قیمت میلگرد ساده اصفهان

قیمت میلگرد آجدار انواع و کاربردهای آرماتور آجدار در صنعت، به ویژه در صنعت ساختمان، بسیار متنوع است. بسیاری از

توسط ELEMENTORSITE در 8 دی 1399

قیمت میلگرد آجدار انواع و کاربردهای آرماتور آجدار در صنعت، به ویژه در صنعت ساختمان، بسیار متنوع است. بسیاری از افراد بدون تجربه یا تخصص کافی در این زمینه استانداردهای لازم برای استفاده از این میلگردها را ندارند که در نهایت منجر به افزایش ساختمانهای غیر ایمن و غیر استاندارد می شود. در جامعه با این حال، با یک مطالعه ساده، هر دسته و خاصیت میلگرد دنده را می توان به راحتی جدا کرد و به ترتیب برای پروژه ها و قطعات خاص استفاده کرد. برای کاربرانی که با انواع و کاربردهای میلگرد آشنا هستند، یادگیری طبقه بندی و استفاده از میلگردهای دنده ای نیز کاملاً ضروری است. در ادامه می خواهیم در مورد انواع سخت کننده های دنده و کاربرد مربوطه آنها بیشتر بدانیم.

انواع میلگرد آجدار

میله های آرماتور آجدار بسته به نوع کاربرد، مشخصات و مشخصات و انواع استاندارد مورد استفاده در سازه های مختلف، دسته های مختلفی دارند. البته در نمای کلی می توان این دسته ها را با تغییرات مشابه مشاهده کرد. دلیل این امر این است که هر کاربردی در صنعت ساختمان شبیه است. خرید میلگرد میانه

دو استاندارد استاندارد عمومی میلگرد وجود دارد: میلگرد A1 و میلگرد نرم و آجدار که به آن میلگرد موج دار نیز می گویند. در این استاندارد آرماتورهای دنده ای به سه دسته A2، A3 و A4 طبقه بندی می شوند. استفاده از میلگرد آجدار در هر یک از این موارد بی نظیر است. البته در بعضی موارد می توانید به جای آن استفاده کنید. استفاده از آرماتور آجدار به عوامل مختلفی بستگی دارد. خصوصیات آرماتور آجدار معیارهای اصلی تعیین کاربرد این دستگاه است. ساختمانها در قسمتهای مختلف به نیروهای مختلفی احتیاج دارند و هر میلگرد باید در جای خود استفاده شود. حتی در یک دسته، انواع آرماتورهای آجدار بر اساس کاربرد آنها در ساختمان طبقه بندی می شوند.

انواع آرماتور آجدار

قیمت میلگرد نیشابور در این بخش علاوه بر استفاده از میله های آرماتور آجدار در ساختمان، هر یک از این نوع میلگردها تعریف شده است. در عین حال، در این مبحث به ویژگی های تقویت آجدار نگاه خواهیم کرد.

نوع آرماتور دنده A2 A2 اولین زیر مجموعه سفت کننده های دنده است. کاربران می توانند با نگاهی دقیق به نمای خارجی، هریک از این میلگردها را شناسایی کنند. خواص میله های آرماتور آجدار A2 قدرت و کاربرد را نشان می دهد. در آرماتور آجدار نوع A2، آج به صورت مارپیچی در اطراف میله آرماتور پوشانده می شود و مقاومت کافی را در زاویه 45 درجه ایجاد می کند. مشابه این نوع فریم ها، سری S340 نیز با همان استانداردها تولید می شود. سختی نوع آرماتور متوسط است و نباید از آن برای قسمتهای حساس ساختمان استفاده شود. آرماتور دنده A3 را می توان پرکاربردترین میلگرد دنده در ساخت و ساز دانست. در حالی که بسیاری از پیمانکاران ترجیح می دهند A2 را با قیمت پایین بپردازند، استاندارد ترجیح می دهد از A3 استفاده کند. به دلیل پیچیدگی پیچ و ساختار مارپیچی، این نوع آرماتور ویژگی های خاصی ایجاد می کند که می تواند در قسمتهای اصلی ساختمان که در معرض نیروهای محیطی زیادی قرار دارند، مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این میله های آرماتور در قسمتهای کششی ساختمانها مانند تیرها و پی ها معمولاً در ساخت و سازها استفاده می شود. تقویت دنده A4

این نوع میلگرد دنده در همان دسته میلگرد دنده S500 قرار می گیرد. استفاده از آج کامپوزیت به طور قابل توجهی سختی این آرماتور را افزایش می دهد. البته استفاده از میله های آجدار A4 نسبت به نوع قبلی کمتر است. خرید میلگرد گالوانیزه

مشخصات آرماتور آجدار

مشخصات تقویت دنده به شرح زیر است: تقویت دنده A2 بسته به نوع کاربرد آرماتور دنده، مشخصات با توجه به عملکرد آن تنظیم می شوند. یکی از مهمترین ویژگیهای آرماتور آجدار نوع A2 این است که تنش فعلی این آرماتور حدود 3000kg / cm2 و تنش شکست مربوط به 5000kg / cm2 است. ویژگی دیگر آرماتور آجدار A2 شکل پذیری آن است که باید هنگام استفاده مورد توجه قرار گیرد. شکل پذیری A2 حدود 19٪ تعیین شده است. قیمت میلگرد استیل

قاب تقویت یکی از اساسی ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی در پروژه های عمرانی و عمرانی است. این محصولات انواع مختلفی دارند و هرکدام هدف متفاوتی دارند اما یکی از اصلی ترین موارد استفاده بتن مسلح (بتن مسلح) است. بتن دارای مقاومت فشاری بالا، اما مقاومت کششی بسیار کمی است. به همین دلیل نمی توان از بتن به تنهایی در قطعاتی که هم تحت فشار فشاری و هم تحت کشش قرار دارند استفاده کرد؛ بنابراین برای رفع این مشکل از میلگرد استفاده می شود. میله های آرماتور مقاومت کششی بتن را افزایش می دهد، در نتیجه مقاومت سازه را افزایش می دهد. در ادامه انواع آرماتور ها و کاربرد آنها را ارائه خواهیم داد. قیمت میلگرد اپوکسی

طبقه بندی انواع میلگرد

چهار نوع آرماتور وجود دارد که با استحکام و سختی طبقه بندی می شوند. a1 (تقویت صاف و بدون آج) a2 (میلگرد دنده ای مارپیچی و موازی) a3 (میلگرد دنده عرضی) a4 (تقویت دنده کامپوزیت) تمایز فوق براساس استانداردها و تجزیه و تحلیل های موجود است، اما اگر می خواهید آنها را مطابق با استانداردها و تجزیه و تحلیل های جدید نامگذاری کنید، این موارد عبارتند از:


  • S240
  • S340
  • S400
  • S500

طبقه بندی نوع میلگرد

تفاوت بین میلگردهای A1، A2، A3 و A4

میلگرد کارخانه ذوب آهن اصفهان همانطور که قبلاً اشاره شد، این طبقه بندی بر اساس سختی و مقاومت میلگرد انجام می شود. از نظر ظاهری نیز تفاوت هایی وجود دارد. تفاوت ها به شرح زیر است: البته باید توجه داشت که در ایران به دلیل استفاده از خطوط نورد قدیمی و فقدان فناوری جدید، شکل تقویت دنده a2، a3، a4 از نظر ظاهری تفاوتی ندارد. تنها تفاوت در سختی و مقاومت است.

کاربرد آرماتور های A2 و A3 و سایر آرماتورها

کاربرد میلگرد A1: میلگرد A1 انعطاف پذیر و انعطاف پذیر است، برای کار جوشکاری و جعل مناسب است. از این میلگرد معمولاً به عنوان چوب در پروژه های ساختاری و ساختمانی استفاده می شود. کاربرد آرماتور a2: آرماتور a2 عمدتا برای خم شدن و بهم پیوستن استفاده می شود. تا آنجا که ممکن است، بهتر است کارهای جوشکاری روی این نوع آرماتور ها انجام نشود.

کاربرد میلگرد A3: در مقایسه با انواع دیگر میلگرد، میلگرد A3 بیشترین کاربرد و مصرف را در پروژه های عمرانی و ساختمانی در ایران دارد. کار جوشکاری و جعل بر روی این نوع آرماتورها به شدت دلسرد می شود. از آرماتور A3 برای اجرای تیرها و ستون ها و همچنین ستون ها استفاده می شود. قیمت میلگرد شاهین بناب

کاربرد میلگرد A4: میلگرد A4 از سختی و مقاومت بالاتری نسبت به سه نوع دیگر میلگرد برخوردار است اما در پروژه های ساختمانی در ایران کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. در بعضی از پروژه ها از آن برای بتن مسلح استفاده می شود (به استثنای قاب خمشی و دیوارهای مهاربند). استفاده از این نوع آرماتورها در یک پروژه ساختمانی با وجود کاهش قابل توجه وزن سازه، مقاومت سازه را افزایش می دهد. در طول بنیاد.

قیمت میلگرد شاهرود و کارخانه های مختلف به طور کلی توصیه می شود برای استفاده از گاوصندوق روی پایه به نکات ایمنی زیر توجه کنید. ارتفاع پیچ و مهره ها باید بتواند با مقدار غلاف بتن آرماتور فوقانی مطابقت داشته باشد. حداقل فاصله ارائه شده برای ابعاد پاشنه پرش باید 50 سانتی متر باشد. حداقل تعداد آرماتورهای پیچ و مهره 14 عدد است. به طور کلی، هرچه فونداسیون عمیق تر باشد، تعداد پیچ و مهره نیز بیشتر می شود.

به طور کلی، کمیت این آرماتور در لیست آرماتورهای در نظر گرفته شده برای پی وجود ندارد، بنابراین مقدار آرکاتور قوس برای پی باید توسط پیمانکار به لیست آرماتورهای مورد نیاز برای خرید اضافه شود. تمام بریس های بالایی باید روی قوس باشند؛ بنابراین لازم است عرض قوس را به درستی برای این منظور انتخاب کنید. تمام آرماتورهای طولی باید با سیم به قوس ببندند. خرید میلگرد یزد در غیر این صورت، زیرا آرماتور بدون کراوات به دلیل بتن خم می شود و میزان پوشش مشاهده نمی شود. در مناطقی که دارای آرماتور قوی هستند، برای افزایش مقاومت سازه باید تعداد خرپاها را افزایش داد.

آخرین مطالب