لایحه ای در مجلس قانونگذاری ایالت واشنگتن به دنبال حل مشکلی است که رانندگان کامیون روزانه با آن مواجه هستند: جایی برای استفاده از دستشویی.
قانون کار ایالت واشنگتن اکثر کارفرمایان را ملزم می کند که امکانات دستشویی را برای کارگران خود فراهم کنند. اما به دلیل ماهیت منحصر به فرد حمل و نقل تجاری دوره گرد، این قانون رانندگان را بدون دسترسی به سرویس بهداشتی رها می کند.
نماینده ایالتی در این باره گفت: «به نظر من منطق تعیین می کند که این موضوع قبلاً رسیدگی یا مراقبت شود، اما ظاهراً خیر. مایک سلز، دی اورت، هفته گذشته به کمیته حمل و نقل واشنگتن گفت.
سلز برای پیشبرد قوانینی که با هدف رسیدگی به وضعیت حمایت می کند، حضور داشت. لایحه خانه 1706 مؤسسات خرده فروشی را ملزم می کند که به رانندگان کامیون و حمل و نقل اجازه استفاده از سرویس بهداشتی خود را بدهند، تا زمانی که انجام این کار خطرات امنیتی یا سلامتی ایجاد نکند. 75 ناحیه بندری ایالت همچنین باید برای رانندگان کامیون های بزرگ که کالاها را در منطقه ترمینال تحویل می دهند، سرویس بهداشتی فراهم کنند.
سلز به کمیته گفت که مشکل طولانی مدت به دلیل اختلالات زنجیره تامین اخیر که عملیات بندر را محدود کرده است بدتر شده است. او گفت که برخی از رانندگان کامیون، از جمله یک زن باردار، به او گفته اند که برای استفاده از سرویس بهداشتی باید تا هشت ساعت منتظر بمانند.
انجمن حمل و نقل آمریکا تخمین می زند که ایالات متحده 80000 راننده کوتاه دارد، که یک رکورد تاریخی است. شری کال، معاون اجرایی انجمن حمل و نقل واشنگتن، به کمیته گفت که این لایحه یک "درخواست" از سوی یک صنعت در بحبوحه بحران کار است که به گفته او می تواند بدتر شود.
نمایندگان لابیهای خردهفروشی، مهماننوازی و تجاری ایالت به کمیته گفتند که با مشکلات رانندگان کامیون همدردی میکنند و مایلند با سلز روی این لایحه همکاری کنند. اما آنها نیاز به این لایحه را زیر سوال بردند و گفتند که مشاغل عضو آنها به طور معمول به رانندگان کامیون و حمل و نقل اجازه می دهند از امکانات حمام خود استفاده کنند.
بروس بکت، لابیگر انجمن خردهفروشی واشنگتن، که نماینده 4500 فروشگاه است، میگوید: «این فقط یک حسن نیت مشترک اساسی است، کاملاً صادقانه.
بکت گفت که انجمن قبلاً پس از شنیدن این لایحه از اعضای خود خواسته بود تا بازخورد خود را دریافت کنند. او گفت: "و بر اساس اطلاعاتی که ما شنیدیم، همه اعضای ما - کوچک، بزرگ و بینالمللی - به رانندگان اجازه میدهند از امکانات خود استفاده کنند."
او گفت که انجمن از هیچ شکایتی مطلع نیست، اما کسب و کارها هر مشکلی را که پیش آمد حل می کنند.
اما رایان جانسون، راننده کامیون با Teamsters Local 38، به قانونگذاران گفت که در طول 20 سال رانندگی با کامیون تجربه متفاوتی داشته است.
او گفت: «این یک مشکل در هر سطحی است. «اگر شرکتها نمیخواهند هنگام درخواست استفاده از حمام اذیت شوند، فقط به شما میگویند: «نه». پریود. و آنها مجبور نیستند شما را بهانه بیاورند، و شما فقط گیر کرده اید."
جانسون بنادر در تاکوما و سیاتل را به دلیل نداشتن توالت کافی یا پاتختی برای جا دادن هزاران راننده ای که روزانه می بینند و در نهایت ساعت ها می نشینند، متمایز کرد.
شان ایگان، یک لابی گر برای بنادر تاکوما و سیاتل، گفت که مشتریانش از این لایحه حمایت کردند و آن را یک امر حیثیتی خواندند.
اسکات هزلگرو، لابیگر انجمن کشتیرانی تجاری اقیانوس آرام، به کمیته گفت که انجمن او که نماینده اپراتورهای پایانههای دریایی است، با اصلاحیههایی که توضیح میدهد سرویسهای بهداشتی در جایی که کامیونداران مستقر هستند و الزامات امنیتی را میشناسند، با این لایحه راحت هستند.
او گفت که انجمن او فکر می کند که این مشکل قبلا حل شده است.
وی افزود: «اما این لایحه نشان میدهد که هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد.
[ad_2]
مقالات مشابه
- هند خیلی خوشحال نشانه های صدور مجوز معامله را برای ما داروسازی شرکت COVID-19 دارو
- تگزاس پشت رول آن بازگشایی یک روز پس از توقف طرح به عنوان coronavirus موارد افزایش
- هند روزانه COVID-19 آزمون تا 4.2 لاخ میان هشدار دهنده عفونت رای
- "ما می توانیم از این زن دیوانه انتظار همه چیز داشته باشیم"
- Dharavi یک بمبئی Coronavirus خوشه گزارش فقط یک تازه مورد
- Mnuchin می گوید ایران coronavirus طرح امداد آماده به افزایش بیکاری اجرا می شود — 'ما می توانیم حرکت بسیار سریع'
- 30 Stylish Things That'll Make Your Home Feel Like it Belongs to an Actual Adult
- BJP را Vasundhara Raje در کنگره بحران در راجستان: "مایه تاسف است که مردم از دولت برای پرداخت این اختلاف"
- تامیل نادو مرد محکوم به اعدام برای Dalit پسر در قتل آزاد
- چگونه به ساده چوب قاب عکس