آلمان خودروسازان صورت یک "سمی مخلوط' از چالش های که ظهور آنها از coronavirus بحران

آلمان از لحاظ اقتصادی ضروری صنعت خودروسازی در حال ظهور است از یک داغدار دوره از مستند تولید توقف و رکود در خری

توسط ELEMENTORSITE در 22 خرداد 1399

آلمان از لحاظ اقتصادی ضروری صنعت خودروسازی در حال ظهور است از یک داغدار دوره از مستند تولید توقف و رکود در خرید و فروش.

بخش پشتیبانی از ده ها هزار شغل در آلمان و صادرات حیاتی برای کل اقتصاد کشور; اما تقاضا کاهش یافته است و این صنعت با چالش های بزرگ در انتقال به سبزتر تکنولوژی با کارشناسان گفتن CNBC آنها از ترس برای آینده آن است.

"خودروسازان کمک قابل توجهی به اقتصاد آلمان. تقریبا یک میلیون و پرداخت مشاغل وابسته این بخش نیمی از آنها در مرفه جنوب آلمان" اقتصاددان فلیکس Roesel که با این نسخهها کار در آلمان محترم موسسه Ifo گفت CNBC شنبه.

"رکود اقتصادی در حال حاضر با چالش های هزاران نفر از شغل و درآمد و مالیات بر درآمد در امتداد زنجیره تامین کامل," Roesel گفت و هشدار داد که صنعت خودرو با چالش های بزرگ.

"ما قطعا شاهد یک کاهش در این صنعت برای یک زن و شوهر از دلایل. بسیاری از خودرو سازان نمی توانند با استفاده از ظرفیت کامل خود چرا که بسیاری بین المللی زنجیره تامین هستند headily مختل و یا بهداشت عمومی محدودیت هنوز هم اعمال می شود به کارخانه. نمایندگی مجاز و فروش خودرو تا به حال از نزدیک برای بسیاری از هفته در طول خاموش کردن. و مصرف کنندگان از ترس بیکاری و درآمد کاهش تاخیر خرید. این یک سمی مخلوط برای خودروسازان."

یک کارمند پوشیدن محافظ ماسک صورت حذف یک کمربند در کنار Opel Insignia و Opel Astra خودرو تولید شده توسط Adam Opel AG, as, آلمانی متحده شروع مرحله به مرحله بازگشایی برخی از کسب و کار در یعقوب اوپل در نمایشگاه Ruesselsheim آلمان در دوشنبه 20 آوریل سال 2020 است.

بلومبرگ

برلین-خودکار بر اساس تحلیلگر ماتیاس اشمیت CNBC گفت که "بازار به عنوان یک آهسته سال – و (بود) حتی رو به پایین ادواری مسیر قبل از تاج ضربه به ماشین سواری در بازار شاهد در سال در سال می افتد در هر دو ماه ژانویه و فوریه 7.3 و 10.8 درصد بود," او گفت:.

"روند ببینم بازی کردن بیش از چند ماه آینده می تواند یک بازار است که می بیند قوی در سال در سال سود در ماه های تابستان سوخت توسط دولت خرید مشوق ها (در هر صورت این را) به عنوان تولید کنندگان هدف را به استفاده از یک پنجره تابستان از نمایندگی خودرو باز بودن رو به رشد اشتها خصوصی برای تحرک پست-Covid (و) فشار قبل از دوم ممکن است تاج موج اثرات بسته شدن ماه از سال است."

با مردم کمتر احتمال دارد سفر در طول تعطیلات تابستان دوره با توجه به همه گیر معمول آهسته ماه های تابستان می تواند بسیار متفاوت در این سال با مصرف کنندگان به دنبال استفاده از این پیشنهادات روی میز او اضافه شده است.

با اینحال خودروسازان نیز می تواند امکان استفاده از بحران با استفاده از آن برای پیاده سازی شغلی به عنوان صنعت تسریع حرکت به سمت ساده تولید و تمرکز بر یک عصر جدید برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی.

"تولید کنندگان حتی می تواند استفاده از این Covid وضعیت آب و هوا را به مقدار لازم کاهش شغل و تبدیل شدن به کارآمد تر با استفاده از این بیماری همه گیر به عنوان بهانه ای مناسب به اطراف قدرتمند اتحادیه های آماده برای مبارزه با دندان و ناخن خود را اعضای" اشمیت گفت.

اقدامات محرک اقتصادی

Coronavirus همه گیر در اروپا دیدم همه اما ضروری کسب و کار تعطیل برای خیلی از مارس و آوریل تدریجی محدودیت های که برداشته در اواسط ماه مه در بسیاری از اقتصادهای. آلمان, برای مثال, مجاز, نمایندگی خودرو دوباره در اواخر ماه آوریل و خودکار غول مانند فولکس واگن دوباره تولید در اوایل ممکن است.

در حال حاضر تحت فشار از کاهش فروش خودرو و سپس کامل اسلامپ در طول coronavirus مستند این کشور در صنعت خودرو امیدوار بود برای کمک از دولت آلمان. در هفته گذشته, کمک, آمد, با ائتلاف آنگلا مرکل اتحادیه دموکرات مسیحی (CDU) آن باواریا, خواهر, پارتی, مسیحی اتحادیه اجتماعی (CSU) و حزب سوسیال دموکرات (SPD) همکاران اعلام 130 میلیارد یورو ($147 میلیارد دلار) بسته محرک برای اقتصاد است.

وجود دارد برخی از ناامیدی در اقدامات که اعلام شد برای صنعت خودرو ، در حالی که این اقدامات شامل موقت مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) قطع کاهش مالیات در همه کالاها از جمله خودرو از 19 درصد به 16 درصد و از 6000 یورو خرید انگیزه ای برای اتومبیل های برقی هزینه تحت 40,000 یورو (یک مقدار که مانع برخی از حق بیمه مدل الکتریکی) رهبران صنعت نیز امیدوار بودند که برای scrappage طرح برای تشویق به خرید اتومبیل های جدید. و در حالی که این صنعت در واقع گذار به مدل الکتریکی بنزین و دیزل مدل هنوز هم بخش عمده ای از تولید و خرید.

'CarTowers' در کنار کارخانه فولکس واگن در ولفسبورگ آلمان

موریس MacMatzen | ایسنا

بزرگترین بازنده از بسته بندی با توجه به Naz Masraff مدیر از اروپا در گروه اوراسیا هستند و آلمان در صنعت خودرو و خودرو-سنگین مناطق از جمله بایرن, Baden-Wuerttemberg و نیدرزاکسن که در خانه به بزرگ و بی ام و و دایملر و فولکس واگن تولید گیاهان بود.

اولی گروه گیاه در دینگولفینگ یک شهر در جنوب ایالت بایرن است که این خودروساز بزرگترین تولید خودرو سایت در اروپا و نیروی کار حدود 18000 نفر به علاوه 800 کارآموزان. در ضمن VW گیاه در ولفسبورگ بزرگترین تک ماشین-تولید پیچیده و شهر خود را رشد کرده است تا در اطراف گیاه; آن حدود 20 ، 000 نفر.

BMW, VW و دایملر که تمام عظیم در آلمان carmaking صنعت در حال تمام حملاتی به تولید بسیاری از وسایل نقلیه الکتریکی هر چند مدل های سنتی هنوز هم بخش عمده ای از تولید. گروه اوراسیا را Masraff اشاره کرد که دولت آلمان اقدامات نشان داد روشن فشار به سمت وسایل نقلیه الکتریکی.

"در حالی که بسته حذف کلی انگیزه نقدی برای خرید ماشین های جدید, اتومبیل های برقی در حال ترویج با دو برابر شدن موجود یارانه ها. در این رابطه آن را تایید دولت موضع در آینده مسیر این صنعت به سمت صفر-انتشار وسایل نقلیه. فقدان یک ماشین scrappage طرح برای بنزین و دیزل اتومبیل که SPD قاطعانه بود نباید نهایی شامل معامله quashes هر گونه ایده که موتور احتراق خواهد بود لبه پنجره رساند تا در طول دوره بهبودی," Masraff گفت: در یک یادداشت زیر را بسته اعلام.

"دو برابر برق خودرو خرید حق بیمه - در حال حاضر €6000 - نشان می دهد که برلین در حال شرط بندی بر قدرت باتری راحت در دانش است که در آن اصلی خودرو تیتان VW و BMW در حال حاضر شروع به تغییر قابل توجهی نسبت به ماشین های الکتریکی تولید می باشد."

تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی است که قطعا در حال رشد است. داده ها از اروپا تولید کنندگان خودرو انجمن (ACEA) در ماه مه نشان داد که در سه ماهه اول سال 2020 الکتریکی-شارژ خودرو بخش قابل توجهی افزایش سهم بازار افزایش به 6.8% از 2.5 درصد در دوره مشابه در سال گذشته اگر چه بنزین-طراحی اتومبیل هنوز حساب برای بیش از نیمی از بازار اتحادیه اروپا و دیزل اتومبیل تقریبا 30 ٪ از بازار است.

چگونه صنعت خودرو احساس می کند ؟

دایملر است, غول پیکر از آلمان به صنعت خودرو و بزرگترین مرسدس بنز گیاه در شهر زیندلفینگن در ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب آلمان است. این کارخانه شده است در عمل از سال 1915 و باعث می شود مرسدس بنز, گل سرسبد مدل S کلاس به عنوان کلاس E سالن و املاک و در میان مدل های دیگر است. این گیاه حدود 35,000 مردم است.

این گیاه نیز یک نقطه کانونی برای نوآوری و طراحی و در آینده آن را به تولید خودروهای برقی و باتری بیش از حد دایملر یادداشت ها. اما در حال حاضر این خودروساز گفت: CNBC از آن است که با تمرکز بر غلبه بر آمار اقتصادی از coronavirus بحران است.

جدید مرسدس بنز اتومبیل حمل و نقل در واگن های راه آهن در نزدیکی Mercedes-Benz AG بازگشایی خط مونتاژ که توسط دایملر AG در زیندلفینگن آلمان در روز پنج شنبه, آوریل 30 سال 2020 است.

بلومبرگ

"از امروز چشم انداز کاهش قابل توجهی در اقتصاد جهانی خروجی باید پیش بینی می شود در سال 2020 به عنوان یک کل. وضعیت فرار است به همین دلیل است که ما در حال کار با حالات مختلف. ما در حال تنظیم قبلی ما برنامه ریزی بسته به سناریو" بریجیت Zaiser مدیر تولید و مدیریت زنجیره تامین در مرسدس بنز, CNBC گفت شنبه.

"از نظر زمان گسترش Covid-19 اقتصادی تاثیر بر دایملر در جزئیات ... هنوز نمی تواند به اندازه کافی مشخص یا قابل اعتماد کمی," او گفت:.

پرسید: اگر دولت آلمان می تواند بیشتر انجام دهید برای کمک به خودروسازان او گفت: "ما در حمایت از اقداماتی که باعث ایجاد اعتماد به نفس در میان مشتریان و تقویت تقاضا در بازار در این زمان از عدم اطمینان است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن