برخی از بارگذاری, بلند کردن اجسام رانندگان از ترس شرکت ها با استفاده از مزایای بیکاری در برابر آنها

یک راننده و مسافر با پوشیدن ماسک محافظ خروج از سوار های وانت منطقه در یک نمایش بارگذاری فن آوری های علامت در س

توسط ELEMENTORSITE در 4 خرداد 1399

یک راننده و مسافر با پوشیدن ماسک محافظ خروج از سوار های وانت منطقه در یک نمایش بارگذاری فن آوری های علامت در سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو, کالیفرنیا, ایالات متحده در روز شنبه, آوریل 4 سال 2020 است. عکاس: دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

بلومبرگ

لئوناردو دیاز در یک نقطه سخت.

دیاز یک راننده برای Uber و Lyft شده بیکار برای بیش از دو ماه است.

51 ساله نشده برداشت سواران برای ترس از ابتلا Covid-19 و به نوبه خود آلوده ،

اما دیاز در لس آنجلس ساکن است نیز از ترس به درخواست برای مزایای بیکاری به عنوان نزدیک به 39 میلیون آمریکایی انجام داده اند از اواسط ماه مارس در میان به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

دیاز پاره شده است.

از یک سو او نیاز به کمک مالی. اما از سوی دیگر او فکر می کند تقاضا برای بیکاری می تواند به تضعیف خود و دیگر کالیفرنیا' مبارزه با Uber و Lyft و دیگر شرکت ها در اجرای اقتصاد در نظر گرفته شود کارکنان به جای پیمانکاران مستقل.

"من احساس می کنم مانند آنها را به استفاده از آنچه در جریان است با Covid-19 و سپس بگو: "شما ببینید آنها مستقل پیمانکاران" دیاز گفت.

کارکنان در مقابل پیمانکاران مستقل

کالیفرنیا به تصویب یک قانون در سال گذشته نیاز به فرفره شرکت ها برای درمان پیمانکاران مستقل به عنوان کارکنان تبدیل شدن به اولین دولت به انجام این کار. قانون, مجلس, لایحه, 5, زمان اثر در ماه ژانویه است که در دادگاه به چالش کشید.

قرارداد کارگران نمی لذت بردن از مزایای محل کار کارمندان را مانند حمایت کارفرما بیمه و یا پرداخت را ترک کنند.

و به عنوان این بیماری همه گیر است که برجسته شرکت های مختلف مورد نیاز نسبت به پیمانکاران خود را در اطراف بیمه بیکاری.

گسترش مزایای بیکاری

رانندگان از ترس شر برنامه های کاربردی استفاده می شود می تواند در دادگاه کالیفرنیا به تضعیف دولت جدید قانون اشتغال و در کشورهای دیگر مانند نیویورک که در آن آنها در حال تلاش برای به دست آوردن یک قانون مشابه به تصویب رسید.

در حالی که برخی از زايمان وکلای خود را باور نگرانی معتبر است دیگران فکر می کنم تهدید است پر از شکوفه.

"مردم باید اطمینان گفت:" مایکل Bernick یک وکیل در شرکت حقوقی Duane موریس. "من نمی توانم تصور کنید که این شرکت ها در هر کشور بحث و یا ابتکار گفت:" نگاه با تشکیل پرونده برای PUA شما توافق کردند که شما یک پیمانکار مستقل.' که فقط واقع بینانه نیست."

'مشروع ترس ،

اسماعیل پرز وقت Uber و Lyft, درایور, کاربردی برای PUA مزایای در کالیفرنیا قبل از شنیدن از یک گروه محلی به همراه کارگران اتحاد بالقوه خطر است.

پرز که زندگی در شهرستان لا هبرا ارتفاعات آغاز شده دریافت هفتگی بیکاری پرداخت از $767. (این حساب برای $167 یک هفته از دولت و 600 مکمل بودجه توسط دولت فدرال از طریق جولای.)

او ترس است که تقاضا برای PUA مزایای هزینه خواهد شد او هزاران دلار در پرداخت او معتقد است که او را بدهکار توسط سوار-به اشتراک گذاری شرکتها برای ساعت اضافه کاری به عنوان یک کارمند علاوه بر تنظیم و برگشت گسترده تر راننده جنبش است.

رانندگان در حال مبارزه بزرگ زمان از آنجا که آنها نیاز به پول. آن سخت است.

لئوناردو دیاز

لس آنجلس مبتنی بر Uber و Lyft, راننده

"نگرانی من این است که آن را یک تهدید به اختلاف کار گفت:" پرز 42. "و همچنين در حال حرکت رو به جلو می کند که خطر اندازد من کارمند حقوق هست؟"

جولیا Rosner یک وکیل استخدام در خدمات حقوقی نیویورک گفت: آن را "کاملا مشروع ترس است."

"و آن را نوعی اذعان یک نقطه آنها نمی خواهند به تن" او گفت:.

اما فرفره کارگران در کالیفرنیا ممکن است احساس کنند که هیچ چاره ای. آنها می تواند درخواست برای دولت سنتی مزایای بیمه بیکاری به معنای برای کارکنان و درخواست تجدید نظر با رد این ادعا که misclassified به عنوان پیمانکاران مستقل به جای Rosner گفت.

یک درخواست تجدید نظر می تواند ماه به خصوص که دولت بیکاری دفاتر در حال غرق با میلیون ها نفر از برنامه های کاربردی جدید در هر هفته Rosner گفت. که یک وضعیت دشوار که ممکن است بسیاری از نیاز به پول در حال حاضر, او گفت:.

"رانندگان در حال مبارزه بزرگ زمان از آنجا که آنها نیاز به پول" دیاز گفت. "این سخت است."

همه نگران

همه رانندگان لزوما نگران است ،

محافظت از برنامه های مبتنی بر رانندگان و خدمات ائتلاف نشان دهنده 56,000 رانندگان برای شرکت هایی مانند Uber و Lyft Instacart, Doordash و دیگر فرفره شرکت. گروه پشتیبانی از رای گیری ابتکار عمل در ماه نوامبر که منجر به رانندگان بود طبقهبندی به عنوان پیمانکاران مستقل.

استیسی چاه سخنگوی این کمپین که توسط بودجه فرفره شرکت به نام مفهوم رانندگان ترس "یک روایت نادرست" و گفت: شرکت های مشغول به کار سخت برای حمایت از کارگران خود را در اطراف برای استفاده از مزایای بیکاری.

شرکت نمی خواهد که هیچ راهی برای دانستن اینکه کدام درایور خاص برای اعمال شر او گفت:. آنها همچنین سعی نمی نزنی در برابر رانندگان که صریح در طول فشار به تصویب مجلس لایحه 5 گفت: چاه که سوال چرا رانندگان فکر می کنم وضعیت متفاوت خواهد بود با بیکاری است.

به علاوه در موارد که در آن پیمانکاران مستقل درخواست سنتی بیمه بیکاری دولت در بسیاری از موارد به طور خودکار آن را تبدیل به یک PUA ادعا می کنند — به این معنی که کارگر نمی تواند ساخت یک فعال انتخاب برای درخواست PUA گفت: Bernick مدیر سابق کالیفرنیا توسعه اشتغال بخش.

متی بال سخنگوی Uber همچنین می خواستم برای اطمینان درایور.

"کنگره به طور کامل تامین می شود همه گیر بیکاری کمک برای فرفره کارگران به طوری که هر دولتی که بسیاری از چهره های تاریخی کسری بودجه می تواند به این کارگران فوری حمایت مالی بدون هیچ هزینه ای به دولت خود بودجه," او گفت:.

Uber نیز ایجاد راهنماهای آنلاین در هر ایالت برای کمک به رانندگان و تحویل مردم درخواست بیکاری او اضافه شده است.

یک سخنگوی, Lyft, نمی, پاسخ به یک درخواست برای نظر.

جامد زمین

در نهایت کار وکلای فکر می کنم بقیه رانندگان در جایگاه حقوقی جامد با وجود ترس خود را.

جولی سو کالیفرنیا کار, منشی, گفت: در مارس 14 یادداشت که خود گواهی واجد شرایط بودن برای PUA مزایای بیکاری "تاثیر نمی گذارد تعیین وضعیت کارکنان است تحت قانون دولت را برای دیگر حمایت کنیم."

نامه ای است که به احتمال زیاد همه که لازم است برای یک دادگاه کالیفرنیا "به دور" از هر گونه پتانسیل اشتغال استدلال و در نتیجه از شر مزایای گفت: William Sokol یک کار وکیل با واینبرگ راجر و روزنفلد که مستقر در منطقه خلیج است.

"آنها سعی خواهد کرد هر ترفند وکلای خود را می توانید در این کتاب به اجتناب از پرداخت کارگران خود را مناسب و معقول دستمزد و مزایای که تمام کارکنان خود را باید دریافت توسط قانون" Sokol گفت.

به طور مشابه, Corey Husack دولتی مدیریت روابط در واشنگتن مرکز رشد عادلانه چپ متمایل اتاق فکر کالیفرنیا گفت: "کارگران در شرکت زمین است."

اما این بدان معنا نیست فرفره شرکت نمی خواهد در نهایت سعی کنید اعمال نفوذ رانندگان PUA طبقه بندی در دادگاه.

"هر چیزی ممکن است در دادگاه و شر است یک برنامه جدید, بنابراین من نمی توانم بگویم قطعی 'هیچ [آنها نمی],'," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب