مفسران گرد هم آمدند تا بدترین تجربیات خود را با خدمات مشتریان خطوط هوایی به اشتراک بگذارند، پس از اینکه پوستری نشان داد که آنها بیش از سه ساعت با خطوط هوایی امریکن ایرلاینز تلفنی صحبت کردهاند.
Redditor u / Pansexual_Paniccc در پستی با عنوان "من فقط سعی می کنم دو بلیط را پس بگیرم ..."، عکسی از تلفن همراه خود را به اشتراک گذاشت که مکالمه تلفنی دو ساعته و پنجاه و هفت دقیقه ای با شرکت هواپیمایی را نشان می دهد. این پست که در سابردیت محبوب ردیت منتشر شد، بیش از 100000 رای و نزدیک به 3000 نظر از Redditor در موقعیتهای مشابه دریافت کرد.
این نشریه ویروسی که فقط عنوان و عکس تماس تلفنی طولانی خدمات مشتری را شامل می شود، 93 درصد آرا را به دست آورد. در پاسخ به یک نظر، نویسنده توضیح داد که آنها قصد داشتند برای ملاقات با خانواده پرواز کنند، اما زمانی که این اعضای خانواده برای COVID-19 مثبت شدند، به دنبال بازپرداخت هزینه پرواز بودند.
در پاسخ دیگری به این نظر، Redditor توضیح داد که آنها پروازهای خود را قبل از تعداد قابل توجهی از موارد گزارش شده COVID و ظهور نوع ویروس Omicron، خطوط هوایی را مجبور به لغو هزاران پرواز در اوج سفر تعطیلات خریداری کرده بودند.
بین 24 تا 29 دسامبر، cnet گزارش داد که حدود 14000 پرواز در سراسر جهان به دلیل کمبود کارکنان مرتبط با کووید و همچنین آب و هوای زمستانی لغو شده است. دیروز، CNN اعلام کرد که یونایتد ایرلاینز، یکی از بزرگترین خطوط هوایی کشور، همچنان به کاهش پروازها در واکنش به جهش Omicron ادامه می دهد و JetBlue اخیراً به دلیل افزایش تعداد خدمه که بیمار می شوند، پروازهای خود را تقریباً 10 درصد کاهش داده است.
با این حال، از آنجایی که ویروس کرونا همچنان خطوط هوایی را تحت تاثیر قرار می دهد، مشتریان به دلیل عدم کمک خطوط هوایی در برخورد با بازپرداخت، برنامه ریزی مجدد و آنچه که به نظر می رسد چشم انداز سفر همیشه در حال تغییر است، به طور فزاینده ای ناامید می شوند.
ژوئن گذشته واشنگتن پست بررسی می کند که مشتریان چقدر زمان صرف تلاش برای تماس با بخش خدمات مشتریان خطوط هوایی کرده اند و زمان انتظار بین دو تا دوازده ساعت را گزارش می دهد. پنج ماه بعد، نیویورک تایمز گزارش مهلت زمانی خدمات مشتریان خطوط هوایی را منتشر کرد و با تمرکز بر یک تماس تلفنی پنج ساعته از یک مشتری JetBlue، فاش کرد که در طول همهگیری، 400 نفر از 2600 نماینده خدمات مشتری Southwest Airlines بستههای خدماتی را پذیرفته بودند. جدایی داوطلبانه و یک چهارم آمریکاییها تیم پشتیبان خطوط هوایی نیز همین کار را کرد. (روزنامه وال استریت همچنین گزارش داد که کارکنان مرکز تلفن دلتا 50 درصد کاهش یافته است.)
خطوط هوایی کمبود پرسنل را دلیل طولانیتر شدن زمان انتظار برای خدمات مشتریان میدانند، اما به عنوان واشنگتن پست و بسیاری از مفسران نشریه اصلی u / Pansexual_Paniccc اذعان میکنند که «شرکتهای حملونقل محلی بزرگ گزینهای برای گذاشتن یک شماره تماس ارائه میدهند»، که به خطوط هوایی اجازه میدهد تا در فرصتهای بعدی با مشتریان تماس بگیرند و مشتریان را از ساعتها انتظار رها کند.
اگرچه خطوط هوایی بزرگ گزینههای پاسخ به تماس را ارائه میدهند، پوستر اصلی و سایر کاربران اینترنت شکایت دارند که تماسهای خطوط هوایی در زمان نامناسبی انجام میشود یا اصلاً انجام نمیشود.
u / Pansexual_Paniccc به بسیاری از نظر دهندگان گفت که آنها سعی کردند یک شماره هواپیمایی امریکن ایرلاین را برای تماس بگذارند، اما شرکت هواپیمایی هرگز تماس نگرفت - یک گزینه برای آنها باقی گذاشت: صبر کنید.
Redditor u / thisisfakereality در یک نظر برتر در مورد نشریه ویروسی در Reddit که 4800 رای دریافت کرد، از وضعیت فعلی خدمات مشتری و چگونگی تغییر آن در طول همهگیری خبر داد.
آنها با تمسخر نوشتند: تماس شما برای ما مهم است. «خیلی مهم است که ما در طول کووید تعداد زیادی از افراد را بریده ایم و فرد جدیدی را استخدام نکرده ایم. این همان چیزی است که این روزها توسط بسیاری از شرکت ها "خدمات مشتری" در نظر گرفته می شود."
در حالی که دیگران Redditor به جنگ صلیبی مفسران برجسته علیه خدمات مشتری پیوستند، دیگران این موضوع ویروسی را فرصتی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات منفی خود دیدند و ساعتها منتظر صحبت با یک شرکت هواپیمایی بودند.
Redditor u / BetheAT که در پوستر اصلی آرزوی موفقیت کرد، با جزئیات در مورد شکست اخیر خود در این سفر گفت و گفت که آنها توسط خطوط هوایی نزدیک به هشت ساعت در حالت تعلیق قرار گرفتند.
آنها نوشتند: «در ماه اکتبر، قرار بود من و همسرم یکشنبه صبح حدود ساعت 10 پرواز کنیم. به ما اطلاع داده شده که پرواز در ساعت 11 شب قبل از سفر ما لغو شده است.
آنها افزودند: "من به معنای واقعی کلمه تمام شب را در انتظار بودم. 7 ساعت و 7 دقیقه و 50 ثانیه."
یکی دیگر از Redditor گفت که آنها سعی کردند در طول تعطیلات بهبودی را از دلتا تضمین کنند و بیش از دو ساعت را منتظر ماندند.
Redditor u / Unabletoattend نوشت: «من دقیقاً بعد از کریسمس همین کار را با Delta انجام دادم. "2 ساعت و 17 دقیقه برای شکست دادن من."
در پاسخی آتشین به پست اصلی Reddit، Redditor u / sombreroenthusiast توضیح داد که وقتی با Southwest در انتظار بودند، به این نتیجه رسیدند که وقتشان از بازپرداخت هزینه به خطوط هوایی ارزشمندتر است.
آنها می نویسند: «چند سال پیش این مشکل را با Southwest داشتم. من هرگز بهبودی نگرفتم زیرا پس از هفته ها تلاش نتوانستم با کسی تماس بگیرم. تصمیم گرفتم که این ساعات زندگی من بیش از چند صد دلار هزینه داشته باشد که آن را از دست دادم. بنابراین، بله، آنها برنده شدند.
آنها افزودند: "اما من دیگر هرگز با آنها پرواز نخواهم کرد."
در پاسخ به نیوزویکسخنگوی امریکن ایرلاینز گفت: این شرکت هواپیمایی "در حال حاضر با تاخیری بیشتر از آنچه که ما میخواهیم تجربه میکند، زیرا مشتریان برنامههای سفر خود را به دلیل نسخه جدید Omicron تنظیم میکنند و در مورد سفرهای آینده سوال میپرسند."
[ad_2]
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- بشر آزمایشگاه شیشه ای را توضیح دهید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- گارد ساحلی پس از غرق شدن یک کشتی مشکوک به قاچاق در فلوریدا در جستجوی ده ها نفر است
- ویدئوهای سونامی تاثیر پس از فوران آتشفشان زیر آب را نشان می دهد
- پدر نواک جوکوویچ بازداشت پسرش در استرالیا را با مصلوب شدن عیسی مقایسه میکند.
- عربستان شرکت مگس خانه بیش از 1600 هندی کارکنان چارتر پرواز
- وثیقه تعیین شده در دلار تا 1 میلیون دلار برای سه ex-مینیاپولیس افسران پلیس به اتهام معاونت در جرم اتهام قتل جورج فلوید
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- انگلیسی, پاره کردن مجسمه تاجر برده به عنوان اعتراض به جورج فلوید قتل همچنان در سراسر جهان