چگونه SpaceX, رسانه های اجتماعی و 'کرم' کمک ناسا تبدیل به دوباره سرد

ناسا است که با داشتن یک لحظه. این آژانس فضایی آمریکا همکاری با ایلان SpaceX در ماه مه به راه اندازی اولین سرنش

توسط ELEMENTORSITE در 5 مرداد 1399

ناسا است که با داشتن یک لحظه.

این آژانس فضایی آمریکا همکاری با ایلان SpaceX در ماه مه به راه اندازی اولین سرنشین دار موشک از خاک آمریکا در نزدیک به یک دهه. و adorning که راکت های ناسا را یاد "worm" آرم رجعت نگاه که ناسا اعلام کرد یک ماه پیش از آن آوردن از بازنشستگی ایجاد فضای طرفداران در سراسر کشور به صورت جمعی را سرگرم کنید.

کرم اضافه کردن یک لمس از 1980s نوستالژی به راه اندازی با SpaceX که در حال حاضر ناسا پیروان وزوز در مورد آینده آمریکا اکتشاف فضا. و شور و هیجان بیش از هر عنوان فقط آخرین یادآوری است که ناسا است.

پس از همه, در 2011, ناسا تعطیل طبقه آن اما پر هزینه شاتل فضایی برنامه — یکی که با راه اندازی تلسکوپ فضایی هابل و انجام قطعه از ایستگاه فضایی بین المللی به مدار باعث نگرانی است که ناسا در "کاهش" و این که آیا ایالات متحده در حال و آینده در فضا در همه.

اما در ماه مه بیش از 150.000 نفر braved مداوم بیماری همه گیر کوروناویروس به جمع آوری نزدیک ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا به تماشای اولین تلاش در راه اندازی (که به پایان رسید به تعویق افتاد با توجه به آب و هوا) و بیش از 10 میلیون نفر همزمان بینندگان به تماشای فینال راه اندازی چند روز بعد آنلاین.

"ما در سپیده دم عصر جدید, و ما واقعا منجر به آغاز یک فضای انقلاب" جیمز Morhard ناسا معاون مدیر به خبرنگاران گفت: پیش از راه اندازی. سرفصل اعلام کرد که این پرتاب موفقیت آمیز منادی هیجان انگیز "عصر جدید انسان spaceflight".

یک پرچم آمریکا دیده می شود به عنوان SpaceX Falcon 9 rocket و خدمه فضاپیمای اژدها حمل فضانوردان ناسا داگلاس هرلی و رابرت Behnken آسانسور در ناسا SpaceX نسخه ی نمایشی-2 ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی از ناسا در مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا, ایالات متحده آمریکا مه 30 سال 2020 است.

تهم Baur | ایسنا

ناسا روز های شکوه

پس از نزدیک به یک دهه پس از شاتل برنامه تعطیل و ناسا آینده به نظر می رسد به خوبی در آن در حال حاضر به نظر می رسد منصفانه به این سوال را بپرسید: آیا ناسا سرد دوباره ؟

"ناسا همیشه سرد است. همیشه" اصرار بازنشسته NASA astronaut Scott Kelly, که بازنشسته شد در سال 2016 پس از دو دهه است که در آن او پرواز چهار ماموریت های فضایی و صرف 520 روز در فضا از جمله 340 روز کشش (ناسا رکورد) در سال 2015.

"آن را مانند بزرگترین نام تجاری همیشه" کلی می گوید CNBC آن را. "من سفر در سراسر جهان. شما می بینید که ناسا کوفته در همه جا ... همه می دانند ناسا با نام تجاری." ناسا "کوفته" لوگو که طراحی شده بود در سال 1959 استفاده می شود تا مقدمه ای از "کرم" در سال 1975 و پس از آن به ارمغان آورد از بازنشستگی در سال 1992 — ویژگی های یک دایره آبی از ستاره کپسوله سازی قرمز و سفید swooshes و بلوک-y حروف.

ناسا اصلی "کوفته" نشان برای اولین بار معرفی شده در سال 1959 آورده و از بازنشستگی در سال 1992.

منبع: ناسا

اما این بدان معنا نیست که عموم مردم علاقه و شور و هیجان در مورد ناسا و اکتشافات فضایی است نه نوسان بیش از چند دهه.

آن را سخت به تصور کنید که ناسا محل در فرهنگ پاپ همیشه مطابق آژانس فضایی را عصر طلایی آپولو برنامه از 1960s و 70s که فضانوردان به ستاره های بزرگ و فرود اولین انسان بر روی ماه — یک رویداد تماشا حدود 600 میلیون نفر در سراسر جهان در سال 1969.

"مسلم ناسا بود که در آن ارتفاع از محبوبیت در طول آپولو ماه برنامه. این زمانی است که هر تلویزیون در آمریکا تنظیم شد به کسانی که در راه اندازی" می گوید: اندرو اسلون بنیانگذار Cosma طرحواره یک نام تجاری و طراحی سازمان اختصاص داده شده به فضا میباشد.

مقایسه شاتل ناسا برنامه که لگد در سال 1981 هم الهام بخش همان "شور" اسلون می گوید. "شاتل ها بودند بسیار سرد به تماشای راه اندازی و سرد به تماشای زمین. اما این برنامه فوق العاده گران قیمت و فوق العاده پف کرده و شاتل راه اندازی شد راه گران تر از برنامه ریزی شده و زد راه کمتر."

به عنوان یک نتیجه, ناسا تجربه "شیب در محبوبیت" ابتدا در اوایل 2000s اسلون می گوید.

حتی کلی می پذیرفت که شاتل ناسا برنامه تا به حال "تبدیل به یک کمی روال عمومی" که گرسنه بود برای "چیزی جدید [و] چیزی متفاوت است".

"من فکر می کنم که ما امروز وجود دارد این است که" کلی می گوید.

کمک از فضای فکر میلیاردرهای

کارشناسان می گویند که آژانس فضایی آمریکا در بخشی دیده می شود افزایش, از افزایش فضای خصوصی صنعت تبدیل شده است که سر چشمه برای نوآوری رهبری جیب عمیق و تیتر گرفتن جاه طلبی های میلیاردرهای مانند Elon Musk (بنیانگذار SpaceX), جف بزوس (Blue Origin) و ریچارد برانسون (ویرجین), در میان دیگران.

آنها "تولید بزرگ علاقه دوباره در آنچه اتفاق می افتد در اکتشافات فضایی" اسلون می گوید.

هر گونه علاقه در اکتشافات فضایی از آمریکا اساسا علاقه به ناسا است که تا از نزدیک در ارتباط با فضا و سفر به فضا در ذهن ما است. "بسیاری از مردم اشتباه ناسا و اسپیس ایکس می گوید:" مایکل Sheetz, CNBC خبرنگار پوشش فضا میباشد.

در واقع Sheetz توضیح می دهد که افزایش فضای خصوصی صنعت ناسا طرح در تمام طول. شروع در سال 2010 به جای دولت پرداخت خود را برای ساختن راکت خود را از آن شروع به ارائه کمک مالی به شرکت های خصوصی برای ساخت آنها با ناسا خرید صندلی برای آن فضانوردان در فضاپیما برای هر همکاری راه اندازی.

پس از شاتل برنامه به پایان رسید ناسا پرداخت شده بود روسیه آژانس فضایی تا آنجا که 90 میلیون دلار برای هر صندلی در آن کشور فضاپیما, Sheetz یادداشت ها. هزینه برای یک صندلی در SpaceX خدمه اژدها که راه اندازی دو فضانورد ناسا به فضا در ماه مه برآورد شده است در $55 میلیون دلار در مقایسه ،

"این واقعیت که ما می توانیم — هر چند ماه و یا پس — ارسال تا ما خود را فضانوردان و حتی فضانوردان از کشورهای دیگر در سفینه های ما واقعا تغییرات بازی" Sheetz می گوید.

ناسا اعطا SpaceX یک قرارداد به ارزش $2.6 میلیارد دلار در سال 2014 برای توسعه خدمه کپسول اژدها که حمل و نقل دو فضانورد به فضا در ماه مه سال 2020 است. در کل ناسا ارائه شده بیش از $3.1 میلیارد دلار قرارداد به SpaceX. بوئینگ دریافت کرده است بیش از $4.8 میلیارد دلار قرارداد از ناسا برای توسعه آن Starliner خدمه کپسول و آژانس فضایی به تازگی اعطا جف بزوس' Blue Origin میلیارد و 579 میلیون دلار قرارداد برای توسعه یک کاوشگر قمری.

این پشتیبانی از ناسا و دولت آمریکا ترغیب نوآوری هیجان انگیز مثل SpaceX را توسعه موشک قابل استفاده مجدد است که تا حد زیادی کاهش هزینه سفر به فضا و باعث می شود مشک را با مشخصات بالا اهداف مانند قرار دادن انسان در مریخ, به نظر می رسد بیشتر از همه قابل دسترسی است.

مد نام تجاری

ناسا برجسته در فرهنگ پاپ همواره یک مزیت برای رسیدن به نسل جدید از پیروان. و امروز ناسا یاد آرم را تبدیل به یک مد اصلی به لطف این واقعیت است که آژانس فضایی اجازه می دهد تا تقریبا هر شرکت به تولید کالا های خود آرم به صورت رایگان (تا زمانی که آنها به دست آوردن اجازه و به دنبال برخی از دستورالعمل ها).

پوشاک شامل ناسا آرم شده اند آیتم های محبوب برای خرده فروشان از JCPenney و برای همیشه لطفا برای 21 در حالی که حتی طراحان مد مانند حواصیل پرستون استفاده کرده اند ناسا لوگو برای اضافه کردن برخی از علوم nerd شیک به $500 sweatshirt ابلق. در سال گذشته ورزشی نایک غول NBA و ستاره پل جورج جشن سالگرد 50 از آپولو 11 ماه فرود با یک جفت کفش ورزشی است که sported ناسا "کوفته" آرم و طلا کف.

"شما را به هدف و شما خرید ناسا تی شرت و شما آن را می پوشند و شما آن را پشتیبانی به دلیل اینکه یک nerd سرد است می گوید:" لیلاند ملوین بازنشسته فضانورد که پرواز دو ماموریت های فضایی در سال 2008 و 2009.

"ناسا" نیز اتفاق می افتد به نام یک تک ضربه از popstar آریانا گرانده دو پلاتین 2019 آلبوم "Thank U بعدی." پس از انجام این آهنگ در سال گذشته Coachella Valley موسیقی و هنر در جشنواره گراند حتی عرضه برخی limited-edition ناسا با مضمون کالا.

ملوین اشاره می کند که محبوبیت ناسا لوگو در مد از کودکان و نوجوانان' t شرت به یک بازیکن NBA را Nike, کفش ورزشی, فقط نشانه دیگری است که مردم وابسته به آژانس فضایی با یک نوع خاصی از "سرد" است که شیپور خاموشی به امکانات بی حد و حصر از اکتشاف فضا.

"ما به دنبال در رفتن به مریخ است. ما به دنبال ارسال اولین زن به ماه در Artemis برنامه. و من فکر می کنم بچه ها ببینید این مردم می بینند و می گویند: اینها چیزهایی هستند که ممکن است" می گوید: "ملوین.

ترویج تنوع

ساخت فضای بیشتر در دسترس است و همچنین جذاب برای بچه ها که خواب بودن یک فضانورد یا مهندس شاغل در ناسا می گوید: ملوین.

برای ملوین که یکی از تنها 14 فضانوردان ناسا برای همیشه رفتن به فضا تبدیل شدن به یک فضانورد بود و نه یک رویای دوران کودکی چون او "نمی بینم کسی که شبیه من" وقتی او را تماشا ناسا ماه فرود به عنوان یک 5 ساله.

ملوین که دارای مدارک تحصیلی در رشته شیمی و علم مواد مهندسی (و بود که پیش نویس توسط NFL) استخدام شد برای پیوستن به ناسا به عنوان یک دانشمند در مرکز تحقیقات لانگلی در سال 1989 شش سال پس از پسر Bluford شد اولین آفریقایی-آمریکایی در فضا و در یک زمان هنگامی که ناسا بود که در هل دادن به افزایش تنوع آن است.

که فشار همچنان امروز (ناسا کارکنان هنوز 72% سفید با 12 درصد شناسایی به عنوان سیاه و سفید و یا آفریقایی-آمریکایی). اما ناسا بهبود تنوع شده است بر روی صفحه نمایش بیشتر و بیشتر با مردم مانند ملوین که صرف 25 سال در ناسا و همچنین پشت صحنه همکاران مانند Kathrine Johnson, ریاضیدان که کار در اوایل ناسا crewed پرواز (از جمله آپولو 11 ماه فرود) شد موضوع 2016 نامزد جایزه اسکار فیلم "چهره های پنهان است."

ملوین همچنین اشاره می کند که ناسا بعدی crewed راه اندازی در یک فضاپیمای SpaceX, برنامه ریزی برای بعد از این سال را شامل ویکتور گلاور, سیاه ناسا فضانورد ساخت اولین سفر خود را به فضا.

ناسا فضانورد لیلاند ملوین شمار با جیک و دیده بانی برای یک پرتره رسمی که بعد از ویروسی رفت.

منبع: ناسا

هر چند "هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن" چیزهایی تغییر کرده است, می گوید: ملوین.

"من صحبت کردم به بچه ها در سراسر جهان... می گوید:" ملوین که در خدمت به عنوان ناسا دانشیار مدیر آموزش و پرورش از سال 2010 تا 2014. "هنگامی که شما یک بچه در جنوب مرکزی لس آنجلس که با پوشیدن ناسا پیراهن شما می دانید چیزهای زیادی تغییر کرده است و که آن را سرد."

علم و فن آوری در 'خونریزی لبه'

ناسا در حال انجام است "خونریزی لبه تحقیقات وقتی که می آید به آب و هوا علم و تکنولوژی" Sheetz می گوید و همچنین اعماق فضا پروب مانند یک حامل جدید مریخ (به نام "پشتکار" توسط ویرجینیا هفتم کلاس برنده مطلب از ناسا مسابقه مقاله نویسی) که برای راه اندازی جولای 20.

به عنوان مثال ناسا با استفاده از دولت از هنر و تکنولوژی به منظور مطالعه اثرات بلایای طبیعی در زمین از جمله با استفاده از مادون قرمز تصاویر گرفته شده از ماهواره خود را بالا و در ارتفاع هواپیما بیش از آتش سوزی در مناطقی مانند کالیفرنیا و جنگل های بارانی آمازون به جمع آوری داده ها در این آتش سوزی که می تواند امیدوارم یک روز کمک به مهار و یا در آینده جلوگیری از آتش سوزی. ناسا تصاویر ماهواره ای نیز استفاده شده است برای پیگیری کاهش آلودگی هوا به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

ناسا علوم زمین بلایای طبیعی برنامه همچنین با استفاده از ماهواره به مطالعه و زلزله و سیل و حوادث صنعتی آتشفشان و طوفان است. سال گذشته ناسا ایجاد یک انیمیشن برای پیگیری رده-5 طوفان دوریان با استفاده از تصاویر گرفته شده از یک "تجربی" ماهواره ای است که "به اندازه یک جعبه غلات" و که ناسا امیدوار است در نهایت می تواند ایجاد کیفیت بالاتر پیش بینی طوفان بزرگ سیستم. و پس از طوفان ماریا ویران پورتوریکو در سال 2017, ناسا با استفاده از آن سنگ مرمر سیاه و تکنولوژی است که با استفاده از تصاویر ماهواره ای برای تشخیص چراغ های الکتریکی بر روی زمین از فضا برای کمک به فاجعه تیم های واکنش با شناسایی تمام قطعات از جزیره که برق بود و کسانی که نمی شدند و نیاز به کمک.

ناسا لزوما باید به تکیه تنها بر فرستادن افراد به اعماق فضا — این در حال حاضر اعماق فضا پروب مانند افق های جدید کاوشگر (که پلوتون پرواز-از پنج سال پیش) و ویجر 1 و 2. ویجر 1 راه اندازی شد در سال 1977 و در حال حاضر دورترین جسم انسان ساخته شده از زمین با داشتن سفر بیش از 13.8 میلیارد مایل (و شمارش) طی چهار دهه گذشته. کسانی که پروب به طور مداوم در حال انتقال اطلاعات به دانشمندان ناسا بر روی زمین از جمله همه چیز را از عکس ها از یک فوران آتشفشانی در یک ماه مشتری به خوانش در چگالی ذرات بین ستاره ای مواجه می شوند میلیاردها کیلومتر فراتر از خورشید است.

ناسا نیست خجالتی در مورد نشان دادن نتایج تحقیقات خود را که آیا آن را در رسانه های اجتماعی و یا عظیم (و جستجو) عکس و تصویری پایگاه داده آژانس با راه اندازی سه سال پیش در images.NASA.gov. وجود دارد هر کسی که می توانید با جستجو در میان 140,000, ناسا, تصاویر, ویدئوها و فایل های صوتی از فضای آژانس 62 سال تحقیق و اکتشاف مانند یک عکس خیره کننده از کهکشان آندرومدا بیش از 2.5 میلیون سال نوری دور است.

Galaxy Evolution Explorer اسیر این تصویر از کهکشان آندرومدا یا M31 راه شیری بزرگترین کهکشان همسایه در سال 2012 با توجه به ناسا.

منبع: NASA/JPL-Caltech

های ناسا ماموریت در رسانه های اجتماعی

به به اشتراک گذاری تمام کار خود را ناسا, تیم رسانه های اجتماعی دارای بیش از 500 مجزا حساب. مطمئن شوید که نزدیک به 60 میلیون نفر دنبال رسمی ناسا Instgram حساب (که فقط جلوتر از ستاره پاپ جاستین تیمبرلیک, اما پشت, نوجوان خواننده و ترانه سرا Billie Eilish). اما جدا رسمی Instagram حساب اختصاص داده شده به تلسکوپ فضایی هابل یکی دیگر از 3.3 میلیون پیروان و 4 میلیون نفر حتی به دنبال یک حساب توییتر برای مریخ کاوشگر کنجکاوی است که ویژگی های توییتهایی نوشته شده که اگر مریخ نورد خود را به tweeting از سیاره سرخ.

از سال 2008 هنگامی که ناسا آزمایشگاه پیشرانش جت (JPL) ارتباطات سر ورونیکا مک گرگور برای اولین بار شروع به تویت به مریخ کاوشگر فینیکس در اول شخص ناسا استراتژی رسانه های اجتماعی شده است به سیل اینترنت با محتوا است که نشان می دهد تحقیقات علمی و نوآوری های انجام شده توسط آژانس فضایی.

ناسا تا به حال به ظاهر بی پایان رشته از رسانه های اجتماعی بازدید در طول سال های پس از آن از جمله ویروسی 2015 Instagram پست نشان دادن یک عکس نزدیک از پلوتون گرفته شده توسط ناسا کاوشگر فضایی افق های جدید در طول یک پرواز. عکس های دیگر به اشتراک گذاشته شده دور و گسترده آنلاین شامل ناسا عکس های از آتش سوزی به عنوان دیده می شود از فضای ISS عبور در مقابل گرفتگی و مستطیل شکل توده ها.

رسانه های اجتماعی نیز یک پلت فرم است که اجازه می دهد تا ناسا به سمت انسان از تلاش های آن چه که ویروسی رسمی ناسا عکس از ملوین نجات سگ هیجان زده برای دیدن او در نارنجی فضایی ناسا کت و شلوار و یا کلی برگزاری ناسا اولین Reddit AMA انجام شده از فضا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب