یکی از ساکنان کالیفرنیای جنوبی این هفته یک شکایت دسته جمعی را در دادگاه فدرال تنظیم کرده است و ادعا می کند که یک شرکت جمع آوری زباله به دلیل تعلیق خدمات جمع آوری زباله به دلیل اعتصاب کارگران، به دریافت هزینه از مشتریان خود ادامه داده است.
برای چند هفته در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022، هیچ برنامه ریزی برای جمع آوری زباله در بخش هایی از شهرستان سن دیگو که از Republic Services، یکی از شرکت های تابعه Allied Waste Systems مستقر در فونیکس، برای دفع زباله استفاده می کند، وجود نداشت. توقف در خدمات اندکی پس از آن آغاز شد که مقامات خدمات جمهوری قصد خود را برای اعتصاب در اواسط دسامبر اعلام کردند. به گزارش رسانه های محلی، حدود 250 کارگر حدود یک ماه است که تا رسیدن به توافق شرکت و اتحادیه کارگران دست به اعتصاب زده اند.
طبق دادخواستی که روز سه شنبه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در ناحیه جنوبی کالیفرنیا توسط وکلای مدافع Qihai Chen ساکن سن دیگو ارائه شد، زباله ها در خانه ها و مشاغل "بی پایان" در طول اختلاف انباشته شده اند. این دادخواست می گوید که این مشکل با تجمع سریع زباله در تعطیلات زمستانی تشدید می شود.

در این کت و شلوار آمده است: «ضایعات شامل اجزای غذایی زیست تخریب پذیر و سایر موادی است که موش ها و سوسک ها را جذب می کند. «انباشت زباله همچنین منجر به ایجاد بوی وحشتناکی شده است که آرامش و لذت جوامع را تحت تأثیر قرار داده است.
این پرونده گفت که 20 دسامبر اولین روزی بود که هیچ برنامه ریزی برای حذف زباله در منطقه چن انجام نشد. مطالبات هفتگی بعدی تا اواسط ژانویه نیز رخ نداده است.
چن در این دادخواست ادعا میکند که صورتحسابهای خدمات جمعآوری زباله در این مدت همچنان به دست میآیند.
در اسناد دادگاه آمده است: «علیرغم عدم ارائه خدمات در دسامبر 2021 - ژانویه 2022، از شاکی به نرخ عادی برای مدت زمانی که متهم ALLIED موفق به جمع آوری زباله ها نشده بود، اتهام شد. این دادخواست افزود: این حساب ها "به هیچ وجه متناسب نبودند".
پس از پایان اعتصاب کارگران پسماند در اوایل ماه جاری، ایستگاه خبری محلی KSWB-TV اعلام کرد که خدمات جمهوری به صورت موردی به مشتریان خود بازپرداخت می کند.
هنگامی که در روز پنجشنبه با Republik Services تماس گرفته شد، گفتند که در مورد دعاوی در حال رسیدگی اظهار نظر نمی کنند، اما هدف قرار داده اند. نیوزویک به بیانیه ای که هفته گذشته درباره نحوه رسیدگی به مسائل صورتحساب در هنگام قطع خدمات منتشر کرد.
این شرکت گفت: "همانطور که هفته گذشته اعلام کردیم، از مشتریانی که در مورد خدمات یا فاکتورهای خود سوالی دارند خواسته می شود تا فرآیند استاندارد خدمات مشتری را دنبال کرده و با شماره 9400-421 (619) تماس بگیرند. ما تشخیص میدهیم که برخی از مشتریان ممکن است خدمات متفاوتی از سایرین دریافت کرده باشند، بنابراین موقعیتهای فردی را به صورت موردی مدیریت خواهیم کرد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- این محبوب آشپز چاقو از یکی از مارک های مورد علاقه است که 71 ٪ خاموش در حال حاضر
- قبل و بعد از: $0 پروژه به دشت صندلی آشپزخانه جدید درخشش
- آبی تیره نیویورک اجاره آپارتمان باعث می شود یک مورد برای Maximalism
- تشکیل شده که در یک سرسیلندر قرار میگیرند
- شروع تأسیس رستوران ایرانی
- Coronavirus زندگی می کنند به روز رسانی: Global موارد بالا 7 میلیون; کره جنوبی هایش با یک چشم انداز مثبت در عفونت
- نیکولا اجتماعی است سرمایه گذاری home run برای جف Ubben به عنوان او راه اندازی صندوق جدید
- Kerala Plans Random Tests For Coronavirus, Preps Long List Of Subjects
- Weekly jobless claims rise unexpectedly as stimulus boost fades
- دکتر پس از سقط جنین در هفته 22 پس از اجازه قانون با 10 سال زندان روبرو می شود