متناوب از بازدید کنندگان: دستورالعمل های دقیق برای مراکز و اماکن مذهبی

Staggering Of Visitors, No Touching Idols: Guidelines For Malls, Religious Places

Coronavirus: هند تحمیل کرده است در سراسر کشور مستند در 25 مارس.

دهلی نو:

دولت در روز پنج شنبه اعلام کرد قوانین جدید اجازه می دهد برای مراکز خرید رستوران ها هتل ها و مکان های عبادت برای باز کردن به تدریج زیر را در سراسر کشور COVID-19 مستند. این دستورالعمل که به اثر از ژوئن 8, شامل اقدامات مانند متناوب بازدید کنندگان به مراکز و بدون دست زدن به بتها در اماکن مذهبی. همه موسسات که تحت مهار مناطق این بسته باقی خواهد ماند به عنوان اعلام کرد در اوایل.

اقدامات به دنبال در همه جا:

  1. افراد بالاتر از 65 سال سن کسانی که با بیماریهای زنان باردار و کودکان زیر سن 10 سال توصیه به ماندن در خانه.
  2. فیزیکی فاصله حداقل 6 فوت به دنبال داشته باشد تا آنجا که امکان پذیر است.
  3. استفاده از صورت را پوشش می دهد/ماسک ساخته شده الزامی است.
  4. عمل شستن مکرر دست ها با صابون (برای حداقل 40 تا 60 ثانیه) حتی زمانی که دست در دست نیست مشخصه ، استفاده از الکل بر اساس دست عفونی (به مدت حداقل 20 ثانیه) می تواند در هر کجا که امکان پذیر است.
  5. تنفسی و رسوم به شدت به دنبال. این شامل سختگیرانه عمل پوشاندن دهان و بینی در حالی که سرفه/عطسه با دستمال/دستمال/خم آرنج و دفع کردن بافت استفاده می شود به درستی.
  6. خود نظارت بهداشتی توسط همه و گزارش هر گونه بیماری در اولین به دولت و منطقه خط تلفن.
  7. تف باید به شدت ممنوع است.
  8. نصب و راه اندازی و استفاده از Aarogya Setu برنامه باید توصیه به همه

جدید COVID-19 دستورالعمل برای مراکز خرید:

من. ورود به اجباری بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

ii. فقط بدون علامت مشتریان و بازدیدکنندگان باید اجازه داده شود.

iii. تمام کارگران/مشتریان/بازدید کنندگان برای اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک.

صورت پوشش/ماسک باید در تمام زمانها در داخل مرکز خرید.

iv. پوستر/standees/AV media در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود.

v. متناوب از بازدید کنندگان انجام می شود اگر ممکن است.

vi. کافی نیروی انسانی, باید مستقر شده توسط مرکز مدیریت برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

vii. همه کارکنان که در معرض خطر بالاتر یعنی, مسن, کارکنان, حامله کارمندان و کارکنان که زمینه ای شرایط پزشکی به اقدامات احتیاطی اضافی. آنها باید ترجیحا نمی شود در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم. مرکز خرید مدیریت به منظور تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است.

viii. مناسب جمعیت مدیریت در پارکینگ و بیرون ساختمان – بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای باید تضمین.

ix. پارکینگ نوکر اگر در دسترس باید عملیاتی با عامل کارکنان پوشیدن صورت را پوشش می دهد/ ماسک و دستکش به عنوان مناسب. مناسب ضد عفونی فرمان دستگیره درب, کلید, و غیره. وسایل نقلیه باید گرفته شود.

x. هر مغازه ها و دکه کافه تریا و…. در خارج و در داخل محوطه باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در تمام زمانها.

xi. خاص نشانه گذاری ممکن است با فاصله کافی برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

xii. ترجیحا جداگانه ورود و خروج بازدید کنندگان برای کارگران و کالا/لوازم باید سازماندهی شود.

xiii. کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط مرکز خرید مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل.

چهاردهم. مورد نیاز اقدامات احتیاطی در حالی که دست زدن به تامین موجودی انبار و کالا در این مرکز خرید باید تضمین. مناسب مدیریت صف و ضد عفونی باید سازماندهی شود.

پانزدهم. حفظ فاصله فیزیکی از حداقل 6 پا در هنگام ایستادن در صف برای ورود و داخل این مرکز خرید به عنوان دور به عنوان امکان پذیر است.

شانزدهم. تعدادی از مشتریان داخل فروشگاه باید در حداقل نگه داشته به طوری که برای حفظ فاصله فیزیکی هنجارهای.

هفدهم. آرایش صندلی, اگر هر گونه ساخته می شود به گونه ای که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

هجدهم. تعداد زیادی از مردم در آسانسور باید محدود بموقع تأمین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

نوزدهم. استفاده از پله برقی با یک نفر متناوب در مراحل ممکن است تشویق کرد.

xx. برای تهویه مطبوع/تهویه دستورالعمل CPWD باید دنبال کرد که از جمله بر این است که درجه حرارت محیط از همه تهویه مطبوع, دستگاه باید در محدوده 24-30oC رطوبت نسبی باید در حدود 40-70% مصرف هوای تازه باید تا آنجا که ممکن است و عبور از تهویه باید کافی است.

بیست و یکم. اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

xxii. موثر و مکرر فاضلاب در داخل ساختمان باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به نوشیدن و شستن دست ها ایستگاه های/مناطق.

xxiii. تمیز کردن و ضد عفونی منظم (با استفاده از 1% هیپوکلریت سدیم) از اغلب لمس سطوح (دستگیره درب, آسانسور, دکمه, دست, ریل, نیمکت, حمام وسایل و غیره.) ساخته شده اجباری در تمام مراکز در زمینه های مشترک و همچنین در داخل مغازه های آسانسور, پله برقی و غیره.

xxiv. دفع مناسب از صورت را پوشش می دهد / ماسک / دستکش چپ توسط بازدید کننده و/یا کارکنان تضمین می شود باید.

xxv. تمیز تمام washrooms باید تضمین در فواصل منظم.

xxvi. در مواد غذایی-دادگاه:

یک. کافی جمعیت و مدیریت صف به تضمین برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

b. در دادگاه های مواد غذایی و رستوران ها بیش از 50 درصد از صندلی ظرفیت مجاز است.

c. دادگاه مواد غذایی کارکنان / پیشخدمت باید پوشیدن ماسک و دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.

d. آرایش صندلی باید اطمینان کافی اجتماعی فاصله بین مراجعان به عنوان دور به عنوان امکان پذیر است.

e. تماس با ما نحوه سفارش و دیجیتال نحوه پرداخت (با استفاده از کیف پول الکترونیکی) به تشویق شود.

f. جداول به بررسی در هر زمان مشتری برگ.

g. در آشپزخانه کارکنان باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در محل کار.

xxvii. بازی های آرکید باید بسته باقی می ماند.

xxviii. زمین بازی کودکان باید بسته باقی می ماند.

xxix. سینما و سالن در داخل مراکز خرید باید بسته باقی می ماند.

xxx. در موارد مشکوک یا تایید در مورد محل: یک. محل فرد بیمار در یک اتاق یا منطقه که در آن آنها را از دیگران جدا شده.

b. ارائه یک ماسک/پوشش تا اين زمان او/او در حال بررسی توسط یک دکتر.

c. بلافاصله به اطلاع نزدیکترین مرکز درمانی (بیمارستان/درمانگاه) تماس بگیرید و یا دولت و یا منطقه خط تلفن.

d. ارزیابی ریسک انجام خواهد شد با تعیین بهداشت عمومی قدرت (منطقه RRT/پزشک معالج) و بر این اساس اقدام دیگری آغاز شود در خصوص مديريت مورد خود مخاطبین و نیاز به ضد عفونی.

e. ضد عفونی از محل گرفته شود تا اگر فرد یافت می شود مثبت است.

جدید COVID-19 راهنمای رستوران ها:

من. Takeaways به تشویق به جای شام خوردن در. تحویل مواد غذایی پرسنل باید ترک بسته در مشتری ، نه تحویل غذا بسته به طور مستقیم به مشتری.

ii. کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط رستوران مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل.

iii. ورود به اجباری بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

iv. فقط بدون علامت کارکنان و مراجعان باید اجازه داده شود.

v. همه کارکنان و مراجعان به اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک. صورت پوشش/ماسک باید در تمام زمانها در داخل رستوران.

vi. پوستر/standees/AV media در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود.

vii. متناوب از کاربران انجام می شود اگر ممکن است.

viii. کافی نیروی انسانی باید مستقر توسط مدیریت رستوران برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

ix. همه کارکنان که در معرض خطر بالاتر یعنی, مسن, کارکنان, حامله کارمندان و کارکنان که زمینه ای شرایط پزشکی به اقدامات احتیاطی اضافی. آنها باید ترجیحا نمی شود در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم. مدیریت رستوران برای تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است.

x. مناسب جمعیت مدیریت در پارکینگ و بیرون ساختمان – بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای باید تضمین.

xi. اضافی مراجعان به نشسته تعیین شده در منطقه انتظار با هنجارهای اجتماعی فاصله.

xii. پارکینگ نوکر اگر در دسترس باید عملیاتی با عامل کارکنان پوشیدن صورت را پوشش می دهد/ ماسک و دستکش به عنوان مناسب. مناسب ضد عفونی فرمان دستگیره درب, کلید, و غیره. وسایل نقلیه باید گرفته شود.

xiii. خاص نشانه گذاری ممکن است با فاصله کافی برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

چهاردهم. ترجیحا جداگانه ورود و خروج برای کاربران کارکنان و کالا/لوازم باید سازماندهی شود.

پانزدهم. مورد نیاز اقدامات احتیاطی در حالی که دست زدن به تامین موجودی انبار و کالا در رستوران باید تضمین. مناسب مدیریت صف و ضد عفونی باید سازماندهی شود.

شانزدهم. حفظ فاصله فیزیکی از حداقل 6 پا در هنگام ایستادن در صف برای ورود و داخل رستوران به عنوان دور به عنوان امکان پذیر است.

هفدهم. تنظیم صندلی به گونه ای است که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.در رستوران ها بیش از 50 درصد از صندلی ظرفیت مجاز است.

هجدهم. یکبار مصرف منوها توصیه می شود استفاده می شود.

نوزدهم. به جای استفاده از دستمال پارچه ای استفاده از با کیفیت خوب یکبار مصرف دستمال کاغذی برای تشویق شود.

xx. بوفه سرویس نیز باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در میان کاربران.

بیست و یکم. تعداد زیادی از مردم در آسانسور باید محدود بموقع تأمین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

xxii. استفاده از پله برقی با یک نفر متناوب در مراحل ممکن است تشویق کرد.

xxiii. برای تهویه مطبوع/تهویه دستورالعمل CPWD باید دنبال کرد که از جمله بر این است که درجه حرارت محیط از همه تهویه مطبوع, دستگاه باید در محدوده 24-30oC رطوبت نسبی باید در محدوده 4070% مصرف هوای تازه باید تا آنجا که ممکن است و عبور از تهویه باید کافی است.

xxiv. اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

xxv. موثر و مکرر فاضلاب در داخل ساختمان باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به نوشیدن و شستن دست ها ایستگاه های/مناطق.

xxvi. تمیز کردن و ضد عفونی منظم (با استفاده از 1% هیپوکلریت سدیم) از اغلب لمس سطوح (دستگیره درب, آسانسور, دکمه, دست, ریل, نیمکت, حمام وسایل و غیره.) ساخته شده اجباری در همه مهمان خدمات منطقه و مناطق رایج است.

xxvii. دفع مناسب از صورت را پوشش می دهد / ماسک / دستکش چپ توسط کاربران و/یا کارکنان تضمین می شود باید.

xxviii. تمیز تمام washrooms باید تضمین در فواصل منظم.

xxix. کافی جمعیت و مدیریت صف به تضمین برای اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

xxx. کارکنان / پیشخدمت باید پوشیدن ماسک و دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.

xxxi. تماس با ما نحوه سفارش و دیجیتال نحوه پرداخت (با استفاده از کیف پول الکترونیکی) به تشویق شود.

xxxii. جداول به بررسی در هر زمان مشتری برگ.

xxxiii. در آشپزخانه کارکنان باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در محل کار. آشپزخانه های منطقه باید بررسی شود در فواصل منظم.

xxxiv. بازی های آرکید/زمین بازی کودکان (در هر کجا که قابل اجرا باشد) باید بسته باقی می ماند.

xxxv. در موارد مشکوک یا تایید در مورد محل: یک. محل فرد بیمار در یک اتاق یا منطقه که در آن آنها را از دیگران جدا شده.

b. ارائه یک ماسک/پوشش تا اين زمان او/او در حال بررسی توسط یک دکتر.

c. بلافاصله به اطلاع نزدیکترین مرکز درمانی (بیمارستان/درمانگاه) تماس بگیرید و یا دولت و یا منطقه خط تلفن.

d. ارزیابی ریسک انجام خواهد شد با تعیین بهداشت عمومی قدرت (منطقه RRT/پزشک معالج) و بر این اساس اقدام دیگری آغاز شود در خصوص مديريت مورد خود مخاطبین و نیاز به ضد عفونی.

e. ضد عفونی از محل گرفته شود تا اگر فرد یافت می شود مثبت است.

جدید COVID-19 راهنمای اماکن مذهبی و عبادتگاه ها:

من. ورود به اجباری بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

ii. تنها افراد بدون علامت باید اجازه داده می شود در محل.

iii. همه افراد اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک.

iv. پوستر/standees در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود. کلیپ های صوتی و تصویری به گسترش آگاهی در اقدامات پیشگیرانه برای COVID-19 باید به طور منظم انجام شده است.

v. متناوب از بازدید کنندگان انجام می شود اگر ممکن است.

vi. کفش / کفش باید ترجیحا گرفته شده در داخل نقلیه خود را. در صورت نیاز باید آنها را نگه داشته و در جدا کردن اسلات برای هر فرد / خانواده توسط افراد خود را.

vii. مناسب جمعیت مدیریت در پارکینگ و بیرون ساختمان – بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای باید سازماندهی شود.

viii. هر مغازه ها و دکه کافه تریا و…. در خارج و در داخل محوطه باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در همه زمان ها

ix. خاص نشانه گذاری ممکن است با کافی از راه دور برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

x. ترجیحا جداگانه ورود و خروج برای بازدید کنندگان باید سازمان یافته xi. حفظ فاصله فیزیکی از حداقل 6 پا در تمام زمانی که صف بندی برای ورود.

xii. مردم باید خود را شستشوی دست و پا با آب و صابون قبل از ورود به محل.

xiii. تنظیم صندلی به گونه ای است که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

چهاردهم. برای تهویه مطبوع/تهویه دستورالعمل CPWD باید دنبال کرد که از جمله بر این است که درجه حرارت محیط از همه تهویه مطبوع, دستگاه باید در محدوده 24-30oC رطوبت نسبی باید در محدوده 4070% مصرف هوای تازه باید تا آنجا که ممکن است و عبور از تهویه باید کافی است.

پانزدهم. دست زدن به مجسمه/بت / کتاب مقدس ، نمی شود مجاز است.

شانزدهم. اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

هفدهم. با در نظر گرفتن تهدید بالقوه از گسترش عفونت به عنوان دور به عنوان امکان پذیر ضبط موسیقی مذهبی/آهنگ ها ممکن است بازی و یا آواز خواندن گروه کر گروه نباید اجازه داد.

هجدهم. اجتناب از تماس فیزیکی در حالی که تبریک یکدیگر است.

نوزدهم. نماز مشترک تشک باید اجتناب شود و جانبازان باید خود را حصیر نماز و یا تکه پارچه که آنها ممکن است با آنها.

xx. هیچ فیزیکی ارائه خواهم Prasad/توزیع یا پاشیدن آب مقدس ، اجازه داده می شود در داخل مذهبی.

بیست و یکم. جامعه آشپزخانه/langars / “ان-daan” ، در مذهبی placesshould دنبال فیزیکی فاصله هنجارها در حالی که تهیه و توزیع مواد غذایی است.

xxii. موثر بهداشت در محل باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به دست و پا-شستشو ایستگاه/مناطق.

xxiii. مکرر تمیز کردن و ضد عفونی حفظ شود و توسط مدیریت مذهبی محل.

xxiv. طبقه باید به خصوص تمیز چند بار در محل.

xxv. دفع مناسب از صورت را پوشش می دهد / ماسک / دستکش چپ توسط بازدید کننده و/یا کارکنان تضمین می شود باید.

xxvi. در موارد مشکوک یا تایید در مورد محل: یک. محل فرد بیمار در یک اتاق یا منطقه که در آن آنها را از دیگران جدا شده.

b. ارائه یک ماسک/پوشش تا اين زمان او/او در حال بررسی توسط یک دکتر.

c. بلافاصله به اطلاع نزدیکترین مرکز درمانی (بیمارستان/درمانگاه) تماس بگیرید و یا دولت و یا منطقه خط تلفن.

d. ارزیابی ریسک انجام خواهد شد با تعیین بهداشت عمومی قدرت (منطقه RRT/پزشک معالج) و بر این اساس اقدام دیگری آغاز شود در خصوص مديريت مورد خود مخاطبین و نیاز به ضد عفونی.

e. ضد عفونی از محل گرفته شود تا اگر فرد یافت می شود مثبت است.

جدید COVID-19 دستورالعمل برای هتل ها و دیگر موسسات نوازی:

ورود به اجباری بهداشت دست (ضد عفونی کننده تلگراف) و حرارتی غربالگری مقررات.

ii. فقط بدون علامت کارکنان و مهمانان باید اجازه داده شود.

iii. همه کارکنان و مهمانان به اجازه ورود تنها در صورتی با استفاده از پوشش/ماسک. صورت پوشش/ماسک باید در تمام زمانها در داخل هتل.

iv. کافی نیروی انسانی باید مستقر توسط مدیریت هتل برای حصول اطمینان اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای.

v. کارکنان باید علاوه بر پوشیدن دستکش و دیگر مورد نیاز اقدامات پیشگیرانه.

vi. همه کارکنان که در معرض خطر بالاتر یعنی, مسن, کارکنان, حامله کارمندان و کارکنان که زمینه ای شرایط پزشکی به اقدامات احتیاطی اضافی. آنها باید ترجیحا نمی شود در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم. مدیریت هتل به منظور تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است.

vii. مناسب جمعیت مدیریت در هتل و همچنین در خارج از ساختمان مانند پارکینگ ها-بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای باید تضمین. اجتماعات بزرگ/جماعت همچنان ممنوع است.

viii. پارکینگ نوکر اگر در دسترس باید عملیاتی با عامل کارکنان پوشیدن صورت را پوشش می دهد/ ماسک و دستکش به عنوان مناسب. مناسب ضد عفونی فرمان دستگیره درب, کلید, و غیره. وسایل نقلیه باید گرفته شود.

ix. ترجیحا جداگانه ورود و خروج برای مهمانان و کارکنان کالا/لوازم باید سازماندهی شود. حفظ فاصله فیزیکی از حداقل 6 پا در هنگام ایستادن در صف برای ورود و داخل هتل تا آنجا که امکان پذیر است. خاص نشانه گذاری ممکن است با فاصله کافی برای مدیریت صف و اطمینان اجتماعی فاصله در محل.

x. تعداد زیادی از مردم در آسانسور باید محدود بموقع تأمین اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. استفاده از پله برقی با یک نفر متناوب در مراحل ممکن است تشویق کرد.

xi. جزئیات مهمان (سفر تاریخچه وضعیت پزشکی و غیره.) همراه با شناسایی و selfdeclaration فرم ارائه شده باید توسط مهمان در پذیرش.

xii. پوستر/standees/AV media در اقدامات پیشگیرانه در مورد COVID-19 به برجسته نمایش داده شود.

xiii. دست عفونی نگهداری می شود باید در پذیرایی برای مهمان استفاده کنید. مهمانان به بهداشتی کردن دست قبل و پس از پر کردن فرمهای مربوطه از جمله A&D ثبت نام کنید.

چهاردهم. هتل ها باید اتخاذ تماس فرآیندهای مانند QR کد, فرم های آنلاین پرداخت دیجیتال مانند کیف پول الکترونیکی و غیره. برای بررسی و چک کردن.

پانزدهم. توشه باید ضد عفونی قبل از ارسال توشه به اتاق.

شانزدهم. مهمانان که در معرض خطر بالاتر یعنی کسانی که مسن تر هستند باردار یا کسانی که زمینه ای شرایط پزشکی توصیه به اقدامات احتیاطی اضافی.

هفدهم. مهمانان باید توصیه شود که برای بازدید از مناطق در حال سقوط در منطقه مهار هجدهم. مورد نیاز اقدامات احتیاطی در حالی که دست زدن به تامین موجودی انبار و کالا در هتل باید تضمین. مناسب مدیریت صف و ضد عفونی باید سازماندهی شود.

نوزدهم. مناسب حفاظت شخصی چرخ دنده مانند صورت را پوشش می دهد/ماسک و دستکش و دست عفونی و غیره.باید در دسترس ساخته شده توسط هتل به کارکنان به عنوان به خوبی به عنوان مهمان.

xx. دقیق دستورالعمل های صادر شده برای رستوران ها باید دنبال کرد.

یک. تنظیم صندلی در رستوران نیز به گونه ای است که کافی اجتماعی فاصله دارد نگهداری می شود.

b. یکبار مصرف منوها توصیه می شود استفاده می شود.

c. به جای استفاده از دستمال پارچه ای استفاده از با کیفیت خوب یکبار مصرف دستمال کاغذی برای تشویق شود.

d. تماس با ما نحوه سفارش و دیجیتال نحوه پرداخت (با استفاده از کیف پول الکترونیکی) به تشویق شود.

e. بوفه سرویس نیز باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در میان مهمانان.

بیست و یکم. خدمات اتاق و یا takeaways به تشویق به جای شام خوردن در. تحویل مواد غذایی پرسنل باید ترک بسته در مهمان یا مشتری درب و تحویل داده نمی شود به طور مستقیم به گیرنده. کارکنان برای خانه تحویل باید به نمایش حرارتی توسط هتل مقامات قبل از اجازه دادن به صفحه اصلی تحویل.

xxii. برای اتاق خدمات ارتباطی بین مهمانان و کارکنان خانه باید از طریق آی فون/ تلفن همراه و خدمات اتاق (در صورت وجود) باید ارائه شود در حالی که کافی حفظ فاصله اجتماعی.

xxiii. بازی های آرکید/زمین بازی کودکان (در هر کجا که قابل اجرا باشد) باید بسته باقی می ماند.

xxiv. برای تهویه مطبوع/تهویه دستورالعمل CPWD باید دنبال کرد که از جمله بر این است که درجه حرارت محیط از همه تهویه مطبوع, دستگاه باید در محدوده 24-30oC رطوبت نسبی باید در محدوده 4070% مصرف هوای تازه باید تا آنجا که ممکن است و عبور از تهویه باید کافی است.

xxv. موثر و مکرر فاضلاب در داخل ساختمان باید با حفظ تمرکز خاص بر سرویسهای بهداشتی مجهز به نوشیدن و شستن دست ها ایستگاه های/مناطق.

xxvi. تمیز کردن و ضد عفونی منظم (با استفاده از 1% هیپوکلریت سدیم) از اغلب لمس سطوح (دستگیره درب, آسانسور, دکمه, دست, ریل, نیمکت, حمام وسایل و غیره.) ساخته شده اجباری در همه مهمان خدمات منطقه و مناطق رایج است.

xxvii. دفع مناسب از صورت را پوشش می دهد / ماسک / دستکش چپ توسط مهمانان و/یا کارکنان تضمین می شود باید.

xxviii. تمیز تمام washrooms باید تضمین در فواصل منظم.

xxix. اتاق ها و دیگر خدمات areasshall بررسی شود هر بار یک مهمان برگ.

xxx. در آشپزخانه کارکنان باید به دنبال اجتماعی فاصله هنجارها در محل کار. آشپزخانه های منطقه باید بررسی شود در فواصل منظم.

xxxi. در موارد مشکوک یا تایید در مورد محل: یک. محل فرد بیمار در یک اتاق یا منطقه که در آن آنها را از دیگران جدا شده.

b. ارائه یک ماسک/پوشش تا اين زمان او/او در حال بررسی توسط یک دکتر.

c. بلافاصله به اطلاع نزدیکترین مرکز درمانی (بیمارستان/درمانگاه) تماس بگیرید و یا دولت و یا منطقه خط تلفن.

d. ارزیابی ریسک انجام خواهد شد با تعیین بهداشت عمومی قدرت (منطقه RRT/پزشک معالج) و بر این اساس اقدام دیگری آغاز شود در خصوص مديريت مورد خود مخاطبین و نیاز به ضد عفونی.

e. ضد عفونی از محل گرفته شود تا اگر فرد یافت می شود مثبت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im