کلید ایجاد یک محیط کاری حمایتی در نحوه ارتباط رهبران سازمان با کارکنان خود نهفته است. ارتباطات شفاف و مداوم برای اطمینان از اینکه کارکنان احساس تعلق دارند و به طور کامل با مأموریت سازمان مرتبط هستند ضروری است، اما ارتباط دیگر نمی تواند یک طرفه باشد و برای افرادی که در راس هستند محفوظ است.
تغییر روش ارتباط آنها برای سازگاری بهتر کارکنان و نیازهای آنها به رهبران این امکان را می دهد که روابط بلندمدت با افراد سازمان خود ایجاد و حفظ کنند. برای کمک، اعضای انجمن خبرگان نیوزویک استراتژیهای ارتباطی را به اشتراک میگذارند که رهبران اگر میخواهند با کارمندان طنیناندازی بیشتری داشته باشند و نفوذ ایجاد کنند، باید آنها را اتخاذ کنند.
1. کمتر صحبت کنید و بیشتر گوش کنید
وقتی با کارمندان خود روابط محکمی ایجاد کنید، سکوت واقعاً طلاست. اساساً کارمندان می خواهند دیده شوند، شنیده شوند و احساس کنند که به آنها تعلق دارند. هنگامی که می خواهید بازخورد داشته باشید یا روی ایجاد راه حل هایی کار کنید که تأثیر مثبتی بر تجارت داشته باشند، به آنچه گفته می شود و گفته نمی شود گوش دهید. آنچه را که شنیدید تکرار کنید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید. - جوئل کرافورد، استراتژی های رهبری کرافورد، LLC
2. کارکنان را در گفتگو شرکت دهید
من معتقدم مهم است که همه سطوح کارمند را در گفتگو مشارکت دهیم. همه اعضای تیم باید بدانند که کسب و کار چگونه کار می کند و چگونه هر یک از اعضا به موفقیت کسب و کار کمک می کنند. روشی که ما به کارمندان خود احترام می گذاریم و با آنها ارتباط برقرار می کنیم می تواند به آنها احساس عدالت بدهد که می تواند بسیار قوی باشد. "کلی آن وینگت، شرکای ثروت جایگزین."
3. ریتم ارتباطی ثابتی را حفظ کنید
با یک ریتم ثابت ارتباط برقرار کنید، چه دوشنبه، پانزدهم ماه، یک بار در ماه در اولین دوشنبه و غیره. مهم نیست چه زمانی، تا زمانی که اعضای تیم می توانند از شما در یک بازه زمانی خاص و مواردی از این دست انتظار داشته باشند. برای جاه طلبان، سعی کنید هر دوشنبه یک پیام 500 کلمه ای برای شرکت ارسال کنید. «برندان پی کیگان، نیروی دریایی بازرگانی».
4. بیشتر به فناوری تکیه کنید
از فناوری برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم و دریافت بازخورد استفاده کنید. به عنوان مثال، اغلب یک پیام وضعیت را ضبط کنید و به کارمندان اجازه دهید نظر بدهند و سوالات خود را به اشتراک بگذارند. سپس، در ویدیوی بعدی، به تمام نگرانی های مطرح شده و اقداماتی که در پاسخ به آن برمی دارید نگاه کنید. در غیاب ارتباط مکرر، اعتماد از بین می رود و شایعات پدیدار می شود که تأثیر منفی بر اثربخشی رهبر دارد. - Carol Parker Walsh، Carol Parker Walsh Consulting، LLC
5. سیاست درهای باز را اجرا کنید
برای کارمندان خود روشن کنید که صدای آنها شنیده می شود. اتخاذ یک خط مشی درهای باز و اطمینان دادن به کارکنان از طریق مخالفت یا ابراز احساسات آنها در مورد یک تصمیم، همیشه به توسعه فرهنگ مثبت در سازمان شما کمک می کند. "کریس دیویس، روکارتو."
6. ارزش های کارکنان خود را شناسایی کنید
راهبردی که رهبران می توانند برای ایجاد طنین انداز با کارکنان اتخاذ کنند، شناسایی ارزش های کارکنانشان است. ارزش های اصلی کارکنان شما برای آنها چه معنایی دارد؟ آنها چه مدرکی دارند مبنی بر اینکه ارزش های شخصی خود را زندگی می کنند؟ آیا آنها ارزشی را به ارث برده اند که از فردی در خانواده یا فرهنگ آنها منتقل شده است؟ زمانی که ارزشهای شخصی رهبران با ارزشهای کارکنانشان همخوانی داشته باشد، رهبران نفوذ ایجاد میکنند. - باربارا روبل، مرکز غم و اندوه، شرکت
7. معاینات منظم یک به یک داشته باشید
قدرت امتحانات منظم و منظم یک به یک اغلب نادیده گرفته می شود. آنها را در اولویت قرار دهید و از آنها برای دریافت بازخورد استفاده کنید، و همچنین یاد بگیرید که چه چیزی اعضای تیم شما را متوجه می کند، از جمله ارزش ها، اهداف و چالش های آنها. اگر آنها را نمی شناسید، چگونه انتظار دارید آنها را برانگیزانید، درگیر کنید و آنها را حفظ کنید؟ - گرگو وری، لنس
8. از مکالمات دشوار نترسید
یکی از راهبردهای ارتباطی خاص که بسیار مؤثر است، انجام مکالمات دشوار با کارمندان است. نگاه صریح به نحوه رسیدگی به شکایات گذشته و دریافت بازخورد در مورد نحوه مدیریت بهتر آنها در آینده، راه معقولی برای نشان دادن این است که در مورد مسائل مطرح شده اقدامی انجام شده است. این یک راه قدرتمند برای ایجاد اعتماد و به دست آوردن نفوذ برای رهبران است. "ویپ جاسوال، مشاور هوش بین فردی."
9. در شبکه خود به دنبال مشاوره باشید
از شبکه حرفه ای خود استفاده کنید. شما باید به عنوان تمرکز، مشاوره عملی دریافت کنید. شبکه شما می تواند مهارت ها و استراتژی ها را به نکات مفید تبدیل کند. این می تواند به صورت گروه های مشترک، مشاوره یا چت غیررسمی باشد. نکته کلیدی این است که برای هر کسی که با او صحبت می کنید اهداف روشنی تعیین کنید. گاهی اوقات یک چت یک ساعته می تواند سازنده تر از یک برنامه گواهی سه ماهه باشد. - ایوان راولیک، آزمایشگاه هایپرنت
10. یک پیاده روی برنامه ریزی شده در اطراف دفتر داشته باشید
ساختن سهوا دیوار دور خود به عنوان یک رهبر آسان است، زیرا احتمالاً فقط با رهبران دیگر همکاری می کنید. از مدیریت سرگردان برای ارتباط با کارمندان استفاده کنید. این یک پیاده روی بیهوده در اطراف دفتر نیست، بلکه یک استراتژی برنامه ریزی شده و معتبر برای برقراری ارتباط و تعامل با مردم است. از آنها بپرسید که برای انجام یک کار خوب به چه چیزی نیاز دارند و سپس به سراغ اقداماتی بروید که مستقیماً به آنها کمک می کند. - Lauren Margolis، Training & Leadership Success LLC
11. جلسات زوم را سازماندهی کنید
از آنجایی که بیماری همه گیر هنوز یک مسئله جدی است، به نظر من سازماندهی جلسات ویدیویی ویژه Zoom با کارکنان خود ایده خوبی است. این فرصتی است برای نماینده بودن، صحبت در مورد چیزهایی که هم کارفرما و هم کارمندان را تحت تاثیر قرار می دهد، برای قدردانی از دیگران برای کارهای برجسته و ایجاد یک فضای آرام برای بحث در مورد موضوعات مهم. - کریستوفر داونپورت، AutoParts4Less
12. روابط قابل اعتماد ایجاد کنید
ایجاد اعتماد با کارمندان کلید ارتباطی عالی است، اما اعتماد از شما به عنوان یک رهبر شروع می شود. اگر به خود اعتماد داشته باشید، اعتماد به دیگران برای شما آسان تر خواهد بود - و آنها به شما اعتماد دارند. چرا؟ اگر میدانید با توجه به قطبنمای درونیتان، در مواجهه با موقعیتهای مورد انتظار یا غیرمنتظره چگونه واکنش نشان میدهید، ممکن است دیگران بهتر بتوانند آنچه را که انجام میدهید و میگویید را از خود سازگارتان پیشبینی کنند و به آن اعتماد کنند. - آوریل مارگولیس، روابط اعتماد
13. ایمیل های واضح و مختصر ایجاد کنید
نوشتن ایمیل های موثر می تواند مهم ترین ابزار ارتباطی یک رهبر باشد. ایمیل رهبر باید واضح، مختصر باشد و به اعضای تیم اجازه دهد تا وظایف خود را بدون نیاز به توضیح یا ایمیل های بعدی تکمیل کنند. یک ایمیل موثر با یک موضوع و گیرندگان مناسب شروع می شود و با یک پیام یا دستورالعمل هایی که تیم شما به وضوح آن را درک می کند، خاتمه می یابد. - مت درایتون، Drayton Communications LLC
14. ارتباط را در اولویت قرار دهید
رهبران مؤثر، نه تنها برای اطمینان از اشتراک گذاری ایده ها و پیام های کلیدی، بلکه برای ایجاد روابط، ارتباط را در اولویت قرار می دهند. برای جشن گرفتن موفقیت ها، رویدادهای مهم و سایر دستاوردهای فردی با گزارش های مستقیم و حتی مواردی که به شما گزارش نمی دهند، وقت بگذارید. تماسهای فوری، پیامهای متنی، چت یا پیامهای صوتی بگذارید تا به اعضای تیم کمک کنید احساس راحتی، شناخته شدن و قدردانی بیشتری داشته باشند. - بازرگانان جیکوب، مدیریت اجرایی موقت و مشاوره HCT
[ad_2]
مقالات مشابه
- Apple reports flat revenue and does not offer guidance because of coronavirus uncertainty
- این نام تجاری به فروش می رساند ژله کشاورزان با گیاهان خود را—و در خوانندگان تخفیف ویژه!
- 10 مورد علاقه ما حمام Solvers مشکل خواهیم کرد که زندگی را کمی ساده تر
- Wall Street Democrat: Biden's capital gains tax hike wouldn't deter long-term investors
- در پنجاب ردیف بیش از سفارش در مشروب اطلاعیه اماکن مذهبی
- نحوه استفاده شیشه آلات آزمایشگاهی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- کربن فعال | انواع جدید
- آیا این اشتباهات ساده را در بالش بادی مرتکب می شوید؟
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی