Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: هند عفونت موارد بالا 60,000

این است CNBC وبلاگ زندگی می کنند پوشش تمام آخرین اخبار در مورد شیوع کروناویروس. این وبلاگ به روز خواهد شد در

توسط ELEMENTORSITE در 21 اردیبهشت 1399

این است CNBC وبلاگ زندگی می کنند پوشش تمام آخرین اخبار در مورد شیوع کروناویروس. این وبلاگ به روز خواهد شد در طول روز به این خبر می شکند.

  • جهانی در مورد: بیش از 4 میلیون
  • جهانی مرگ و میر: بیش از 279,300
  • اکثر موارد گزارش داد: ایالات متحده آمریکا (بیش از 1.3 میلیون دلار) و اسپانیا (بیش از 223,500) ایتالیا (بیش از 218,200) انگلستان (بیش از 216,500) روسیه (بیش از 198,600)

داده ها بالا بود گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز که از 9:27 صبح پکن زمان.

تمام بار زیر در پکن زمان.

12:31 pm: موارد در هند بالا 60,000

هند گزارش داد حداقل 62,939 موارد عفونت و 2,109 مرگ و میر با توجه به آخرین اطلاعات ارسال شده در وزارت بهداشت ، ایالت ماهاراشترا است که بدترین آسیب دیده با بیش از 20 ، 000 موارد گزارش شده.

به عنوان بسیاری از 19,357 مردم در سراسر کشور درمان شده است یا ترخيص از بيمارستان با توجه به وزارت بهداشت.

پزشکان و کادر پزشکی در صبر کردن برای نوبت خود را در مجموعه ای از نمونه Covid-19 تست در LNJP بیمارستان در سراسر کشور مستند به جلوگیری از شیوع کروناویروس در مارس 9, 2020 در دهلی نو, هندوستان.

Sonu مهتا | Hindustan Times | گتی ایماژ

هند ramped تا تست با توجه به دولت است.

"تست ظرفیت افزایش یافته در کشور است و 95,000 آزمون هر روز با 332 آزمایشگاه های دولتی و 121 آزمايشگاههای خصوصی" وزیر بهداشت Harsh Vardhan گفت:, و اضافه کرد که در مجموع هند انجام داده است 1,525,631 آزمون تا کنون.

آسیای جنوبی بزرگترین اقتصاد رفت و به سراسر کشور مستند در اواخر ماه مارس و پس از دو بار تمدید شده است. محدودیت به شمار می رود برداشته شده در مارس 18, اما شده است وجود دارد برخی از کاستن از قوانین به خصوص در کم خطر مناطق هر چند بسیاری از فعالیت های اقتصادی باقی می ماند در خود نگه دارد. — Saheli روی Choudhury

11:24 am: کره جنوبی گزارش خفیف چشم انداز مثبت در موارد

کره جنوبی تایید 34 مورد جدید از عفونت در روز یکشنبه و جدید, مرگ و میر بر اساس آخرین به روز رسانی از کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. که یک چشم انداز مثبت نسبت به روزانه تعداد عفونت های کشور گزارش شده در روزهای اخیر.

مردم با پوشیدن محافظ ماسک صورت پیاده روی را از طریق خیابان در شب در Itaewon منطقه سئول کره جنوبی در روز شنبه, مه 9 سال 2020 است.

SeongJoon Cho | بلومبرگ | گتی ایماژ

Yonhap گزارش وجود یک عفونت کلاستر به باشگاه در سئول فرهنگی منطقه Itaewon که در آن حامی که بازدید پنج باشگاه ها و میله وجود دارد در اوایل ممکن است آزمایش مثبت برای Covid-19. مقامات در حال تلاش برای پیدا کردن در مورد 1,510 افرادی که به باشگاه در Itaewon هفته گذشته به آزمون آنها Yonhap گفت.

داده ها نشان داد که 14 مورد جدید گزارش شده پنج شنبه در سئول اما KCDC نمی گویند که چگونه بسیاری از آنها به خوشه.

کره جنوبی یکی از اولین مراکز عمده از شیوع خارج از چین اما توده تست و سخت اجتماعی فاصله اقدامات به ارمغان آورد و روزانه موارد گزارش شده پایین. در مجموع کره جنوبی گزارش داد 10,874 موارد عفونت و 256 مرگ و میر. — Saheli روی Choudhury

10:55 am: استرالیا نیو ساوت ولز بیشتر به سهولت محدودیت شروع جمعه

ایالت نیو ساوت ولز بیشتر خواهد شد سهولت محدودیت شروع یکشنبه, مارس 15 برتر Gladys Berejiklian گفت.

"جامعه ما نشان داده است که با همکاری با یکدیگر ما می تواند دستیابی به نتایج مثبت" Berejiklian در بیانیه ای گفت. "تغییرات اجازه خواهد داد که NSW به اقتصاد در حالی که اجازه می دهد بیشتر آزادیهای فردی."

شروع پنج شنبه, کافه ها و رستوران ها خواهد بود قادر به صندلی 10 نفر در یک زمان. خانواده های میزبان می تواند تا پنج بازدید کنندگان در حالی که مراسم عروسی می تواند حداکثر از ده مهمانان. استخر در فضای باز نیز مجاز به باز کردن اما با محدودیت در محل.

این اقدامات بخشی از استرالیا در سه مرحله طرح به تدریج سهولت محدودیت در حالی که شیوع این بیماری تحت کنترل است. کشور گزارش شده بیش از 6,900 موارد و 97 مرگ و میر, با, New South Wales, داشتن بالاترین تعداد زیادی از عفونت ها و مرگ و میر. — Saheli روی Choudhury

10:16 am: چین گزارش 14 مورد جدید دیگری مرگ و میر

ملی چین کمیسیون بهداشت گفت: وجود 14 موارد تازه تشخیص داده شده که 12 شد به صورت محلی منتقل شده و دو نفر از آنها منسوب به مسافران از خارج از کشور. بسیاری از جدید محلی مورد آن مربوط به استان جیلین.

راه رفتن مردم در Sanlitun خرید منطقه که میزبان فروشگاه های متعدد بارها و هنر-تاسیسات در پکن چین در آوریل 6 سال 2020 است.

Artyom ایوانف | TASS via Getty Images

هیچ اضافی مرگ و میر گزارش شده است اما وجود دارد 20 بدون علامت موارد با توجه به NHC.

در مجموع چین گزارش داد 82,901 مورد تأیید و 4,633 مرگ و میر. — Saheli روی Choudhury

9:52 am: Anthony Fauci انتظار می رود به کار بیشتر از خانه

کاخ سفید مشاور بهداشت Dr. Anthony Fauci تنظیم شده است به کار بیشتر از خانه است و ممکن است رفتن به دفتر کار خود که در آن او را به پوشیدن ماسک صورت و عمل اجتماعی فاصله یک دولت رسمی گفته NBC News.

او گفت: تا به حال "کم خطر" قرار گرفتن در معرض کاخ سفید aide که تست مثبت است. Fauci سوم بالا-عضو ارشد کاخ سفید coronavirus نیروی کار به عمل نوعی قرنطینه پس از CDC مدیر رابرت Redfield و FDA کمیسر Stephen هان. — اسپنسر کیمبال Saheli روی Choudhury

9:11 am: CDC مدیر در قرنطینه پس از پایین قرار گرفتن در معرض خطر' به یک فرد آلوده در کاخ سفید

آمریکا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر رابرت Redfield خواهد بود "teleworking برای دو هفته بعد" آسوشیتد پرس گزارش داد. او گفت: تا به حال یک "کم خطر قرار گرفتن در معرض" به کسی که در کاخ سفید که تا به حال آزمایش مثبت برای Covid-19 بیماری ناشی از ویروس است.

اما Redfield احساس خوب و تا به حال هیچ نشانه AP گفت: با استناد به یک CDC بیانیه.

ساعت قبل, U. s. غذا و داروی آمریکا گفت: FDA کمیسر Stephen هان بود در قرنطینه پس از آمدن به تماس با کسی که تست مثبت است. هر دو مردان بخشی از کاخ سفید coronavirus نیروی کار. — Saheli روی Choudhury

9:05 am: بیش از 279,000 اند از ویروس

حداقل 279,303 اند از coronavirus نیز آلوده کرده است که بیش از 4 میلیون نفر در سراسر جهان با توجه به آخرین اطلاعات از دانشگاه جانز هاپکینز.

شیوع این بیماری شد و برای اولین بار منتشر شده در چین هوبئی استان در اواخر سال گذشته قبل از این ویروس به سرعت در حال گسترش در خارج از کشور.

یک کارگر اسپری پله برقی روکش پلاستیکی به عنوان MTA مترو بسته شبانه برای تمیز کردن و ضد عفونی در طول شیوع بیماری کروناویروس (COVID-19) در منطقه منهتن شهر نیویورک شهرستان, مه 6 سال 2020 است.

اندرو کلی | ایسنا

ایالات متحده دارای بیشترین تعداد موارد و مرگ و میر: بیش از 1.3 میلیون نفر آلوده شده اند و بیش از 78,700 فوت کرده اند.

برخی از بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار پس از ایالات متحده آمریکا شامل اسپانیا و ایتالیا و انگلستان و روسیه و فرانسه و آلمان. — Saheli روی Choudhury

جزئیات CNBC پوشش از آمریکا یک شبه: جهانی موارد عبور 4 میلیون علامت گذاری به عنوان کاخ سفید معاملات با عفونت در صفوف



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن