چگونه امریکا سقوط در عشق با دیوار به دیوار فرش—و سپس رشد به نفرت آنها

اگر صفحه اصلی بهبود (persian) نشان می دهد که تا به حال یک لیست از 10 فرمان برای اولین بار—و بیشترین احترام را—خواهد بود "تو نباید حذف هر فیبر از فرش از تو خانه." این که آیا شما در حال بررسی دقیق آنلاین لیست خانه یا تماشای یکی از HGTV بسیاری از رنو را نشان می دهد شما سخت فشرده برای پیدا کردن یک خانه است که شامل دیوار-به-دیوار و فرش و یا حداقل که در واقع می بالد در مورد آن.

امروز فرش است که اغلب دیده می شود به عنوان منسوخ شده تیره رنگ و حتی غیربهداشتی دام انداختن آفات و گرد و غبار و رطوبت عمیق در زیر سطح. برای هر کسی که به ارث برده دیوار-به-دیوار و فرش و اعتراف آن: شما پوست کنده به گوشه ای از خود را کمی تیره رنگ مو-ورقه های سبز رنگ فرش برای دیدن اگر شما می توانید پیدا کردن گنج نهایی—به طور کامل حفظ طبقه چوب جنگلی است که برخی از احمقانه صاحب خانه تحت پوشش تا چند دهه پیش.

اما روزی روزگاری فرش در نظر گرفته شد لوکس فقط برای ثروتمند. تا زمانی که پیشرفت های فن آوری و ارزان تر از هزینه های مادی ناشی از فرش به پاپ تا تقریبا در هر خانه ساخته شده پس از جنگ جهانی دوم ساخت فرش رنگارنگ ثابت از آمریکا اتاق نشیمن. در اینجا یک تاریخچه مختصری از امریکا love affair با فیبری کرکی فرش به پایان رسید که بسیار شبیه به روابط واقعی انجام fizzling کردن زمانی که شما در نهایت پیدا کردن وجود دارد گزینه های بیشتر در دسترس در بازار است.

پشم در شمال مصنوعی در جنوب

هر چند فرش شده اند بخشی از اتاق نشیمن چشم انداز برای هزاران سال در آمریکا صنعت فرش به عنوان ما آن را می دانم سرچشمه در اواخر قرن 18 در غرب که در آن بقیه از صنعت نساجی شد و دفتر مرکزی اش به گفته دکتر راندال پاتون استاد تاریخ در کنساو دانشگاه و نویسنده شاو صنایع یک کتاب در مورد بزرگترین تولید کننده فرش.

در اصل این اواخر 18 و اوایل قرن 19 فرش بودند ساخته شده از پشم بر قدرت بافندگی و آنها نبودند ارزان برای تولید است. در آن زمان بسیاری از آمریکایی ها تا به حال به طبقه چوب جنگلی در خانه های خود که آنها تحت پوشش با قالیچه را گرم نگه دارید.

هر چند صنعت فرش با تجربه چند رونق و رکود بیش از چند دهه (از جمله بزرگی سینه در دوران رکود بزرگ) قدیمی پشم صنعت فرش نمی کنید طرح میتوانست تا اواسط قرن 20 پس از سال ها از شرکت های نساجی به آرامی مهاجرت به ایالت های جنوبی مانند گرجستان و کارولینای شمالی است.

برخی استراتژیک چیز با هم برای جنوب به سرانجام رسیدن قدیمی و جدید انگلستان فرش پشم تولید کرده که در فن آوری های جدید (اساسا جلال دوخت ماشین آلات) برای کمک به آنها را در انبوه تولید فرش در ابتدا ساخته شده از tufted bedspreads—و آنها همچنین کشف مواد خام جدید که از بازی تعویض شد. پس از تلاش کردن همه چیز از پنبه (این عینک بیش از حد به راحتی) به نایلون (نه به اندازه کافی با دوام) محققان در DuPont—هنوز هم یکی از پیشرو تولید کنندگان فرش امروز—کشف چگونه به صورت فله پیوسته رشته یا BCF در 1950s با توجه به پاتون.

"بود که بلیط در فرآیند تولید از آنجا که آنها در بر داشت یک راه برای اضافه کردن فله به رشته فیبر به آنها را ضخیم تر و حجیم تر و آنها ایستادگی بهتر است. آنها را له به عنوان بد به عنوان شما راه رفتن از ترافیک سنگین" پاتون می گوید.

از آن پس در فرش شد ارزان تر و آسان تر را در دالتون گرجستان نسبت به پشم قدرت بافندگی در پنسیلوانیا و نیویورک—معنی کل خانه صنعت بود دوباره به دنیا آمد.

رونق مسکن آورده فرش به توده ها

آن را به عنوان هر چند فرش تا به حال وجود داشته است قبل از 1950s.

"آن را در اطراف مردم می دانستند آنچه در آن بود, اما آن را به طور موثر یک فوقانی طبقه متوسط و طبقه فوقانی محصول" پاتون می گوید. "این نوع از چیزی که به طور متوسط طبقه کارگر صاحب خانه فکر می کنم در مورد قرار دادن پایین در طبقه خود را." اما آن را تبدیل به یک جزء اصلی از متوسط خانواده های آمریکایی به لطف رونق مسکن از 1950s.

بین GI بیل و FHA وام خانه سازندگان به کار در سراسر ساعت برای تغذیه امریکا اشتهای سیری ناپذیر برای خانه های جدید برای سربازان از جنگ جهانی دوم. چرا که این سازندگان تا به حال قرار داده تا خانه را به سرعت—برخی از شرکت ها حتی ساخته شده 30 خانه های جدید در هر روز—آنها نیاز به مواد ارزان به غیر روحانی کردن به طوری که آنها می تواند برای فروش علائم.

"این فرش جدید معلوم شد نه تنها ارزان تر از پشم فرش آن را ارزان تر نسبت به سایر انواع کفپوش و پوشش کف و" پاتون می گوید.

به زودی به اندازه کافی فرش بود و در همه جا در امریکا—میلیون ها نفر از کارگاههای technicolored الگو فرش—و به بازار عرضه شد به عنوان یک دنج و راحت جایگزین برای کف چوب جنگلی. صاحب خانه آن را خوردند تا استقبال از فرش خود را به عنوان با شکوه مجلل, وسایل. اما مانند هر چیز دیگری, شما باید بیش از حد بسیاری از مصرف کنندگان به آرامی شروع به مریض از فرش در اواخر دهه 1970 زمانی که بسیار متنفر فرش درهم و برهم ساختن روند کاهش تدریجی خاموش.

فرش در حمام: عشقی به پایان می رسد

"این یک معامله شکن اما 90 درصد از مشتریان من نمی خواهم فرش در خانه آنها خرید می گوید:" بئاتریس de Jong, یک عامل املاک و مستغلات با Opendoor.

او به تنهایی است. Connaé Pisani بنیانگذار ملی مدیریت املاک و مستغلات در دیترویت می گوید که علاوه بر آن محبوبیت فرش اغلب معنا ندارد از لحاظ اقتصادی در سرمایه گذاری خواص.

"من واقعا بر این باورند که از یک سرویس بهداشتی چشم انداز است که انجام دور با فرش بیشتر حس می کند. اولیه خرید [فرش] بسیار کمتر گران اما زمان چرخش و چرخه زندگی از فرش کوچک است," او می گوید.

فرش شروع به پریدن کوسه هنگامی که آن شروع به نشان دادن تا در حمام و آشپزخانه. احتمالی آن کاهش گرچه آغاز شده و یک بار دیگر کف مواد مانند پهن برگان vinyls و کاشی شروع به نظر می رسد در بازار آغاز در 1980s پاتون می گوید. فرش می تواند دشوار است برای تمیز نگه داشتن به طور منظم و مالکان ترجیح می دهند شروع به سهولت از کوس کردن یک جارو و خاک انداز به جای سقز از جارو برقی یا بخار تمیز کننده لکه ها.

"من فکر می کنم wearability و تمیز بود و همه چیز را با حرکت به دور از دیوار به دیوار در اتاق نشیمن و اتاق ناهارخوری و راهروها—مناطق است که دریافت مقدار زیادی از ترافیک پا تمایل به نشان دادن آن می گوید:" استیسی Waggoner بنیانگذار استودیو چهار نیویورک لوکس نساجی استودیو طراحی.

صاحب خانه نیز شروع به تبدیل شدن به بیشتر های تلفن همراه در اواخر 1970s و 1980s که به معنای آنها در طراحی فضاهای خود را در اطراف بازار املاک و مستغلات به جای سلیقه شخصی خود را—خداحافظی خود را از maroon فرش و تجارت آنها را در برای خنثی وینیل یا کف چوب. بژ و سفید تابلو فرش لذت می برد مختصری رنسانس در McMansions از اوایل 2000s, اما آن را به سرعت خاموش.

آنچه در پیش روست برای فرش در معماری مسکونی? اگر چه آن را نادر برای دیدن فرش در سراسر اصلی فضاهای زندگی آن نیست به طور کامل از بین رفته دور در اتاق خواب (که در واقع دوست دارد پله در سرد کف چوب در اواسط ژانویه است؟). اما آیا این به این معنی دیوار-به-دیوار رفته است برای خوب است ؟

لزوما می گوید Waggoner که فکر می کند ممکن است وجود دارد یک راه برای خواستگاری Millennials و ژنرال Zers که تنها با شروع به حفر کردن به مالکیت خانه برای اولین بار.

"[شرکت ها باید] استفاده کنید بهتر است به دنبال فرش. هیچ چیز به نظر می رسد بیشتر به تاریخ از یک دیوار به دیوار فرش است که به نظر می رسد مثل یک خرس عروسکی. حتی اگر آن را با نام تجاری جدید," او می گوید. "وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های ساخته شده درکارگاه وسیع است که سبک این روزها—الگوی بافت."

او پیش بینی یک آینده که در آن دیوار-به-دیوار استفاده می شود در درجه اول در اتاق خواب, den, playrooms و نه آنقدر در فضای رسمی.

با یک نسل است که می تواند دوباره در آغوش یکپارچهسازی با سیستمعامل, صورتی, حمام و سرویس بهداشتی است و واقعا خیلی دور از ذهن به فکر می کنم که فرش می تواند در یک سال بیش از حد ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de