چه مودی رو اشتباه در Covid-19 و چگونه او می تواند آن را تعمیر - توسط Ramachandra گوآ

در پی COVID-19 میلیون ها نفر از مدرسه و دانشجویان در سراسر جهان در حال گرفتن کلاس از طریق زوم. از جمله آموزش از راه دور, اما نه صرفا برای جوان. می توان آن را بسیار مفید برای ما مردمی قدیمی تر بیش از حد. بنابراین در اوایل این هفته ثبت نام کنم در دو ساعت کلاس انجام شده توسط این کشور بالا کارشناسان بهداشت عمومی که به من عمیق تر و درک عمیق تر از زمان همه گیر از "prime-time' تلویزیون را نشان می دهد تا کنون می تواند.

از اعضا دو کارمندان دولت که خدمت سال های بسیاری در بخش بهداشت و درمان دو شد پزشکان-تبدیل-بهداشت جامعه متخصصان دو نفر دیگر پزشکان-تبدیل-استادان دانشگاه. این شش کارشناسان سه چیز مشترک هستند; همه زندگی و کار در هند به شدت در نظر گرفته شده توسط حرفه ای خود و همسالان و هیچ کدام اند مشورت با دولت مودی. (در میان متوسط امیدوار است از این ستون این است که دومی ممکن است در عین حال توان معکوس).

من در یادداشتهای فراوانی که من گوش به این کارشناسان و خلاصه آنچه که من آموخته در چه شرح زیر است. آن را در حال حاضر به نظر می رسد روشن است که در حالی که اولیه مستند کنترل گسترش بیماری های دولت را استفاده از زمان و فضای تنفس را به دست آورد به شدت ترویج تست دقت شناسایی پتانسیل و یا ظهور نقاط و یا انتقال اطلاعات دقیق و قابل اعتماد به مردم است.

اجتماعی و اقتصادی جنبه های مستند شده اند به طور گسترده ای مورد انتقاد است. آن رسوب اقدام دولت مرکزی به طور ناگهانی شهروندان محروم از شغل و معیشت. با دادن آنها تنها چهار ساعت به اطلاع میلیون ها نفر از کارگران گرفتار شده بودند دور از خانه های خود بدون غذا و سرپناه و یا پول نقد. حتی از نقطه نظر بهداشت عمومی اولین مستند بسیار ضعیف برنامه ریزی شده است. در اواسط ماه مارس تعداد کمی از کارگران که خواستار بازگشت به روستاهای خود آلوده بودند. اگر این شهروندان داده شده بود زمان برای سفر در خانه آنها را دوباره وارد روستاهای خود را در شیوه ای امن. شش هفته بعد زمانی که دولت می خواهد به دیر جبران مرتب قطار برای مهاجران دهها هزار نفر از عودت ناقل این ویروس مرگبار است. این مرکز در حال حاضر در تلاش برای عبور از باک در ایالات متحده آن است که البته نخست وزیر که خرس نهایی مسئولیت آنچه که بدون شک بزرگترین انسان ساخته شده فاجعه در این کشور پس از پارتیشن.

شده است وجود دارد تلفظ کلاس تعصب در نحوه مستند تصور شده بود و اعدام شد. به عنوان یک نتیجه در حال حاضر فراگیر اجتماعی نابرابری را عمیق تر و حتی بیشتر. از دست دادن شغل و درآمد تحت فشار قرار دادند تا میلیونها نفر از طبقه کارگر سرخپوستان به نزدیکی-فقر. به عنوان آنها در حال حاضر باید کمتر غذا خوردن و از کیفیت فقیر بیش از حد آنها تبدیل خواهد شد بیشتر در معرض بیماری ها از انواع مختلف و نه فقط COVID-19.

وجود دارد بسیاری از چیزهایی که مودی دولت انجام داده اشتباه است با توجه به همه گیر. به عنوان نتیجه اشتباهات خود خرابی بسیار زیاد شده است. اقتصاد ما این است که در افسردگی اجتماعی ما پارچه تیره و تار ما نظام سلامت تاکید بیش از حد. هنوز وجود دارد بسیاری از چیزهایی که مودی دولت هنوز هم می تواند انجام دهد درست است. در این راستا کارشناسان گوش دادم به ارائه عمده پنج قطعه از مشاوره.

اول باید وجود داشته باشد هیچ وجه حس خوشنودی است. تا کنون این ویروس گسترش است بسیار عمیق به حومه شهر. ایالات آسام Odisha و Chhattisgarh کم بروز موارد است. اما این تغییرات به احتمال زیاد در ماه های آینده و به عنوان موارد در این کشورها چند برابر شکنندگی عمومی خود را در نظام سلامت خواهد شد در معرض.

دوم دولت باید در هیئت مدیره ما بالا اپیدیولوژی کار خارج از ICMR سیستم. کارشناسان که به ما کمک کرد تا به طور موثر مقابله با HIV, ویروس H1N1 و فلج اطفال در گذشته شده اند نه مشورت. دانش خود را می توانست از ارزش بسیار زیاد در فریم سیاست های مناسب برای مقابله با این بیماری همه گیر. آن را هنوز هم می تواند.

سوم همه گیری هستند و نه فقط پزشکی موضوع بلکه یک مسئله اجتماعی است. نشانه هایی وجود دارد که COVID-19 در حال حاضر منجر به افزایش اعتیاد به الکل استفاده داخلی, افسردگی و خودکشی است. این به همان اندازه که مرگ و بیماری و فقر و بیکاری خواهد بود اجتناب ناپذیر عواقب ناشی از این بیماری همه گیر. آن است که نه فقط کارشناسان بهداشت عمومی نه تنها اقتصاددانان اما جامعه شناسان و روانشناسان با دامنه تخصص که همچنین باید مشورت شود توسط دولت است.

چهارم مودی دولت باید با تجدید نظر در آن زمان کنترل و فرمان' مدل از دولت. این مرکز باید یاد بگیرند به احترام متحده به مراتب بیشتر از آن را در حال حاضر ندارد. بودجه در حال حاضر بدهکار به آمریکا باید به سرعت منتشر و وجوه اضافی اعطا شده از آن در است ایالات متحده هستند که در خط مقدم نبرد برای مهار این بیماری همه گیر. ما باید به مراتب بیشتر تمرکز زدایی از حکومت از مرکز به استانها و از وزارت امور خارجه پایتخت به panchayats و شهرداری ها. موفقیت به دست آورد تا کنون در مناطق مانند بیلوارا یا کشورهای مانند کرالا در نتیجه رویکرد از پایین به بالا و شدید رهبری محلی.

متاسفانه به جای پیروی از این مسیر مودی دولت طلبانه سوء استفاده همه گیر به تمرکز قدرت بیشتر است. نخست وزیر میل شدید به این شخصی نشان می دهد, همه چیز در مورد خود مشکل ساز است به اندازه کافی و همراه با آن می آیند از روش های تنبیهی از خانه وزیر. برجسته روزنامه نگار, وقتی پرسیده شد که چگونه دولت عمل می کنند باید در روزها و هفته های آمده به سادگی گفت: "به خاطر این وزارت خانه امور به طور کامل از تمام covid مربوط به مسائل و تصمیم گیری".

پنجم در مقابله با این بیماری همه گیر ما نیاز به تکامل روح همبستگی با یکدیگر است. در این شش سال که از پیروزی دولت شده است در قدرت از آن شده است بسیار خصمانه و بی اعتقاد از سازمان های غیر دولتی. این بیماری همه گیر در نهایت ممکن است باز چشم خود را به فوق العاده نقش مثبت است که این بخش می تواند در کاهش پریشانی. این که آیا آن غذا آشپزخانه برای کسانی که رندر بی بضاعت و مشاوره پزشکی مسائل و یا ارائه پناهگاه و مشاوره, سازمان های جامعه مدنی انجام داده اند کار برجسته در هفته های اخیر.

به عنوان ما به آینده نگاه ما می توانیم امید در این واقعیت است که در مقایسه با اروپا و آمریکای شمالی ما بسیار جوان جمعیت. در هند همه گیر ممکن است (با آرزوی موفقیت) ادعا کمتر زندگی می کند. که گفت: هنگامی که آن را تصویب کرده است و ما نیاز به بازسازی اقتصاد ما جامعه ما و سلامت ما سیستم های با بیشترین مراقبت و توجه. اگر این بازسازی است که به اتفاق می افتد, راه های اتحادیه دولت باید به طور چشمگیری تغییر. آن را باید یاد بگیرند به ایالتها خودمختاری بیشتر (به عنوان به خوبی به عنوان پول بیشتر). آن را اجازه می دهد باید مستقل فکر و سازمان های جامعه مدنی, به رشد, به جای آنکه به سرکوب آنها را در هر نوبت. اما راه نخست وزیر باید اساسا تغییر بیش از حد. او نیاز به گوش دادن بیشتر دقت و مشورت بیشتر به طور گسترده ای. او باید هرگز دوباره راش به طور یک جانبه و بدون فکر به تصمیم گیری که افتضاح عواقب او پیش بینی نیست.

به عنوان پانل بحث من گوش به طوری که کاملا نشان داد که این کشور دارای یک آرایه وسیعی از علمی و اداری تخصص است که نخست وزیر و دولت اتحادیه می توانید پس از تماس برای مشاوره در مقابله با یک پست-COVID جهان است. که آیا آنها در حال بزرگ دل و روشنفکر به اندازه کافی برای انجام این کار است که البته موضوع دیگری در دسترس نباشد.

(Ramachandra گوآ یک مورخ مستقر در بنگلور. کتاب های او عبارتند از: "محیط زیست: یک تاریخ جهانی" و "گاندی: سال است که جهان را تغییر داد'.)

سلب مسئولیت: نظرات بیان شده در این مقاله از نظرات شخصی نویسنده. حقایق و نظرات مندرج در این مقاله نیست و منعکس کننده دیدگاه ها از NDTV و NDTV هیچ مسئولیت و یا مسئولیتی در قبال همان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de