توجه به AirAsia بیش خلبان "نا امن فرود" اتهامات: گزارش

AirAsia: در ژوئن 15 DGCA گفت در توییتر است که آن را تا به حال گرفته شده توجه داشته باشید از نگرانیدهلی نو: حمل

توسط ELEMENTORSITE در 8 تیر 1399
Notice To AirAsia Over Pilot's 'Unsafe Landing' Allegations: Report

AirAsia: در ژوئن 15 DGCA گفت در توییتر است که آن را تا به حال گرفته شده توجه داشته باشید از نگرانی

دهلی نو:

حمل و نقل هوایی تنظیم اداره کل هواپیمایی کشوری صادر شده است توجه به بالا اجرایی ایرآسیا هند دو هفته پس از یکی از خلبانان که اجرا می شود محبوب در کانال یوتیوب به نام "پرواز Beast", اتهام نقض هنجارهای ایمنی توسط خطوط هوایی کم هزینه مقامات ارشد گفت: در روز یکشنبه.

"نشان می دهد علت اخطار صادر شده است به Manish Uppal رئیس بخش عملیات ایران در هند پس از خلبان اتهامات" یک DGCA رسمی گفت.

یک AirAsia هند سخنگو گفت: "ایران در هند تایید دریافت اخطار و ما در حال کمک به تنظیم کننده در آن واقع پیدا کردن فرآیند. ما به طور کامل همکاری با تنظیم کننده."

کاپیتان Gaurav Taneja اجرا می شود که کانال یوتیوب توییتی در ژوئن 14 که او متوقف شده است توسط ایران در هند "به صورت ایستاده برای عملیات ایمن از هواپیما و مسافران آن". در ژوئن 15, او نوشته شده مفصل ویدئو در یوتیوب با عنوان "دلایل تعلیق از من خلبان شغل".

آقای Taneja ادعایی در تصویری که این شرکت هواپیمایی خواسته است در آن خلبانان برای انجام 98 درصد از فرود در "فلپ 3" حالت که اجازه می دهد تا آن را به صرفه جویی در سوخت. او گفت: اگر یک خلبان انجام نمی دهد 98 درصد از فرود در "فلپ 3" حالت های هواپیمایی در نظر گرفته آن را تخطی از آن روش عمل استاندارد و یا SOP.

فلپ بخشی از بال هواپیما و آنها مشغول به ایجاد یک کشیدن در هنگام فرود یا برخاست.

آقای Taneja به عنوان مثال از ایمفال فرودگاه که در آن هواپیما فرود بیشتر شدت نسبت به فرودگاه های دیگر هنگامی که در حال نزدیک شدن به فرود. او گفت: زمانی که هواپیما در حال پایین آمدن شدت به آن نیاز دارد به یک کشیدن به طوری که از آن باقی مانده است و در این شرایط یک خلبان برای انجام یک "فلپ کامل" فرود.

"به منظور دستیابی به اهداف آنچه را که مردم انجام دهید ؟ آنها را انجام خواهد داد فلپ 3 فرود بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن است که امن و یا نا امن. این به طور مستقیم اثرات ایمنی مسافر," او گفت: "YouTube video.

اگر چیزی اتفاق می افتد در طول یک فلپ 3 فرود پس از آن سوال خواهد پرسید به خلبان اگر او مراقبت بیشتر در مورد صرفه جویی در مصرف سوخت و یا 180 مسافر زندگی آقای Taneja گفت.

در ژوئن 15 DGCA گفت در توییتر است که آن را تا به حال گرفته شده توجه داشته باشید از نگرانی های مطرح شده توسط برخی از ذینفعان "در برابر خاص هواپیمایی و رویکرد خود را به ایمنی".

"DGCA در حال حاضر آغاز شده و رسیدگی به مسائل مربوط به پرچم و باید اقدام مناسب را بر اساس نتیجه این تحقیقات" به آن اضافه شده است.

ارشد DGCA مقامات تایید کرده بود در 15 ژوئن خود را که ایران در هند شد و تحت بررسی پس از Mr Taneja را با خود ندارد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب