پس از قتل جورج فلوید در دست پلیس, معترضان به خیابان آمده اند, رسانه های اجتماعی, و کیف پول خود را برای نشان دادن حمایت برای جامعه سیاه و تقاضا برابری. شفق قطبی جیمز طراح و مدیر خلاق برادر Vellies است به مبارزه پیوست و درخواست فروشگاههای جعبه بزرگ را به 15 درصد تعهد—نذر به اختصاص 15 درصد از فضای خرده فروشی خود را در فروشگاه و آنلاین به سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و نام تجاری.
15 درصد تعهد با توجه به وب سایت سازمان عمل تحت این طرز فکر که اگر 15 درصد از آمریکایی ها پس از آن حداقل 15 درصد از فروشندگان عمده' قفسه باید پر از محصولات از سیاه و سفید متعلق به مارک ها و کسب و کار. آن را دنبال کنید که در صورتی که در حال حاضر مورد خرده فروشان هستند به معنای واقعی کلمه خرید و تبلیغ نژادپرستی نظاممند.
"ما نیاز عمده فروشان که بزرگ اقتصادی تاثیر به دنبال کردن و سرمایه گذاری در مارک های آنها ممکن است قبلا روشن چشم را به" جیمز می گوید آپارتمان درمانی است. "حمایت از این خرده فروشان عمده کمک خواهد کرد که این مارک رشد هنگامی که آنها به دنبال سرمایه گذاری خارج و یا زمانی که آنها در حال رفتن به یک بانک است. اگر این خرده فروشان عمده را تعهد, ما می توانیم قیف تقریبا 15 میلیارد دلار را به سیاه و سفید جوامع است."
او ادامه می دهد "مردم سیاه و سفید صرف تریلیون ها دلار در این کشور هر سال اما در عین حال نشان دهنده کسری ناچیز از این که چگونه این شرکت ها اختصاص قدرت خرید خود را."
"من تا به حال این ایده از 15 درصد تعهد حدود دو هفته پیش در یک شب جمعه و راه اندازی آن روز بعد" جیمز می گوید. "به عنوان یک صاحب کسب و کار من به خصوص لباس چقدر سیاه و سفید, کسب و کار رنج می برند در طول بهداشت جهانی بحران. من معتقدم که این تعهد است که یکی از راه های عمده فروشان می توانید شروع به برداشتن گام به سمت مالی برابری برای جامعه است."
James به نام هر دو بزرگ و کوچک و خرده فروشان و همچنین مصرف کنندگان به دنبال تعهد در سه بخش است. برای اولین بار است که "حسابرسی و در نظر گرفتن سهام که در آن شما در هستند" جیمز نوشت: در Instagram post. "نگاه شما موجود قفسه, چوب لباسی اتاق و رسید. چگونه بسیاری از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار شما خرید? چگونه بسیاری از زنان هستند که خود را در C-Suite? انجام این کار است."
دوم این است که برای خرده فروشان به "مالکیت که در آن شما در" و برای انجام این کار publicly. "شاید تنها 2 درصد از کارکنان خود را سیاه 1 درصد محتوای خود را از هر آنچه در آن است فقط آن را خود. آن را قبول کند. پاسخگویی را" جیمز ادامه داد.
برای مثال به عنوان 15 درصد تعهد Instagram account اشاره به وجود اختلاف در متوسط دستمزد ساعتی بسته به نوع پوست فرد و رنگ با نور پوست مردم تقریبا 4 دلار بیش از تیره پوست مردم است. آن زمان برای کارفرمایان به رسمیت شناختن این, خود را که آنها اجازه این اتفاق می افتد و تعهد به تعادل تناقض.
و در نهایت جیمز خواسته خرده فروشان به "تعهد به رشد" و اقدام است. او پرسید: "چه استراتژی خود را برای رسیدن به حداقل 15% و چگونه قصد شما باید پاسخگو?"
15 درصد تعهد Instagram حساب می افزاید که در این مرحله باید شامل تعریف و منتشر شده طرح "رشد سهم, سیاه, کسب و کار [فروشان] توانمند سازی به حداقل 15 درصد" را به عنوان به خوبی به عنوان یک "بتن استراتژی" به ماندن پاسخگو و شفاف در مورد این تعهد است. سپس طرح و استراتژی باید اجرا شود.
همانطور که از ژوئن 10, کمتر از یک هفته پس از 15 درصد تعهد رفت, زنده, Sephora شد اولین عمده فروش و خرده فروش را به 15 درصد تعهد. آرایش و زیبایی شرکت ارسال یک پست با این مضمون که "امروز ما در حال گرفتن 15% تعهد به اختصاص 15 درصد از فضای قفسه به سیاه و سفید متعلق به شرکت است."
"Sephora است که مصرف واقعی ایستادگی در برابر سیستمیک نژاد پرستی و تبعیض و کار با ما در 15 درصد تعهد در ماموریت ما قرار داده $14.5 میلیارد بازگشت به سیاه جوامع" جیمز می گوید.
برای شروع, Sephora هدف خود را در زمان وضعیت سهام اطلاعات عمومی "ارائه اتصالات و حمایت از تأمین کنندگان مالی و سرمایه گذاری, سرمایه داری, جامعه" را به عنوان به خوبی به عنوان کمک به راه اندازی و توسعه, سیاه متعلق به کسب و کار و آنها را برای موفقیت طولانی مدت است.
اگر شما می خواهم برای کمک به کسانی که پشت 15 درصد تعهد خود به ماموریت برای گسترش آگاهی خود را در مورد علت و دریافت مورد علاقه خود را از فروشگاههای جعبه بزرگ به این تعهد امضاء طومار در 15 درصد تعهد وب سایت. بعلاوه, شما می توانید متن تعهد را (917) 540-8148 به ثبت درخواست و دریافت متن روز رسانی در زمانی که بیشتر خرده فروشان را تعهد.
و در حالی که شما در حال انتظار برای بیشتر فروشگاه ها به تعهد شما می توانید پشتیبانی سیاه صاحبان کسب و کار با خرید از فروشگاه های خود و انجام تحقیقات کمی قبل از فشار دادن دکمه "خرید".
"مصرف کنندگان می توانند به طور فعال انجام سعی و کوشش و تحقیق برندها آنها انتخاب برای خرید از" جیمز می گوید در. "آنها باید خرید از مارک های که ارزش آنها بر این باورند و همچنین وفادار به آن علامت های تجاری."
برخی از سوالات را بپرسید هنگامی که باز کردن کیف پول خود را ممکن است شامل: کدام مارک های سیاه و سفید متعلق به? آیا مورد علاقه خود را از فروشگاه های عرضه محصولات از سیاه و سفید متعلق به مارک و اگر چنین است چه مقدار از سهام خود را سیاه و سفید ایجاد شده است ؟ به چه کسی و چه شرکت های بزرگ با توجه به در گذشته ؟ باید آنها اهدا به مبارزات سیاسی و یا سازمان هایی که با هدف کمک به جامعه سیاه و سفید?
"من نمی گویم این آسان است" جیمز اضافه شده است. "من گفت: این کار لازم است."
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Coronavirus مستند در Telangana تا مارس 29 می گوید: وزیر KCR
- کفش مناسب ورزش xbody
- ساعت مودی در "خلق و خوی خوب" بیش از مرز ردیف با چین: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- به عنوان Lockdown4 نزدیک شدن پایان PM دفتر طرح نقشه راه پس از ژوئن 1
- PM در بنگال Odisha فردا برای نظر سنجی های هوایی از طوفان آسیب
- لوازم خانگی - دلونگی تک
- این یک 'محوری هفته' به صورت تگزاس فلوریدا کشورهای دیگر با کروناویروس خوشه دکتر اسکات Gottlieb می گوید
- ایالات متحده-چین تنش انتظار می رود به افزایش است و به طور فزاینده وزن در بخش فن آوری
- گرگ گاتفلد از فاکس قبل از اینکه به دموکرات ها بگوید "F you" درباره داستان "جعلی" 1/6 صحبت می کند.