مایکل بوچارد، کلانتر شهرستان اوکلند، روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که والدین مظنون حادثه تیراندازی روز سه شنبه در دبیرستان آکسفورد صبح سه شنبه با مقامات مدرسه دیدار کردند.

بوچارد گفت که والدین به دلیل مشکل رفتاری با مظنون که اوایل روز چهارشنبه توسط دادستان اوکلند، کارن مک دونالد، اتان کرامبلی شناسایی شد، تماس گرفتند. بوچارد گفت که کرامبلی برای شرکت در جلسه با والدین و کارکنان مدرسه دعوت شده است.

بوچارد همچنین گفت که کرامبلی قبلاً روز قبل به دلیل "رفتار" با کارکنان مدرسه ملاقات کرده بود. وی همچنین خاطرنشان کرد که این دو دیدار در مورد موضوعات جداگانه ای بوده است.

والدین تیراندازان آکسفورد با کارکنان مدرسه دیدار کردند
گزارش‌ها حاکی از آن است که والدین تیرانداز مدعی دبیرستان آکسفورد با کارکنان مدرسه در روز تیراندازی ملاقات کردند. پرچم های عکس در مقابل دبیرستان آکسفورد در 1 دسامبر 2021 در آکسفورد، میشیگان به اهتزاز در می آیند. در 30 نوامبر، بر اثر تیراندازی یک مرد مسلح به دانش آموزان در مدرسه، سه دانش آموز کشته و هشت دانش آموز دیگر زخمی شدند. یک دانش‌آموز 15 ساله دوم که گمان می‌رود تنها تیرانداز باشد در بازداشت است (عکس از اسکات اولسون / گتی ایماژ)

بوچارد گفت که پلیس فقط پس از تیراندازی از این برخوردها اطلاع داشت. کلانتر افزود که نمی تواند به جزئیات بیشتر در مورد این جلسات بپردازد، زیرا آنها اکنون بخشی از تحقیقات هستند.

مک دونالد در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که کرامبلی 15 ساله به عنوان یک بزرگسال به تروریسم و ​​قتل درجه یک متهم خواهد شد.

سه دانش آموز ابتدا در تیراندازی روز سه شنبه کشته شدند. آنها به عنوان هانا سنت جولیان، 14 شناسایی شده اند. مدیسون بالدوین، 17; و تیت مایر، 16. دانش آموز چهارم، جاستین شیلینگ 17 ساله، حدود ساعت 10 صبح چهارشنبه درگذشت.

در این تیراندازی شش دانش آموز دیگر و یک معلم زخمی شدند. سه نفر در بیمارستان مداوا و سپس مرخص شدند.

این یک داستان شکسته است و به روز خواهد شد.