شرکت های فن آوری در حال پایان دادن به اجاره و تحکیم دفاتر کار از راه دور است که در اینجا به ماندن

SoundCommerce کارکنان با مدیر عامل اریک بهترین در سمت چپSoundCommerceدر روز شنبه در مارس چند از مدیران SoundCo

توسط ELEMENTORSITE در 24 تیر 1399

SoundCommerce کارکنان با مدیر عامل اریک بهترین در سمت چپ

SoundCommerce

در روز شنبه در مارس چند از مدیران SoundCommerce اجاره U-Haul سوار آن را به دفتر خود را در سیاتل و لود کردن کامیون با ایستاده میز 48 اینچ مانیتور و انواع اسباب بازی و وسایل شخصی. برای دو روز آنها صرف شهر رها کردن آیتم در کارکنان خانه ها و آپارتمان ها.

با کروناویروس وادار کردن غیر ضروری کارکنان به پناهگاه در محل آن شده بود هفته پس از هر راه اندازی 20 یا بیشتر کارکنان به حال مشغول به کار در دفتر. واضح بود که آنها نمی خواهد رفتن.

اجاره منقضی جولای 31 و SoundCommerce مدیر عامل اریک رابطه گفت: این شرکت نه گسترش آن قرارداد.

"ما نظرسنجی این تیم و برای اکثریت قریب به اتفاق آنها ترجیح می دهند به در خانه باقی می ماند" گفت: بهترین که تاسیس شرکت نرم افزاری در سال 2018 است. "ما در حال ساخت هر گونه تصمیم گیری برای مدت طولانی در حال حاضر. ما در حال فکر کردن در مورد چه چیزی ما را برای شش تا 12 ماه در نظر حداکثر ایمنی از تیم و حداکثر انعطاف پذیری این شرکت است."

در فن آوری و مراکز سیاتل دره سیلیکون نیویورک و جاهای دیگر بسیاری از مدیران هستند که به همان نتیجه املاک و مستغلات است که ارزشمند هزینه. شروع یو پی اس که در نظر گرفته شده هرگز به طور کامل توزیع شده هستند اجازه اجاره یا به دنبال راه هایی برای خارج شدن از دیگر معاملات در حالی که بزرگتر کارفرمایان در حال بسته شدن امکانات تحکیم فضا و بررسی راه هایی برای ارائه به کارگران با ترتیبات و گزینه های نزدیک به صفحه اصلی برای جلوگیری از رفت و آمد طولانی.

در ماه مه CBRE شد پیش بینی حدود 7 درصد افت در دفتر اجاره هر فوت مربع از سه ماهه اول به سه ماهه چهارم. آن انتظار می رود نرخ خالی به افزایش عنوان بالا به عنوان 14.9 درصد در سه ماهه اول سال 2021 از 12.3 درصد در سه ماه اول سال 2020 است. از آن زمان به بعد تعداد Covid-19 عفونت در آمریکا سر به فلک کشید است و ایالات متحده از جمله فلوریدا و تگزاس در ادامه مشاهده کنید روزانه رکورد.

Facebook, Twitter, Okta و جعبه در میان شرکت های فن آوری است که اعلام کرده اند بیشتر تغییر دائمی به یک رویکرد ترکیبی. بسیاری از دیگران احتمال دارد به دنبال تمدید تعطیلی مدارس یا کوتاه روز را از راه دور گزینه های ضروری است. مقامات در لس آنجلس و سن دیگو اعلام کرد روز دوشنبه که مدارس شروع خواهد شد آنلاین-تنها در پاییز.

با آن شوم پس زمینه و هیچ واکسن انتظار می رود در هر زمان به زودی دفتر کارگران که می تواند مولد در خانه در حال نشان دادن کمی تمایل به ترک و در بسیاری از نقاط کشور آنها حتی نمی باید این گزینه.

در SoundCommerce دفتر هزینه معادل حقوق یک تا دو کارمند تمام وقت, بهترین گفت. خود شرکت که نرم افزار فراهم می کند اطلاعات در زمان واقعی به خرده فروشان آنلاین مطرح $6.5 میلیون دانه گرد حدود یک سال پیش و در حال حاضر گزینه های بیشتر با چگونه به صرف پول خود را.

"ما می تواند چشم پوشی از فضا و یا خرید پول نقد اضافی باند مهم است که برای راه اندازی" بهترین گفت. "یا استخدام مهندسی اضافی ظرفیت است که حتی بیشتر مهم است برای یک شروع است."

'تقریبا همه آن را انجام می دهند'

در سراسر کشور, Ian سفید ساخت مشابه محاسبه در مراحل اولیه راه اندازی ChartHop که به توسعه نرم افزار برای منابع انسانی بخش است. در Jan. 15 سفید امضا به مدت شش ماه اجاره در WeWork در بروکلین برای یک دفتر با حدود 15 میز.

یک چهارم از راه را از طریق 12000 دلار-یک-ماه WeWork عضویت سفید ارسال می شود نه همه کارکنان خانه. این تیم به سرعت سازگار به زندگی در زوم و شل و که آنها متوجه آنها می شود از راه دور برای یک دوره طولانی مردم شروع به ترک نیویورک برای کمتر تنگ, محیطی. سفید همراه با همسر و هشت ماهه نوزاد یک Airbnb یک دریاچه در کارولینای جنوبی که در آن زندگی می کردند به مدت دو ماه.

در ضمن ChartHop را WeWork فضا "فقط نشسته وجود دارد جمع آوری گرد و غبار و ما هنوز در قلاب برای شش ماه تعهد" سفید گفت.

ChartHop مدیر عامل ایان سفید

ChartHop

"من خواسته WeWork برای هر نوع امتیاز اما آنها ارائه شده هیچ چیز حتی کوچکترین شکستن قیمت" سفید گفت. "آنچه را که آنها در نهایت به من آمد این بود که اگر من مایل به ورود به یکی دیگر از 12 ماه تعهد آنها می خواهم من یک ماه رایگان."

به جای آن سفید است اجازه اجاره منقضی خواهد شد. با کسب و کار هنوز هم چیدن او ادامه داد: برای استخدام با اضافه کردن هفت کارکنان از شرکت رفت و از راه دور. او با توجه به کارکنان این گزینه از کار از خانه برای همیشه و برای کسانی که می خواهند در نهایت بازگشت به دفتر این شرکت خواهد شد دوباره که امکان زمانی که آن را حس می کند, سفید گفت.

اسکات Orn گفت که او از شنیدن این حکایات از سراسر مشتری خود را پایه. شرکت خود Kruze مشاوره کمک می کند تا در حدود 250 شروع یو پی اس مالیاتی, حسابداری منابع انسانی و خدمات است. Orn نگاه داده ها از مشتریان خود و به این نتیجه رسیدند که ممکن است نیمی از آنها را حذف کرده بودند مقدار آنها هزینه های WeWork در حالی که 26 درصد کاهش داده بود خود را WeWork هزینه.

Orn گفت شرکت او که بود بر در WeWork محل در مرکز شهر سان فرانسیسکو نیز اجازه اجاره منقضی خواهد شد.

"تقریبا همه آن انجام شده است که می توانید آن را انجام دهید" Orn گفت. "این در واقع سخت گرفتن تاریخ از WeWork که در آن آسانسور نمی شد در استفاده از دیگران حرکت کردن."

آن را آسان تصمیم Orn گفت: از آنجا که "شما قادر خواهید بود به انتخاب کنید تا فوق العاده ارزان subleases حداقل زمانی که مردم آماده برای رفتن به عقب است."

یک WeWork سخنگوی کاهش یافته است به نظر اما رئیس Marcelo Claure ارائه چرخش مثبت به بار مالی به تازگی.

Claure, SoftBank عامل ارشد که پیوست WeWork سال گذشته زمانی که SoftBank در زمان کنترل این شرکت گفت: شرکت های بزرگ به دنبال انعطاف پذیری بیشتر و تبدیل به اتاق-به اشتراک گذاری ارائه دهنده فضا است. مستر کارت مایکروسافت و سیتی گروپ در میان شرکت هایی که امضا کرده اند جدید اجاره در ماه گذشته است.

با توجه به فوت را گزارش Claure گفت: درآمد شد "تخت طول بحران" و این که این شرکت در حال حاضر آماده برای شروع به تولید جریان نقدی مثبت در سال آینده جلوتر از برنامه.

کوشا مدیر عامل جیمی Hodari گفت شرکت او که در رقابت با WeWork که شاهد یک روند مشابه با کارفرمایان از جمله Salesforce, محوری و ServiceNow در حال حرکت به یک توزیع ، Hodari گفت که اونا رای دادن و یا درصد از شرکت ها تصمیم به تمدید عضویت خود و مشخصی در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل است اما در حال حاضر بازگشت به قبل از Covid سطوح.

در طی چند ماه گذشته کوشا است شروع به کار با مشتریان و حتی بیشتر انعطاف پذیر است که اجازه می دهد شرکت های به اجاره کسری فضا و پرداخت بر اساس استفاده است. برای مثال یک شرکت می تواند اجاره فضا به صورت دو روز در هفته در یک محل و سه نفر دیگر و یک مقدار مجموعه ای از میز برای آن زمان و روز.

"حدود هشت ماه پیش شرکت به ما گفت: که یک بار همه چیز بازگشایی مردم می خواهید برای رفتن به کار می کنند اما هیچ کس می خواهد برای رفتن به محل کار پنج روز در هفته" Hodari گفت. "وجود دارد یک سطح از انعطاف پذیری است که شرکت پیش بینی است که ما در حال کار به تلاش و ارائه. اما آن را بسیار وجود دارد. آن را نه به طور سنتی وجود داشته است در بازار املاک و مستغلات."

کوشا دفتر

کوشا

امتیاز اعتباری مالی شرکت با تکنولوژی اگاه است دستیابی به حدود 7 میلیارد دلار است در یک وضعیت پیچیده است. این شرکت که مقر آن در سان فرانسیسکو امضا اجاره نامه سال گذشته برای 106,000 فوت مربع در سراسر خلیج پل در مرکز شهر اوکلند.

برخی از امتیاز اعتباری را 1,100 منطقه خلیج کارکنان قرار بود شروع به حرکت به اوکلند در سال 2020 اما کامل مهاجرت از انتظار بود به اتفاق می افتد بیش از چندین سال. حدود 100 نفر زندگی می کنند که در برخی از مناطق شد رفتن به مجاز به اقامت در سان فرانسیسکو به نگه داشتن خود را در رفت و آمد قابل کنترل است.

کسانی که قصد دارد همه را در مدت کوتاهی پس از همه گیر رخ داد. شرکت بسته سان فرانسیسکو ستاد برای خوب اجازه می دهد کارکنان به در آمده و انتخاب کنید تا ملزومات مانند طب دوچرخه و یا موارد شخصی با ارزش. هر زمان که کارکنان بازگشت به کار اوکلند خواهد بود که تنها در منطقه خلیج و کسانی که مانده اند در سان فرانسیسکو به جای خواهد بود قادر به کار از خانه.

"Covid ضربه و ما شروع به ایجاد برخی از سخت گیری در سراسر مالی به طور کلی گفت:" کالین McCreary, Credit Karma ارشد مردم افسر. "ما تصمیم به ایجاد تماس تلفنی در حال حاضر به تحکیم به اوکلند. این بود که به چیزی بیش از زمان ما احتمالا می تواند رسیدن به هر حال اما این واقعا سریع است."

هنوز امتیاز اعتباری خود را در شش طبقه در سان فرانسیسکو در کتاب و اجاره متفاوت باشد برای هر یک. این شرکت به دنبال راه هایی برای کاهش آن فضا که ممکن است معنی نیاز به کمک مالی برخی از هزینه های جدید برای مستاجران گفت: مردم با آگاهی از این موضوع که خواسته بود به نام چرا مذاکرات محرمانه است. McCreary گفت: او نبوده است درگیر با این مذاکرات و نیست آگاه از جزئیات.

"ما می خواهیم بازی را از گوش'

بالا بردن امنیت و 30 فرد شروع-با دفاتر در برکلی کالیفرنیا و مونترال اجازه دهید هر دو اجاره منقضی در ماه ژوئن صرفه جویی در این شرکت در حدود 10000 $در ماه است.

رابرت پرواز بالا بردن بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت وجود دارد گفت: چالش های مدیریت نیروی کار از راه دور. تلاش برای از نو خلق کردن کولر آبی مکالمه و بدانند راه را به درستی نشان دادن قدردانی برای کار به خوبی انجام شده اند مهم است, به خصوص برای افرادی که رشد در محیط های جمعی, او گفت:.

"این یک کمی خشن در ابتدا اما در حال حاضر که ما در تمیز کردن بسیاری از ارتباطات و همکاری من در واقع فکر می کنم آن را بهتر از" پرواز گفت. او گفت که هر روز در اطراف ناهار این تیم می شود با هم در زوم برای 15 دقیقه کشش جلسه.

بالا بردن امنیت چت تصویری

بالا بردن امنیت

زمانی که او تصمیم به تمدید اجاره, پرواز قرار داده و این شرکت وسایل ذخیره سازی و ایجاد یک صفحه گسترده با تمام موجودی در دسترس از رایانه و تجهیزات صوتی و تصویری به مبل و میز و صندلی. کارکنان اشاره کرد در صفحه گسترده چه بودند و اجازه دهید همکاران می دانم که در شل کردن کانال زمانی که آنها را انتخاب کنید تا آیتم ها برای حفظ فاصله.

تجهیزات و مبلمان در نهایت ممکن است پیدا کردن راه خود را به بالا بردن دفتر. یا نه.

"ما لازم نیست که برنامه در حال حاضر به طور فعال به جستجو برای املاک و مستغلات" پرواز گفت. "من نمی تواند پیش بینی کند چه همه گیر دارد. این واقعیت جدید ممکن است ما از راه دور برای همیشه لطفا برای و یا شاید ما دو تا سه نفر در دفتر هاب. ما آن بازی را گوش کنید."

تماشا کنید: این بیماری همه گیر است و موجب پذیرش بیشتر در جامعه نسبت به کار از راه دور



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن