این عمارت تاریخی نهایی Fixer Upper—و در آن ذکر شده برای $54,900

آیا شما گیر نهایی دلال بالا اگر شما حتی اجازه داخل ؟ این مورد با گورهای عمارت یک بار خیره کننده دوم به سبک امپ

توسط ELEMENTORSITE در 30 خرداد 1399

آیا شما گیر نهایی دلال بالا اگر شما حتی اجازه داخل ؟ این مورد با گورهای عمارت یک بار خیره کننده دوم به سبک امپراتوری تب رویا که پس از سقوط به خرابی است. خریداران علاقه مند مجاز نیست برای رفتن به دلایل ایمنی, اما آن را برای فروش به صورت مردمی حاضر مایل به قرار دادن زمان و انرژی به بازسازی تحمیل آجر و مستغلات. پس از ناکامی در گیر یک خریدار در مزایده در اواخر سال گذشته با یک دلار 74,700 برچسب قیمت آن در حال حاضر ذکر شده است در $54,900.

Tucked دور در منزوی پشت خیابان 32-اتاق عمارت در نه و نیم هکتار در Au Sable چنگال یک بار شلوغ آسیاب شهر در Adirondacks. هر چند این مثال می گوید: آن هشت تخت, پنج, داخل حمام, املاک و Facebook ارسال توسط بیشتر Adirondack شبح و تور شرکت می گوید آن 20 اتاق خواب و نه حمام و سرویس بهداشتی همراه با نه پیچیده-طراحی شومینه.

اندازه گیری 10,964 متر مربع خانه در اصل ساخته شده در سال 1877 فقط برای $75,000—معادل $1.25 میلیون دلار امروز است. با وجود تلاش برای نوسازی ملک در چند دهه گذشته آن هم پاشیده در سال های اخیر از این رو محدودیت های اعمال شده در برابر ورود. با توجه به لیست اموال "است که فروخته شده است با محدود کردن سمت و یا درایو های مشاهده." در حال حاضر این ویندوز در حال سوار کردن و verandas در حال ترک خوردگی با توجه به Syracuse.com.

اما تاریخ پشت وسیع و مستغلات است که فقط به عنوان پیچیده به عنوان وضعیت فعلی خود را. ساخته شده توسط صنعتگر Henry Graves در اواسط 1870s عمارت گردد با بسیاری از ویژگی های پیچیده اعم از مس درب دستگیره و لولا با کنده کاری از hummingbirds به پیچیده چوب کنده کاری روی سقف و صنایع چوب بلوط و گردو سیاه و سفید راه پله.

با توجه به Adirondack میراث معماری غیر انتفاعی حفظ تاریخی سازمان گور ساخته شده است عمارت "بنا به گزارش ها در تلاش برای خارج-آیا در قوانین خود کسی که با او دشمنی." ما شنیده ایم از وجود خانه های, اما با وجود عمارت? حتی بهتر است.

وسیع املاک و حتی تا به حال رئیس جمهور استیفن گراور کلیولند توقف برای بازدید هنگامی که در راه خود را به یک تعطیلات تابستان. اما به عنوان سال رفت و در گورهای' داستان رو کمی پیچیده تر است. آن را کشف شد که او تامین مالی ساخت و ساز از املاک و اختلاس پول از خانواده اش شرکت می باشد. خوشبختانه آنها اجازه داد او را در خانه باقی می ماند (البته او را مجبور به زندگی در بنده چهارم) تا زمانی که مرگ او در سن 91 در سال 1917. در حال حاضر اموال می تواند به شما اگر شما مایل به قرار دادن در برخی از گریس آرنج و کل مقدار زیادی از پول نقد. شما می توانید لیست کامل را در اینجا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن