وارن بافت می گوید برکشایر به فروش می رسد همه آن سهام شرکت هواپیمایی به دلیل coronavirus

وارن بافتDavid A. Grogan | CNBC(زنده را دنبال برجسته از برکشایر در جلسه اینجا.)برکشایر هاتاوی رئیس و میلیاردر

توسط ELEMENTORSITE در 14 اردیبهشت 1399

وارن بافت

David A. Grogan | CNBC

(زنده را دنبال برجسته از برکشایر در جلسه اینجا.)

برکشایر هاتاوی رئیس و میلیاردر ارزش سرمایه گذار وارن بافت گفت که کنگلومرا فروخته است تمامیت آن موقعیت حقوق صاحبان سهام در ایالات متحده در صنعت هواپیمایی. قبل سهام, ارزش شمالی از $4 میلیارد دلار در ماه دسامبر شامل موقعیت خود را در ایران و آمریکا و غرب و خطوط هوایی دلتا.

"جهان تغییر کرده است برای شرکت های هواپیمایی. و من نمی دانم چگونه آن را تغییر داد و من امیدوارم که آن را به خودی خود در یک منطقی سریع راه," او گفت: در برکشایر سالانه سهامداران در جلسه روز شنبه بود که مجازی این سال است. "من نمی دانم اگر آمریکایی ها در حال حاضر تغییر عادات خود را و یا تغییر عادات خود را به دلیل تمدید دوره است."

اما "من فکر می کنم وجود دارد برخی صنایع و متاسفانه من فکر می کنم که صنعت هواپیمایی در میان دیگران هستند که واقعا صدمه دیده است با خاموش کردن مجبور حوادث که بسیار فراتر از کنترل ما," او اضافه شده است.

تقاضا برای سفر هوایی غوطه ور است از ماه مارس به عنوان ویروس و اقدامات احتیاطی مانند پناهگاه در محل سفارشات نگه داشتن پتانسیل های مسافر خانه است. پرسیده شده توسط CNBC بکی سریع برای روشن کردن اگر برکشایر فروخته شده بود و همه از آن شرکت هواپیمایی holdings, بافت جواب داد: "بله."

او توضیح داد: "زمانی که ما به فروش چیزی است که اغلب آن را به ما کل سهام: ما نمی تر و تمیز و موقعیت. این است که نه تنها راه ما این رویکرد بیش از هر اگر ما خرید 100 ٪ از کسب و کار است. ما قصد فروش آن را به 90 درصد یا 80 درصد است."

"اگر ما مانند یک کسب و کار ما در حال رفتن به خرید به عنوان بسیاری از آن را به عنوان ما می تواند و نگه داشتن آن تا زمانی که ما می توانیم," او اضافه شده است. "و هنگامی که ما ذهن ما را نمی نصف اقدامات است."

بافت تصریح کرد که او را تحسین هواپیمایی و تیم مدیریت خود را اما که در بعضی از حوادث مانند coronavirus فاجعه "در سطوح پایین تر از احتمالات است که اتفاق می افتد" که ضرورت یک تغییر سریع به یک سرمایه گذاری است.

از دسامبر برکشایر متعلق به 42.5 میلیون (10% سهام) آمریکا سهام 58.9 میلیون (9.2% سهام) Delta سهام 51.3 میلیون (10.1 درصد سهام) در جنوب غربی سهام و 21.9 میلیون نفر (7.6% سهام) ایالات سهام. سهام پایین 62.9%, 58.7%, 45.8 درصد و 69.7 درصد در سال 2020 است.

Southwest Airlines پرواز 1117 از سنت لوئیس اراضی در بوستون لوگان فرودگاه بین المللی در 13 مارس 2019. (عکس از جان Tlumacki/بوستون گلوب از طریق گتی ایماژ)

جان Tlumacki | بوستون گلوب | گتی ایماژ

نظرات خود را بعد از ظهر شنبه از اوماها (روباز انتخابی) آمد و پس از برکشایر هاتاوی گزارش های درآمدی نشان داد که بافت و lieutenants ساخته شده است تا کنگلومرا نقدی ذخایر و تنها nibbled در سهام در خشونت بازار سهام تار و مار کردند.

در سال 2016 برکشایر نشان داد یک شگفتی در شرط بندی بخش است که بافت را قبل از دوری. اما سال تثبیت از طریق پست-ورشکستگی مگا-ادغام و کاهش قیمت سوخت کمک کرده اند شرکت های هواپیمایی با چنگک جمع کردن در رکورد سود.

خطوط هوایی ارسال شده را 10 سال متوالی از سود در سال 2019 و آماده می شدند برای حتی بیشتر رشد در تقاضای سفر در اوایل سال جاری فقط زمانی که coronavirus شروع به پخش شده است. چهار شرکت هواپیمایی برکشایر به فروش می رسد در حال تقلا برای صرفه جویی در پول نقد, کاهش مسیرهای پارکینگ صدها هواپیما و ترغیب کارکنان به پرداخت نشده و جزئی را ترک کنند.

به اصطلاح "شگفتی بزرگ" اشاره کرده بود به شرکت هواپیمایی فروش و پیش از آن در جلسه روز شنبه هنگامی که او گفت که او می خواهم یک "فهم اشتباه" زمانی که ارزش نهادن به شرکت هواپیمایی سهام به عنوان یک جهانی نزدیک توقف در سفر با توجه به کروناویروس ارسال قیمت های خود را به شدت پایین تر است.

"هنگامی که ما خرید [airlines] ما گرفتن جذاب مقدار برای ما پول زمانی که سرمایه گذاری در سراسر هواپیمایی," او گفت:. "معلوم شد من اشتباه بود که در مورد کسب و کار به دلیل از چیزی بود که به هیچ وجه تقصیر از چهار عالی اجرائی. این باور من است. هیچ شادی از اینکه مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی."

"من نمی دانم که سه چهار سال از هم اکنون مردم را به پرواز به عنوان بسیاری از مسافر مایل به عنوان آنها در سال گذشته بود," او گفت:. "تو بیش از حد بسیاری از هواپیماها است."

مدیران شرکت هواپیمایی به نام همه گیر این صنعت بدترین تا کنون بحران و انتظار تاثیر را چندین سال به بازیابی از. ماه گذشته, آمریکا, ایالات غرب و دلتا گزارش خود زیان در سال است. ایالات متحده سفر تقاضا پایین 95% در سال است.

قبل از سال 2016 بافت به حال اجتناب هواپیمایی سرمایه گذاری شده بود و بنابراین مخالف قرار دادن پول به این صنعت در گذشته که او گفت: سهامداران در سال 2007 توجه داشته باشید که "اگر یک دوربین سرمایهداری حاضر شده بود در کیتی هاوک او انجام داده اند جانشینان او به نفع بزرگ با تیراندازی الیور پایین."

خطوط هوایی ایالات متحده در ماه گذشته آغاز شده دریافت بخشهایی از 25 میلیارد دلار در کمک های مالی فدرال و وام های که نیاز به آنها را به اخراج و یا کاهش نرخ پرداخت از کارگران از طریق سپتامبر. 30. عمده مدیران شرکت هواپیمایی این هفته هشدار داد آنها را مجبور به کوچک شدن به مدیریت از طریق بحران است.

اشتراک به CNBC PRO برای بینش منحصر به فرد و تجزیه و تحلیل و کسب و کار روز برنامه نویسی از سراسر جهان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن