به عنوان سیاه و سفید قدرت خرید رشد می کند دهها توسط خرده فروشان باقی مانده مداوم مشکل

لورنزو بوید, دستیار استاد, مدیر مرکز پیشرفته پلیس و معاون رئیس جمهور برای تنوع و شمول در دانشگاه نیوهیون.منبع:

توسط ELEMENTORSITE در 15 تیر 1399

لورنزو بوید, دستیار استاد, مدیر مرکز پیشرفته پلیس و معاون رئیس جمهور برای تنوع و شمول در دانشگاه نیوهیون.

منبع: لورنزو بوید

لورنزو بوید در بازار برای یک ماشین جدید و می خواستم برای خرید یک SUV لوکس. او رفت و به نمایندگی لکسوس و راه می رفت از طریق بسیاری از انتظار خالی فروشنده به اجرای بیش از. اما این اتفاق نمی افتد.

پس از درخواست کمک فروشنده بود آهسته به رویکرد لورنزو و هنگامی که او انجام داد او هدایت او را به یک مدل ارزان تر است.

"من به یاد داشته باشید آن مرد به من گفت: 'آیا شما مطمئن هستید که می خواهید این یکی ؟ این یکی کمی گران" بوید به یاد می آورد.

بوید 50 ساله عدالت کیفری استاد دانشگاه و معاون رئیس جمهور برای تنوع و شمول در دانشگاه نیوهیون گفت که سناریو است که بازی کردن با بسیاری از فردا — نه تنها برای او بلکه برای بسیاری از آمریکایی های سیاه و سفید هنگامی که آنها رفتن به کافی شاپ سفر به مرکز و یا فهرست راهرو از یک فروشگاه مواد غذایی است.

گرفتن توبیخ توسط یک فروشنده است. به دنبال و نگاه مشکوکی توسط یک کارمند فروشگاه. هم نمیزنند امنیتی — و در برخی از موارد گزارش شده به پلیس.

کشتن جورج فلوید آغاز شد که با یک خرده فروش 911 تماس گرفته اعتراض و فشار برای پلیس اصلاحات. این باعث یک نگاه دقیق تر در زندگی روزمره مکان های که در آن آمریکایی های سیاه و سفید با تبعیض مواجه هستند — نه تنها در تعامل با پلیس اما در محل کار, فروشگاه های مواد غذایی و مراکز خرید.

در هفته های اخیر خرده فروشان پیوست, شرکت های بزرگ امریکا در محکومیت نژادپرستی در پیام و متعهد به گسترش و تنوع آنها تلاش های خود را با استخدام و آموزش تلاش و فراتر از آن را چهار دیوار. در میان آنها خارج شده گفت: همراه با پایه و اساس آن را سرمایه گذاری 100 میلیون دلار در طول پنج سال برای ایجاد یک مرکز جدید در نژادی و حقوق صاحبان سهام. نایک منتشر آگهی های تلویزیونی به عنوان معترضان خیابان های پر از در بسیاری از شهرهای ایالات متحده که گفته بینندگان "برای یک بار آن را انجام نمی... نمی تظاهر وجود یک مشکل در امریکا است." صنعت عمده تجارت, گروه, فدراسیون ملی خرده فروشی گفت: آن را تشکیل تنوع کار گروه به دنبال راه حل است. و خرده فروشان از TJ Maxx و شکاف به راز ویکتوریا را برجسته پیام در وب سایت خود را در مورد تلاش های خود را برای مبارزه با نژادی و بی عدالتی است.

در عین حال محیط های خرده فروشی در یکی از مکان های که در آن سیاه و سفید آمریکایی ها می گویند تبعیض رواج دارد که حتی به عنوان سیاه و سفید قدرت خرید رشد می کند. صنعت ناظران و فعالان می گویند که مشکل همچنان پایدار و خرده فروشان باید بیشتر به بررسی چگونگی رفتار آنها و تهیه کردن به مشتریان.

یک مشکل مداوم

برای بیش از دو دهه گالوپ بررسی است سیاه و سفید آمریکایی ها در مورد مکان های که در آن آنها مواجه ایم تبعیض است. در هر یک از این نظر سنجی از سال 1997 بین نژادهای شده است به احتمال زیاد به گزارش ناعادلانه درمان در حالی که خرید.

نزدیک به 30 درصد از آمریکایی ها گفت: آنها ناعادلانه رفتار به دلیل نژاد خود را هنگام خرید در 30 روز گذشته با توجه به 2018 گالوپ نظرسنجی های اخیر داده ها در دسترس است. که بالاتر از درصد از آمریکایی های سیاه و سفید که در گزارش اخیر بدرفتاری در ارتباط با پلیس در محل کار در بهداشت و درمان-مراقبت از محیط زیست و یا در یک رستوران و یا سرگرمی های دیگر محل در طول همان دوره است.

پنجاه و نه درصد از آمریکایی ها گفت: در سال 2018 است که آنها در حال درمان نسبتا کمتر از سفید پوستان در فروشگاه ها در مرکز شهر و یا در مرکز خرید. قابل توجه است که درصد بالا رفته در نظرسنجی گالوپ در طول سال.

تجربه است و بنابراین به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته است که آمریکایی های سیاه و سفید و دانشگاهیان باید یک اصطلاح برای آن: "خرید در حالی که سیاه و سفید است."

Cassi پیتمن Claytor استادیار جامعه شناسی در مورد غربی رزرو دانشگاه مطالعات معاصر اشکال تبعیض با تمرکز بر طبقه متوسط سیاه پوستان.

او گفت: فروشندگان, فروشگاه, ماموران امنیتی و حتی سیاست های شرکت — می توانید تقویت کلیشه های نادرست که مشتریان بیشتر احتمال دارد به سرقت و یا نمی توانیم بالا پایان اقلام است.

او تحقیقات نشان داده است که پول است نه یک اکولایزر برای آمریکایی ها زمانی که آنها راه رفتن به یک فروشگاه حتی اگر آنها یک درآمد بالا, کار در وال استریت و یا با حضور نخبگان مدارس.

"مهم نیست که چقدر پول شما را چه اعتبار خود را در حال," او گفت:. "شما معتبر اعتبار نمی گارنر شما هر گونه احترام. هنگامی که شما راه رفتن به فروشگاه شما هنوز هم می تواند درمان شود مانند یک جنایتکار است."

او گفت: این یک مشکل او نه تنها مطالعات — اما می داند که شخصا. عمه اش متوقف خرید آنلاین در یکی از لوکس خرده فروش پس از بازدید از فروشگاه و نادیده گرفته می شود. شوهرش احساس خارج از محل در هنگام خرید در کنار عمدتا سفید مشتریان در تمام مواد غذایی است. و برادر او تنها مغازه ها در برخی فروشگاه های خاص فروشندگان بنابراین او می شود و خدمات خوب.

"اگر شما یک خانواده با هم هر کس باید آن نوع از تجربه" او گفت:.

بوید استاد و مدیر در دانشگاه نیوهیون گفت: بیماری همه گیر کوروناویروس را تشدید کرده است چالش های سیاه و اقلیت خریداران به خصوص جوان مردان سیاه و سفید. برخی از خرده فروشان در حال حاضر مشاهده و آنها را با سوء ظن به او گفت. در حال حاضر, او گفت:, آنها ممکن است حتی بیشتر از تعصب نژادی به عنوان آنها راه رفتن به یک فروشگاه با پوشیدن ماسک.

"می افزاید که تمام سطح از ناراحتی برای افراد خاص," او گفت:.

پیاده گذشته یک Urban Outfitters فروشگاه در سان فرانسیسکو, ایالات متحده در نوامبر 18, 2016.

دیوید پل موریس | بلومبرگ | گتی ایماژ

نام کد و قفل قفسه

در چند هفته گذشته برخی از خرده فروشان' شیوه های کسب و کار را موجب واکنش و تغییر سیاست.

Urban Outfitters در پاسخ به اتهامات دهها پس از چندین کارمندان سابق گفت: در رسانه های اجتماعی فروشگاه کارکنان گاهی اوقات با استفاده از کد نام مانند "نیک" "نیکی" و یا "نیکول" را برای مشتریان مظنون به دزدی از مغازه. آنها گفتند: کد نام گرفتند و نامتناسب استفاده می شود برای اشاره به خریداران. عمل قبلا گزارش شده توسط سبک در وب سایت های خبری وابسته به ان بی سی "امروز نشان می دهد."

Urban Outfitters تایید کرد که کارکنان با استفاده از "نیک" و نام مشابه برای دزد بالقوه اما در بیانیه ای گفت به امروز ان بی سی سبک است که "این سیاست سوء استفاده."

"ما عمیقا غمگین و ناراحت گزارش از دهها در فروشگاه ما و با ما فراوان عذر خواهی برای هر و هر مشتری که ساخته شده بود به احساس ناخوشایند" این در بیانیه ای گفت. "Urban Outfitters کاملا رد نژادپرستی و تبعیض نژادی و پروفایل هر صورت ما باید تجدید نظر ما پیشگیری از دزدی از مغازه سیاست برای از بین بردن استفاده از هر گونه کد واژه."

پوشاک خرده فروش گفت: آن را نیز به انجام یک شخص ثالث نقد و بررسی, فروشگاه, شیوه های جذب بیشتر نیروی کار متنوع و اجباری آموزش تنوع در فروشگاه خود را.

Anthropologie که سهام همان شرکت مادر مواجه اتهامات مشابه. این شرکت در پاسخ یک Instagram پست در ژوئن 11, گفته کارکنان "هرگز و هرگز یک کلمه کد بر اساس یک مشتری نژاد یا قومیت."

"شرکت ما یک سیاست تحمل صفر در مورد تبعیض و یا دهها در هر فرم" آن را نوشت.

Walmart, Walgreens و CVS نگهداری فرهنگی مراقبت از مو و زیبایی محصولات در درجه اول به فروش می رسد به زنان در قفل صفحه نمایش در برخی از فروشگاه ها به عنوان محصولات مورد استفاده توسط مشتریان در قفل صفحه نمایش در این نزدیکی هست. کسانی که خرده فروشان گفت: در هفته های اخیر آنها به پایان خواهیم که عمل.

دو سال پیش در کالیفرنیا زن شکایت خارج شده و به صورت تبعیض در دادگاه فدرال گفته او احساس غمگین و عصبانی و خجالت را باید از یک کارمند فروشگاه برای باز کردن آیتم های او نیاز — از جمله 48 درصد شن.

خارج شده و در بیانیه ای گفت که محصولات قفل شده بودند در حدود یک دوجین از آن حدود 4,700 فروشگاه ها و گفت: این موارد در نظر گرفته شده برای جلوگیری از عمیق از انواع محصولات از جمله الکترونیک و مراقبت های شخصی اقلام است.

"به عنوان یک خرده فروش خدمت به میلیون ها نفر از مشتریان هر روز از زمینه های متنوع وال مارت را تحمل نمی کند تبعیض از هر نوع" این شرکت در بیانیه ای گفت.

CVS گفت: این کار با زنان و اقلیت متعلق به تامین کنندگان و آن را گسترش بافت مو و لوازم آرایشی رنگ 35 درصد در سال گذشته به اضافه کردن آیتم های بیشتر و برندها برای مشتریان.

"ما یک شرکت nondiscrimination سیاست است که شامل تمام جنبه های کسب و کار ما و محصول ما اقدامات حفاظت هرگز بر اساس نژاد و یا قومیت مشتریان" شرکت در بیانیه ای گفت.

Walgreens در بیانیه ای گفت که آن را مطمئن شوید فرهنگی مراقبت از مو و زیبایی محصولات ذخیره نمیشوند در موارد قفل شده و گفت که "شده است در مورد تعداد محدودی از فروشگاه های ما."

برخی از طرفداران را تحت فشار قرار دادند و خرده فروشان به اقدامات پیشگیرانه است که خود را در فروشگاه ها و خطوط محصول فراگیر تر.

شفق قطبی جیمز یک مدیر خلاق و مد نام تجاری موسس در بروکلین به نام برندها به اختصاص حداقل 15 درصد از فضای قفسه به محصولات از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار. درصد در نظر گرفته شده است تقریبا مربوط به در صد از مردم که جمعیت ایالات متحده. تا کنون Sephora و اجاره باند در میان خرده فروشان که امضا کرده اند به تلاش لقب 15 درصد تعهد.

Claytor گفت: همراه با بررسی طبقه بندی خود را از محصولات شرکت باید یک نگاه سخت در خود شرکت فرهنگ نیروی انسانی نسبت به فروش زمین و تنوع شرکت کارکنان در بالا نقش مانند مدیریت یا هیئت مدیره موقعیت.

در زیبایی برای مثال او گفت که این اختلاف را می توان آشکار هنگامی که یک نام تجاری و یا فروشگاه های متعدد است از سایه های بژ روشن و فقط تعداد کمی از سایه های قهوه ای. اما آن می تواند به راه های دیگر شرکت ها کار بیش از حد.

"آیا محصولات خود و پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان ؟" او گفت:. "قطعا وجود دارد اتاق را برای بهبود."

یک مشتری با پوشیدن ماسک محافظ حمل Moncler خرید کیسه آبگرم گذشته یک Yves Saint Laurent فروشگاه در بازار مال فروشان درایو در بورلی هیلز, کالیفرنیا, ایالات متحده روز شنبه, مارس 19 سال 2020 است.

Patrick T. Fallon | بلومبرگ | گتی ایماژ

یک مصرف کننده در حال رشد پایه

کسب و کار باید با توجه به چگونه آنها را درمان سیاه آمریکایی برای یکی دیگر از دلایل: آنها یک پایه مشتری بزرگ و نفوذ خود را در بازار در حال رشد است گفت: Cheryl فضل معاون ارشد رئیس جمهور ایالات متحده استراتژیک جامعه اتحاد و تعامل مصرف کننده در Nielsen.

سیاه خرید قدرت 1.4 تریلیون دلار در سال 2019 با توجه به مرکز Selig برای رشد اقتصادی است. که بیشتر از تولید ناخالص داخلی مکزیک. این پیش بینی به دلار رشد 1.8 تریلیون دلار تا سال 2024.

که رشد پیشی گرفته است سفید قدرت خرید. بین سال های 2000 و 2018, سیاه قدرت خرید افزایش 114 درصد نسبت به 89 درصد افزایش در قدرت خرید با توجه به Nielsen.

سیاه آمریکایی نیز انحراف کمتر از بقیه آمریکایی ها. حدود 54 درصد از آمریکایی ها در سن 34 و جوان با توجه به Nielsen. سن متوسط سیاه و سفید آمریکایی است 32. که در مقایسه با متوسط سن 38 برای همه آمریکایی ها است.

که جوانی به این معنی است که اگر شرکت ها جذب و تهیه کردن به مشتریان آنها می تواند به شکل یک عمر از الگوهای خرید.

"قبل از شما ضبط ما به عنوان یک مصرف کننده دیگر شما به احتمال زیاد به ما" فضل گفت. "شما ما را در یک سن و سال و شما می توانید ما را برای چند دهه."

او گفت: شرکت ها باید با توجه به مصرف کنندگان به دلایل دیگر بیش از حد. در میان آنها, او گفت:, آنها تمایل به adopters اولیه از محصولات جدید چه جدید در مورد مواد غذایی یا لباس خط. جوان تر و مسن تر, سیاه, بزرگسالان سبقت گرفتن از کل جمعیت ایالات متحده در استفاده از برنامه ها و صرف زمان بیشتری را بر روی گوشی های هوشمند و قرص از کل جمعیت با استفاده از ویدئو و صوت و شبکه های اجتماعی.

و به عنوان تکنولوژی ادراک مصرف کنندگان فضل گفت: آنها بیشتر تمایل برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را در رسانه های اجتماعی در مورد همه مسائل از جمله برندها — آیا برای بهتر یا بدتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب