تو رفتگی در دیوار آنلاین مارک های فزاینده به عنوان stay-at-home سفارشات منجر به افزایش تجارت الکترونیکی فروش

جعبه از همدلی شرابهمدلی شرابمصرف کنندگان باید صرف گذشته چند دهه تغییر عادات هزینه های خود را به اینترنت. در حا

توسط ELEMENTORSITE در 5 خرداد 1399

جعبه از همدلی شراب

همدلی شراب

مصرف کنندگان باید صرف گذشته چند دهه تغییر عادات هزینه های خود را به اینترنت. در حال حاضر با فروشگاه های محلی بسته شده است و میلیون ها نفر از مردم, اجتماعی, فاصله, وب تبدیل شده است — به طور پیش فرض — محل ما فروشگاه.

در یک صدای جیر جیر در هفته گذشته که رفت و ویروسی, صنعت, عضویت در خبرنامه, 2PM نوشته شده واژه "10 سال در مقابل 8 هفته" به دنبال یک نمودار نشان می دهد که e-commerce نفوذ صعود به 27 درصد از 16 درصد فقط در هشت هفته قرنطینه. که همان مقدار از سهم بازار رشد آن را به دست آورد بیش از قبل از دهه.

آمازون بیسار شده است بزرگترین ذینفع واحد با تمرکز بر ضروری خانوار و اقلام پزشکی. فراتر از e-خرده فروشی های غول پیکر, مصرف کنندگان رفتند به وب سایت های خارج, هدف, و بهترین خرید که همه شاهد افزایش خرید و فروش آنلاین در سه ماهه اول در هزینه فیزیکی خرده فروشی.

اما وجود دارد یک نوار گسترده ای از سایت های کوچکتر و تو رفتگی در دیوار مارک های که ساخته شده برای اینترنت خریدار و در حال حاضر شاهد جهش در کسب و کار خود را که آنها هرگز نمی تواند پیش بینی کرده اند. یکی از پیشرو دسته بندی است شراب و ارواح که دیدم 74 درصد افزایش در فروش آنلاین از 11 مارس تا آوریل 21, با توجه به گزارش در اوایل این ماه از Adobe.

همدلی شراب مبتنی بر وب خمار که کشتی های شش و یا 12 بطری در یک زمان و به فروش می رساند اشتراک که شامل سه محموله از یک سال است که رسیدن به فروش روزانه سطوح در حال حاضر که آن را به طور معمول می بیند تنها در جمعه سیاه و سایبر دوشنبه. این شرکت تاسیس دو سال پیش توسط رسانه های کارآفرین گری Vaynerchuk شده قادر به شماره گیری دیجیتال خود را تلاش های بازاریابی برای رسیدن به افرادی که دیگر رفتن به فروشگاه ها مشروب.

در علاوه بر این به قیمت مناسب — بطری های فروش برای $20 — همدلی شراب تنها می تواند خریداری آنلاین, بنابراین برای بسیاری از مصرف کنندگان شراب آن را کاملا با نام تجاری جدید. شرکت بازاریابی کوچک تیم تا حد زیادی مستقر در نیویورک اما محصول ساخته شده توسط یک شراب در کالیفرنیا که در آن همه انگور منابع هستند.

"اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای را در غیر این صورت وضعیت وحشتناک این است که مردم در برخی از موارد برای اولین بار برای خرید دسته ها در یک راه جدید" جاناتان Troutman از بنیانگذاران و مدیر عامل همدلی است. "ما ساخته شده است این کسب و کار با این ایده که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای ساختمان نسبت به این رفتار."

سرمایه داری کیرستن سبز است که دیدن بازی پویا در سراسر نمونه کارها خود را. او شرکت پیشرو سرمایه گذاری اولیه سرمایه گذار در شرکت عینک Warby Parker, محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری Glossier, telehealth شرکت در ح و شرکت مواد غذایی حیوان خانگی کشاورز سگ.

سبز گفت: این مبتنی بر اینترنت برندها ایجاد شد به استفاده از بازده فروش آنلاین و اولویت در میان بخش بزرگی از مصرف کنندگان برای جلوگیری از مراکز و پر ترافیک مناطق خرید. علاوه بر این, آنها در حال جذب مشتریان جدید در حال حاضر به خاطر مردم نیست هزینه های سفر, کنسرت ها و نمایشنامه ها و یا وعده های غذایی گران قیمت و نه آنها استخدام مربوط به طوری که آنها می توانید آمار این شهر است.

با مصرف کنندگان در خانه گیر کرده "این نیست که تعجب آور است که آنها می تواند هزینه های شخصی, مراقبت از سلامتی را برای خود و خانه خود را" گفت: سبز. "کمتر وجود دارد رقابت برای دلار خود را از آنجا که شما در حال رفتن در تعطیلات تابستان امسال است."

است که می گویند که تمام e-خرده فروشی است که با بهره گیری. توشه شرکت دور (که آن هم بخشی از سبز نمونه کارها) را دیدم فروش غوطه 90% در چند هفته اول پس هزینه های اقامت-در-محل سفارشات و furloughed یا گذاشته بیش از نیمی از کارکنان خود را. شرکت بنیانگذاران گفت: در یک پست وبلاگ در آن زمان که "تقریبا غیر ممکن است برای ادامه ماموریت ما تبدیل سفر که سفر آمده است را متوقف کند."

لباس و کفش خرید و فروش نیز راه را به پایین. پوشاک قیمت دچار بزرگترین مارس افت قیمت در بیش از پنج سال با توجه به نرم افزار Adobe.

"این یک جزر و مد افزایش آسانسور تمام قایق" در بازار گفت: Scott Galit مدیر عامل شرکت انتقال پول شرکت Payoneer. "ما در حال دیدن بیشتر برندگان و بازندگان در این نقطه" و محیط زیست "تمایل به نفع بزرگتر و پیچیده تر فروشندگان," او اضافه شده است. Payoneer داده امتیاز به رشد در دسته های الکترونیک, اسباب بازی, صفحه اصلی ملزومات و دکور خانه و کاهش پوشاک و لوازم آرایشی دیگر از مراقبت از پوست.

آنچه در اینجا به ماندن بگیرید ؟

Galit گفت: برخی از این روند دائمی بیش از دیگران است. در حالی که به راحتی از خرید مواد غذایی و بهداشتی-محصولات مرتبط آنلاین طولانی خواهد شد outlast گیر دسته ها مانند اسباب بازی "به احتمال زیاد صاف در طول زمان هر دو به عنوان مصرف کنندگان مواجه نگردند تا در آنچه که آنها احساس می کنند که نیاز به افزایش بیکاری و کاهش قیمتها شروع به محدود کردن هزینه های اختیاری," او گفت:.

حتی برای برخی از دیجیتال-اولین علامت های تجاری شده اند وجود دارد برخی از چالش است. Warby Parker, Glossier و ارائه دهنده مراقبت از مو مدیسون نی باید همه به حال نزدیک به فروشگاه های فیزیکی. اما آنها قادر به را تشکیل می دهند برای آن دسته از ضرر و زیان خود را از طریق آنلاین عملیات.

از فوریه تا مارس ترافیک به مدیسون نی سایت چهار برابر شده و تعداد زیادی از مردم خرید چیزی است که هر روز با صعود 13 برابر ، مدیر عامل شرکت امی Errett CNBC گفت که حتی اگر زنان شده است, صفحه اصلی, آنها هنوز هم کار می کند و هزینه های زیادی از زمان در تماس های ویدئویی به طوری که آنها می خواهند به نگاه خوب است. او نیز آن را به نام "یک تجربه عاطفی."

"در طول دوره از پناهگاه در محل ما همواره شاهد زنان پرش خود را آرایش روال اما نگه داشتن رنگ مو" Errett گفت: در یک ایمیل. "این شد یک چیزی. برای ما وجود دارد که تحقق آن در فوق العاده دشوار است ما قادر به گسترش کمی شادی با رنگ مو کیت."

این شرکت هنوز برنامه ای برای باز کردن هشت فروشگاه جدید بین ژوئیه 1 و ژوئیه 15.

LensDirect

LensDirect

LensDirect تجربه بسیار رشد است که مدیر عامل شرکت رایان Alovis می گوید: او با توجه به افزایش خارج از بودجه برای اولین بار از او به دست آورد کسب و کار در سال 2009. درآمد این سال در این شرکت به فروش می رساند که لنز عینک و لنز, تعویض, در حال حاضر تقریبا پیشی گرفته 2018 و 2019 در ترکیب با مشتری جدید رشد این ماه تا 400 ٪ از یک سال قبل از آن Alovis گفت.

LensDirect دارای یک لنز تماس با ما سرویس اشتراک, به طوری که هر سه ماه لنز جدید نشان می دهد تا در یک مشتری درب. بین سهولت ثبت نام, حمل و نقل رایگان و توانایی برای صرفه جویی در پول Alovis نمی کند انتظار مشتریان که شروع به استفاده از این سرویس به دلیل Covid-19 به بازگشت به راه قدیمی از خرید عینک.

"این تنظیم آن و آن را فراموش کرده ام" گفت: Alovis که صاحب LensDirect خود را از طریق برگزاری شرکت استلا ، "شما نمی نیاز به درایو 15 دقیقه و بحث را به دکتر چشم خود را. شما آنلاین بروید و آنها را حمل به صورت رایگان در 24 ساعت."

تماشا کنید: آمازون تجارت سهام در نزدیکی آن بالا تمام وقت به عنوان e-commerce کوپن در طول Covid-19 مستندات



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب