چرا هالیوود فیلم-ساخت ممکن است تبدیل به بیشتر های مجازی در یک پست-coronavirus جهان

Sir Ian McKellen گفته او “بدبختی” در حالی که فیلمبرداری “هابیت” در مقایسه با بازی گندالف در “ارباب حلقه ها” به دلیل بیش از حد مجازی, تولید, اما این فن آوری می تواند تبدیل به بیشتر رایج در فیلمسازی در یک پست-Covid-19 جهان است.

خط جدید | WireImage | گتی ایماژ

با خیمه های پرفروش مانند برادران وارنر’ “بتمن” و پارامونت پیکچرز’ “ماموریت غیر ممکن 7” در وقفه از تیراندازی به دلیل Covid-19 گیر صنعت فیلم است که در میان کسانی که فکر چگونه راه کار آن انجام شده است در آینده تغییر دهید. مجازی تولید ممکن است کمک در گرفتن دوربین و نورد دوباره اجازه می دهد تیم تولید به کار به طور همزمان از سراسر جهان است.

برای تلفن های موبایل مجازی تولید می تواند تکامل آن را به عنوان در تمام صنایع به عنوان یک شکل حیاتی ارتباطات و تواند به عنوان ساده به عنوان یک بودجه جلسه بین تولید کنندگان بیش از زوم و یا داشتن یک بازیگر دوباره خواندن خطوط خود را از طریق FaceTime. اما همچنین می تواند بسیار پیچیده و در هسته تولید فیلم با تطبیق تصاویر کامپیوتر و عمل زندگی می کنند تصاویر — یک مفهوم است که لزوما جدید — در حال ظهور به عنوان یک راه حل بلند مدت برای ایجاد محتوا پس از coronavirus.

“با Covid-19 ما در حال پیدا کردن که بسیاری از ابزار است که ما ارائه می دهیم بسیار بیشتر قابل اجرا با چالش های ایجاد یک فیلم در یک پست Covid جهان گفت:” گای ویلیامز جایزه اسکار-نامزد دریافت جایزه جلوه های بصری سرپرست برای Weta Digital دیجیتال جلوه های بصری شرکت تاسیس شده توسط “ارباب حلقه ها” به کارگردانی پیتر جکسون در سال 1993.

“[دراز مدت] ایده این است که مجازی تولید و فیزیکی تولید ادغام خواهد شد در راه است که شما نمی توانید به آنها بگویید از هم جدا” ویلیامز گفت.

در حالی که آن را هنوز هم می تواند یک راه گران به فیلم مجازی تولید را کاهش سفر هوایی به صورت شاخه و مدیران را قادر می سازد برای ایجاد تغییرات ظریف اواخر به یک فیلم تولید مثل رنگ یک شخصیت در یک فیلم انیمیشن با توجه به ویلیامز و VFX تهیه کننده دیوید Conley, که همچنین با این نسخهها کار برای Weta Digital. از همه مهمتر هر چند مجازی تولید غیر مستقیم طرفدار اجتماعی فاصله اجازه می دهد فیلمسازان برای ایجاد کامل حوزه فیلم تا کنون که بدون نیاز به خودرا برای امتحان اماده افراد بر تولید مجموعه ای.

برای مثال هنرمندان VFX می توانید دیجیتال مناظر, نیوزیلند, را قادر می سازد یک مدیر در اسپانیا به برنامه ریزی خود یک فیلم با hololens است که اساسا یک واقعیت ترکیبی کلاه. که مدیر می تواند پس از آن کار با یک طراح تولید در لندن به کشف کردن که در آن آنها باید موقعیت خود را به شخصیت های, معنی, مهم نیست چقدر دور از هم یک تیم تولید ممکن است از هر یک از دیگر فرایند خلاق نمی جست و خیز یک ضرب و شتم.

“در یک پست-Covid جهان ما مجبور به گرفتن فیلم و در حال اجرا در حالی که مطیع دستورالعمل های توصیه شده برای ایمنی” کانلی گفت. “در حال حاضر این بدان معنا نیست که ما می تواند جایگزین بازیگران و یا حذف تمام عمل زندگی می کنند, روند, اما مجازی تولید اجازه می دهد تا ما را به برنامه ریزی برای ساختن فیلم نیاز به کمتر عمل زندگی می کنند،”

بازی های ویدئویی حرکت در فیلم

این تکنولوژی در حال تبدیل شدن بیشتر ابتکاری و برش در سراسر صنایع مرتبط.

شورش Studios, فیلم تقسیم بر اساس UK-چند رسانه ای شرکت Rebellion — که به تولید کتاب های کمیک, بازی های ویدئویی, فیلم و جلوه های بصری خدمات — در حال حاضر در روند تولید فیلم با محتوای با کمک آن فیلم بازی موتور. آن می تواند ایجاد محیط های مجازی که نیاز به حداقل در مجموعه تقاضا از تیم تولید. کار دوربین و روشنایی در حال انجام از راه دور, بازیگران در حال حرکت اسیر در داخل و خارج از صحنه و با وجود کاهش قابل توجه در میزان کار مورد نیاز در روند پس از تولید به دلیل تصاویر کامپیوتری ایجاد می شوند همراه با live-action اجرای برنامه.

“به جای گران پس از تولید فرآیندهای مجازی تولید به ارمغان می آورد یک مقدار زیادی از کار تصویری رو به جلو اجازه می دهد فیلمسازان به طرح خود را به ساقه در یک راه متفاوت است.” گفت: Ben Smith, شورش سر از فیلم, تلویزیون و چاپ و نشر.

به عنوان مثال اسمیت گفت: به تصور فیلمبرداری فرضی غروب مبارزه با توالی در پارتنون در یونان. به طور سنتی از آن دشوار خواهد بود به ساقه با توجه به هزینه های تولید و به این دلیل که مدیر خواهد بود زمان فشرده هر شب به ضبط فیلم خود را. اما ایجاد پارتنون از طریق یک بازی موتور می تواند در بهینه سازی فرآیند به عنوان مدیر می تواند پس از شلیک صحنه با استفاده از یک LED (3-D) دیوار محیط زیست که پس از آن آزاد آنها را به تمرکز صرفا بر روی داستان و شخصیت ها و نه بار فنی و تدارکات.

“با مجازی تولید مهارت های جدید در حال ایجاد فرصت های جدید” اسمیت گفت. “هنگامی که خدمه در حال حاضر نیاز به فکر می کنم کاملا جدید گردش [به دلیل Covid] این است که زمان مناسب برای re-تصور کنید که این عمده فروشی.”

مجازی بدون چالش و یا هزینه های

در حالی که مجازی تولید می تواند تولید یک فیلم ساده تر در یک پست-Covid جهان آن را نیز همراه با کشت و چالش های مانند فقدان آموزش و تجربه در میان متخصصان صنعت به دلیل تکنولوژی به طور مداوم در حال تحول است. مجازی تولید کارشناسان گفت که آموزش مورد نیاز است که عمدتا یک ماده از قرار گرفتن در معرض تجربه که میسازد از چه امکانات خلاقانه و مرزهای بنابراین موجود صنایع دستی می تواند در ترکیب با این فن آوری های جدید.

می توان آن را گران و در نتیجه خطرناک راه به بودجه یک فیلم است.

جیمز کامرون در سال 2009 مجازی فانتزی “آواتار” تا به حال یک گزارش بودجه از $237 میلیون — پروژه های مورد نیاز عملکرد زمان واقعی گرفتن, ارضا روی صورت, تجهیزات, 3-D انیمیشن و ترکیب. بودجه آن پرداخت شود و به عنوان فیلم raked در $2.74 میلیارد دلار در سراسر جهان تبدیل شدن به بالاترین پرفروش تصویر از تمام زمان تنها از دست دادن تاج آن تا سال 2019 را “Avengers: آخر بازی” که تا به حال اوجی پایان دادن به نبرد که نیاز به یک مجازی را لمس کنید.

آواتار

منبع: Walt Disney Studios

در عین حال وجود داشته است, قابل توجه, فلیپ فلاپ, فقط در سال گذشته در دفتر جعبه را که مورد استفاده تمام قدرت پردازش مجازی تولید.

در نظر 2019 را “نابودگر: Dark سرنوشت” که نیاز به تقویت آن بازیگران با حق رای دادن علامت تجاری رباتیک. با وجود آن $185 میلیون بودجه فیلم فقط فروش $261 میلیون در سراسر جهان. و 2019 را “Gemini مرد” یک فیلم که مربع بازیگر نقش ویل اسمیت در برابر دیجیتالی ایجاد شده جوانتر نسخه از شخصیت خود را. اما فیلم تنها به دست آورده $173 میلیون نفر در سراسر جهان با وجود بودجه خود را از $138 میلیون.

“بهترین جلوه های ویژه بسیار خوبی اسکریپت” گفت: پل Dergarabedian تحلیلگر ارشد و میزبان “بسیاری از صفحه نمایش بزرگ تصاویر” پادکست برای کام اسکور.

استودیوهای بزرگ نیاز به درک که “مخاطبان شایسته و انتظار می رود بیش از فقط سطحی مظاهر چه بزرگ-بودجه فیلم می تواند ارائه,” او گفت: “تکنولوژی باید در خدمت داستان و نه راه دیگری در اطراف.”

Weta Digital کار کرده است در برخی از برنده بزرگ در دفتر جعبه مانند پیتر جکسون “ارباب حلقه ها” و فیلم “آواتار” بلکه اخیر نا امیدی از جمله “برج جوزا است.”

اگر این خط لوله ایجاد یک محیط است که بازیگران دوست ندارند مشغول به کار در آن [مجازی تولید] است نه انجام کار خود را.

گای ویلیامز

Weta Digital

“حتی اجتماعی فاصله مجازی که تولید را فراهم می کند می تواند یک چالش به عنوان وجود دارد یک لیست از بازیگران ترجیح می دهند که عمل زندگی می کنند مجموعه, به جای صفحه نمایش سبز و در انزوا مشغول به کار. Sir Ian McKellen, که ادعا می شود “بدبختی” در مجموعه “هابیت” حق رای دادن که در آن او خود را به عنوان “ارباب حلقه ها” شخصیت گندالف اما در آن تکنیک های تولید تغییر به تیراندازی مجازی.

“من بدبخت” Mckellen گفت: در سال 2018 ، “من به یاد داشته باشید یک صفحه نمایش سبز در ارباب حلقه ها. اگر گندالف در بالای یک کوه من می خواهم وجود دارد در کوه.”

مجازی تولید است که به منظور کمک در فرایند خلاق نه جایگزین آن, Weta Digital ویلیامز گفت. و بخشی از این چالش است که پیدا کردن تعادل سالم.

“اگر این خط لوله ایجاد یک محیط است که بازیگران دوست ندارند مشغول به کار در آن [مجازی تولید] است نه انجام کار خود را,” او گفت:. “اگر هر بخشی از فرایند مجازی محدود است پس ما سعی کنید به آن را تعمیر. آن است که حمایت از یک ابزار و نه محدود کردن ابزار است.”

صنعت فیلم در برزخ و coronavirus هزینه شده است دفتر جعبه میلیاردها دلار پیشرو به آن بدترین سال از سال 1998 است.

توزیع محتوا پیدا کرده است پاسخ های در جریان و ویدئو بر روی تقاضا خدمات هر چند آینده سینما زنجیر نامشخص باقی می ماند. برخی از فیلم و تلویزیون تولید است شروع دوباره. با بیشتر مالی و دنیای واقعی محدودیت حرکت به جلو مجازی تولید ممکن است کمک کند در بیشتر دوربین های دیجیتال و نورد دوباره.

ویلیامز گفت: اگر یک پروژه به طور کامل مجازی تولید امروز می توان آن را هزینه-گران اما آن را ارزان تر در هر سال. او گفت: مجازی تولید است نه رفتن به محل کار برای هر فیلم, اما این یک اشتباه است که فکر می کنم که مجازی تولید تنها متعلق در فیلم های پرفروش و نه هنر خانه ویژگی ها یا تلویزیون بیش از حد. اسمیت موافقت کرد و گفت: تولید کنندگان مستقل باید به فکر طریق بالقوه به صورت مجازی تولید به عنوان هزینه پایین آمدن بیش از حد.

کانلی گفت: یکی از بزرگترین گام های بعدی است که به شکل از چگونه به مجازی تولید بیشتر قابل حمل و مقرون به صرفه برای فیلمسازان.

“توسعه در اطراف مجازی تولید است که شتاب از آنجا که ما به دنبال در جهان است که ما هرگز تصور” کانلی گفت. “این یک زمان هیجان انگیز برای مجازی تولید در حال حاضر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>