتن 1/6 از متن گالیگو در Meadows موافق است.
- زنده به روز رسانی: Cuomo, اعلام مقررات منع رفت و آمد نیویورک; خانواده جورج فلوید خواستار 1-مدرک اتهام قتل
- ملخ یک تهدید به پرواز در هنگام فرود و یا مصرف کردن می گوید: تنظیم کننده
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی