2019-مانند بمب گذاری متوقف شده در پولوما و 40 کیلوگرم مواد منفجره در ماشین و راننده فرار

پولوما: خرابه خودرو که حامل 40 تا 45 کیلوگرم از مواد منفجرهبرجستهنیروهای امنیتی مانع از انفجار در J&K را پ

توسط ELEMENTORSITE در 8 خرداد 1399

پولوما: خرابه خودرو که حامل 40 تا 45 کیلوگرم از مواد منفجره

برجسته

  • نیروهای امنیتی مانع از انفجار در J&K را پولوما
  • خودرو حامل بیش از 20 کیلوگرم مواد منفجره
  • این یک عملیات مشترک توسط ارتش و پلیس و نیروهای شبه نظامی
سرینگر:

نیروهای امنیتی مانع از یک ماشین بمب گذاری در جامو و کشمیر را پولوما چهارشنبه شب پس از آنها متوقف شد و یک خودرو حامل 40 تا 45 کیلوگرم از مواد منفجره (بمب). این طرح تا به حال سرما شباهت با سال گذشته حمله تروریستی در پولوما زمانی که بیش از 40 سرباز کشته شدند که یک بمب گذار انتحاری سوار یک ماشین پر از مواد منفجره به یک CRPF کاروان.

بر اساس هوش ورودی سفید هیوندای Santro ماشین با شماره ثبت شد حاکی از به توقف در یک نقطه چک در شب چهارشنبه اما آن را تلاش برای سرعت بخشیدن و رفتن را از طریق مانع شدن, پلیس گفت:.

"نیروهای امنیتی آتش گشودند. راننده موفق به فرار می روم پشت ماشین لادن با بمبهای دست ساز," بازرس کل پلیس Vijay Kumar گفت. "ما اطلاعاتی در مورد یک حمله احتمالی. ما به دنبال یک خودرو با بمب از دیروز," او اضافه شده است.

"تروریستی در نظر گرفته شده برای وسایل نقلیه هدف نیروهای امنیتی. ما خواستار تیم های متخصص از خارج. ما گمان می کنند که خودرو حامل 40 تا 45 کیلوگرم از مواد منفجره" خبرگزاری ANI گزارش به نقل از آقای کومار. او گفت: راننده مشکوک به یک Hizbul تروریستی مجاهدین است که در تماس با جیش-e-محمد بود که درگیر در سال گذشته حمله انتحاری در CRPF کاروان.

ماشین همراه با بمب بود بعد با یک تیم خنثی سازی بمب. عظیم انفجار آسیب دیده و چند خانه در این منطقه است.

"آن (ماشین) نگه داشته بود تحت سازمان دیده بان برای شب. مردم در خانه های مجاور تخلیه شدند و خودرو نابود شد در سایت توسط تیم خنثی سازی بمب به عنوان حرکت آن شده اند که یک تهدید جدی" مدیر کل پلیس Dilbag سینگ گفت.

آقای کومار گفت: این یک عملیات مشترک توسط ارتش و پلیس و نیروهای شبه نظامی.

پس از حمله تروریستی در منطقه است در 14 فوریه سال گذشته هند بمباران یک اردوگاه گروه تروریستی جیش-e-محمد عمیق در داخل پاکستان است. یک نبرد هوایی نیز به دنبال بین هند و پاکستان جت های جنگنده.

در دو ماه گذشته شده است وجود دارد جهش در حملات تروریستی در جامو و کشمیر; 30 نیروهای امنیتی پرسنل از جمله افسران خود را از دست داده زندگی می کند. در این دوره 38 تروریست ها نیز کشته شده توسط نیروهای امنیتی.

Riyaz Naikoo یکی از کشمیر را تحت تعقیب تروریست ها و فرمانده گروه تروریستی Hizbul مجاهدین کشته شد در طول یک برخورد در پولوما در اوایل این ماه.

جهش در حملات تروریستی در میان گزارش از نفوذ بسیار آموزش دیده تروریست ها از پاکستان به شمار عمده ای از چالش های امنیتی حتی به عنوان کشور مبارزه با کروناویروس بحران است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب