هشت درس درباره پژو 205 تقویت شده میخواهی یادگیری برای موفقیت
با آنکه 037 براساس شاسی مدل بتا مونته کارلو شکل گرفته بود، اما لانچیا مجبور شد تا تعداد محدودی از نمونه خیابانی 037 را نیز تولید کند که در حقیقت گونه تضعیف شده نمونه رالی بودند. با آن که آئودی در آن زمان قهرمانی خود را مسجل کرده بود، اما 205 توانست سه تا از 4 مسابقه پایانی فصل را پیروز شود. او می لغزد ، اما همیشه هشدار می دهد و در هر صورت ، فقط در دو مورد: اگر از او بپرسید یا اگر اشتباه بزرگی مرتکب شوید. Lo فرمان در مانور دشوار است ، اما در حرکت فوراً آسان می شود. قیمت این خودرو در حال حاضر حدود 40 هزار تا 115 هزار پوند است. قیمت این خودرو در حال حاضر حدود 20 هزار تا 30 هزار پوند است. از خودرویی صحبت میکنیم که جزو خودروهای پیشرو در زمینهی پیشرانههای اکوبوست است. 98 اسب بخار در دور 7.500 دور در دقیقه و 100 نیوتن متر گشتاور همراه با گیربکس 5 سرعته دستی قدرتی که تقریبا شما را به لبخند وا می دارد ، اما تنها با وزن 810 کیلوگرم ، 106 سریعتر از چیزی است که تصور می کنید.
نه در طراحی - فضای داخلی حتی پراکندهتر و جعبهای - اما در موقعیت رانندگی. فروشگاه اینترنتی ایران مارشال نمایندگی فروش لاستیک کومهو در بازارهای داخلی را بدست گرفته است . سیستم تعلیق مستقل، اولین ویژگی جذابی است که باید در مورد این خودرو بدانید. پیشرانه 1.8 لیتری این خودرو دودیفرانسیل در گونه خیابانی حدود 200 اسب بخار تولید میکرد که برای یک هاچبک کوچک بسیار زیاد است. همهمه در این حالت واقعاً هیجان انگیز است و شما می خواهید گردن او را تکان دهید تا صدای جیغ او را بشنوید. چهار سیلندر کوچک در قسمت اول تاکومتر واقعاً خالی است. که در موتور موتور چهار سیلندر 1.9 لیتری 16 سوپاپ به خوبی کار می کند 160 اسب بخار و 180 نیوتن متر گشتاورخوب ، 30 اسب بخار بیشتر از استاندارد 205 GTi ، به لطف واحد کنترل با صفحه نمایش متفاوت ، کولر روغن جدید ، فیلتر هوا و اگزوز اسپرت جدید. جرارد والتر (Gérard Welter) طراح خودرو مشهور فرانسوی، مسئولیت طراحی نسخهی سه در پژو 205 را برعهده داشت و آن را GTi نامید.
به همین دلیل آئودی برای گرفتن تاییدیه FIA، حدود 30 دستگاه از نمونه کوتاه شده آن را با پیشرانه 300 اسب بخاری عرضه کرد که از نظر ظاهری نیز تفاوتهای زیادی با نمونه عادی داشتند. براساس نمونه مسابقهای 205 اما 200 دستگاه 205 T16 با پیشرانه 200 اسب بخاری تولید شده که به نحوی وامدار پیروزیهای استثنائی برادران مسابقهای خود هستند. حاصل کار RS200 بود که در تیراژ 200 دستگاه به وب سایت شخصی بازار عرضه شد. این خودرو براساس شاسی مونوکوک فولادی شکل گرفته بود و از سیستم تعلیق دو جناغی و میلههای ضد واژگونی بهره میبرد. 5. ساختار پژو 205 T16 از شاسی مونوک فولادی، ساب-فریم فولادی در جلو و فولاد لولهای در عقب بدنه شکل گرفت. این دو خواهر برای یک دهه از یکدیگر جدا شده اند ، دو نقطه عطف در خودروهای اسپرت دیفرانسیل جلو. امکان ندارد در مورد هاچ بک های پرافتخار صحبت کنیم و از رنو 5 توربو نامی نبریم. خودرو بانک/ فرانسویها در تولید هاچ بکهای داغ مهارت دارند و این خودروها را با قیمت مناسبی به دست مصرفکنندگان میرسانند.
آنها به سراغ خط تولید رنو رفتند و در برنامهای مشترک، رنو کلیو را به یک هاچ بک اسپرت تبدیل کردند. رنو 5 توربو نسخه دوم، یک خودرو موتور وسط با 160 اسب بخار بود که عملکرد سیستم توربو آن، پیروزیهای بسیاری را در رالی به همراه این صفحه داشت. پژو 205 GTi مثل کاه سبک بود و فقط 900 کیلوگرم وزن داشت. دنده ای ساده ، دنا پلاس اتوماتیک ساده ، دنا 1.7 لیتر ساده ، رنو پارس تندر ساده ، رنو تندر وانت ، رنو تندر 90 ساده ، رنو ساندرو اتوماتیک ، رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک ، رنو ساندرو استپ وی دنده ای ، رنو ساندرو دنده ای ، رنو سیمبل LE ، رنو سیمبل PE ، میتسوبیشی گالانت GTI و وانت آریسان ساده می باشد . این نکته را در نظر بگیرید که وزن رنو کلیو نسخه ویلیامز، فقط 980 کیلو گرم میباشد. یکسان ترمزهای بدون ABS آنها بسیار سرگرم کننده ارائه می دهند: آنها بسیار مدولار هستند و تا زمانی که قفل نکنید ، پدال سخت تر و سخت تر می شود. پژو 106 رالی علیرغم سنش ، سرعت خود را بسیار سخت می کند و حتی اگر چرخ جلو قفل شده در حال سیگار کشیدن باشد ، می تواند به پیچ ها برود.
اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این لینک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.