داو آتی بیش از 100 امتیاز پس از رنگ آبی تراشه شاخص تظاهرات بالای 25,000

قراردادهای آتی به عمده ایالات متحده شاخص های بازار بیشتر افزایش یافت در اوایل صبح روز پنجشنبه به عنوان سرمایه

توسط ELEMENTORSITE در 8 خرداد 1399

قراردادهای آتی به عمده ایالات متحده شاخص های بازار بیشتر افزایش یافت در اوایل صبح روز پنجشنبه به عنوان سرمایه گذاران نگاه به اضافه کردن به وال استریت را قوی سود تا کنون در این هفته است.

میانگین صنعتی داو جونز آینده افزایش 172 امتیاز نشان می دهد باز کردن و به دست آوردن حدود 207 امتیاز زمانی که به طور منظم تجارت رزومه در روز پنج شنبه. S&P 500 آتی نیز با اشاره به مثبت باز برای شاخص است. Nasdaq-100, آینده, از سوی دیگر با اشاره به روز شنبه افتتاح شیب.

شبانه حرکت چهارشنبه شب وعده داده شده برای اضافه کردن به تیز تظاهرات در عمده شاخص های سهام تا کنون در این هفته است.

شاخص Nasdaq Composite, S&P 500 و Dow تمام تمدید هفته-به روزترین دستاوردهای طی روز چهارشنبه به طور منظم جلسه معاملاتی به پایان رسید و روز تا 0.77%, 1.48 درصد و 2.2 درصد بود. گسترده S&P 500 بسته در بالاترین سطح خود از ماه مارس بالاتر از 3000; داو شروع به پریدن کرد 553 امتیاز به پایان روز چهارشنبه جلسه شمال 25,000 خود را به بالاترین سطح از مارس.

S&P 500 شاخص Nasdaq Composite و داو هستند تا 2.7%, 0.9% و 4.4% پس از شروع تعطیلات کوتاه هفته. داو در مسیر خود را برای بهترین هفته پس از هفته منتهی به سوم آوریل 8.

معامله گران می گویند این هفته رالی است که در بخش بزرگی با تشکر از خوش بینی در مورد بازگشایی اقتصاد ایالات متحده.

سهام شرکت هایی که ایستاده به سود بیشتر تحت reopenings مانند هواپیمایی و خرده فروشان, led شاخص های عمده بالاتر شنبه و چهارشنبه. Kohl's, Nordstrom و شکاف تمام افزایش حداقل 14% روز چهارشنبه در حالی که خطوط هوایی دلتای آمریکا, آلاسکا, ایالات رز 2.6 درصد و 7.5% و 2% و 3.8% بود.

ضمنا آن دسته از سهام است که عملکرد بهتری نسبت به اقامت در خانه سفارشات به اثر رفت در ماه مارس را عقب مانده در جلسات اخیر. زوم تصویری با 1.2% کاهش; Shopify آمازون و Teladoc سلامت کاهش یافت و تا 2.3% 0.6 درصد و 1.1 درصد بود.

فرماندار بانک مرکزی استرالیا فیلیپ لاو ارائه شده بیشتر خوش بینانه نظرات به وضعیت اقتصادی کشور و اثربخشی تلاش برای جلوگیری از تاثیر Covid-19.

لاو قانونگذاران گفت که از آنجا که سلامت کشور نتایج بهتر از قبل می ترسید "این امکان وجود دارد که رکود اقتصادی نخواهد بود شدید همانطور که قبلا فکر می کردم." او افزود که بانک مرکزی اواسط ماه مارس حرکت برای تضمین نقدینگی و آسان قرض گرفتن "در حال کار به عنوان انتظار می رود و آن را کمک به ساخت پل لازم به بهبود است."

پنجشنبه آینده به روز رسانی به تعداد مدعیان بیکاری در ایالات متحده را تهدید به حفظ این هفته را خوش بینی در چک.

وزارت کار برنامه ریزی شده است به انتشار آخرین به روز رسانی مدعیان اولیه بیکاری در 8:30 a. m. ET شنبه صبح. هر چند اقتصاددانان نظرسنجی داوجونز انتظار دولت را اعلام و در عین حال یکی دیگر از کاهش در سرعت ادعای اجماع برآورد پیش بینی دیگری 2.05 میلیون آمریکایی ها برای پرونده های بیمه در طول هفته منتهی به مارس 23.

هفته گذشته وزارت کار گزارش دیگری 2.44 میلیون آمریکایی ثبت کرده بود ادعا می کند در هفته منتهی به مارس 16 آورده است coronavirus بحران مجموع به برخی از 38.6 میلیون دلار تا کنون از دست دادن بزرگترین در تاریخ ایالات متحده است.

اینجا کلیک کنید برای آخرین اخبار در مورد کوروناویروس. اشتراک به CNBC PRO برای بینش منحصر به فرد و تجزیه و تحلیل و کسب و کار روز برنامه نویسی از سراسر جهان است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن