Unilever مکث Facebook و Twitter تبلیغات برای بقیه سال 2020 با توجه به قطبی جو ” در ایالات متحده

Unilever که برندها شامل کبوتر, Ben & jerry’s و Hellmann را روز جمعه گفت آن را به توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا حداقل از طریق Dec. 31.

مصرف کننده محصولات غول صرف بیش از $11.8 میلیون دلار در ایالات متحده در این سال در Facebook با توجه به تجزیه و تحلیل بازاریابی شرکت Pathmatics.

سهام Facebook بودند پایین بیش از 8 ٪ در حالی که ارزش سهام توییتر تعطیل بیش از 7 درصد.

“با توجه به مسئولیت ما در چارچوب و فضای قطبی در آمریکا ما تصمیم گرفته اند که با شروع در حال حاضر از طریق حداقل تا پایان سال, ما نمی خواهد اجرای تبلیغات تجاری در رسانه های اجتماعی, اخبار سایت, سیستم عامل, Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا” لوئیس Di Como, EVP از رسانه های جهانی در بیانیه ای گفت:.

“در ادامه به تبلیغات در این سیستم عامل در این زمان نمی خواهد اضافه کردن ارزش به مردم و جامعه است. ما خواهد بود با نظارت مداوم و دوباره ما موقعیت فعلی اگر لازم است.”

لندن-بر اساس شرکت گفت: آن را در حفظ آن برنامه ریزی شده رسانه های سرمایه گذاری در ایالات متحده با تغییر به دیگر رسانه ها. آن بیش از دو دوجین برندها شامل Breyers و Ben & jerry’s, بستنی, Hellmann s سس مایونز, لیپتون و خالص برگ چای و مصرف کننده کالاهای اساسی مانند کبوتر محصولات.

“ما به طور جدی درگیر شدن با تمام سیستم عامل های دیجیتال برای ایجاد تغییر معنی دار و تاثیر اعتماد و شفافیت” در بیانیه ای گفت:. “ما را ساخته اند پیشرفت قابل توجهی و ما قدردانی از تلاش های همکاران ما اما خیلی بیشتر وجود دارد که باید انجام شود به خصوص در مناطق از تفرقه و نفرت سخنرانی در طول این قطبی انتخابات دوره در آمریکا”

در این هفته پس از یک گروه از سازمان های به نام در Facebook تبلیغ برای مکث آگهی خود را صرف در ماه جولای بیش از 90 بازاریابان از جمله ورایزون Patagonia REI, وام باشگاه و شمالی اعلام کرده اند قصد خود برای پیوستن به, با توجه به یک لیست در حال اجرا از خواب غول. این گروه از سازمان ها شامل ضد افترا, لیگ, NAACP, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک.

سازمان ها گفت: آنها درخواست Facebook به بیشتر stringently پلیس بیان نفرت و دروغ با در نظر گرفتن تعدادی از اقدامات از جمله ایجاد یک “جداگانه اعتدال خط لوله” برای کاربران که می گویند که آنها هدف قرار گرفته ایم به دلیل نژاد یا دین یا به اجازه تبلیغ ببینید که چگونه اغلب تبلیغات خود را به نظر می رسد نزدیکی به محتوای شد که بعد از حذف اطلاعات غلط یا نفرت, و اجازه می دهد آنها را بازپرداخت برای کسانی که تبلیغات.

آمریکایی هوندا منتشر شد بیانیه ای در روز جمعه گفت: این امر نیز توقف تبلیغات برای هوندا و گفتگوی.

“برای ماه جولای آمریکایی هوندا خواهد آن خودداری تبلیغات در Facebook و Instagram انتخاب به ایستادگی مردم ایران در برابر نفرت و نژادپرستی” این شرکت اعلام کرد. “این است که در تراز با شرکت ما ارزش است که ریشه در انسان احترام بگذارند.”

Procter & Gamble یکی دیگر از عمده Facebook spender گفت: در اوایل این هفته آن است که بررسی تمام کانال های رسانه های, شبکه, سیستم عامل و برنامه های آن را تبلیغ بر روی “را به اطمینان حاصل شود که محتوا و تفسیر با دقت و با احترام تمام افرادی که ما در تبلیغات و یا در نزدیکی محتوای ما تعیین می شود نفرت تبعیض آمیز بدنام کردن و یا موهن.”

“به عنوان بخشی از است که ما در حال کار با شرکت های رسانه ای و سیستم عامل را مناسب سیستمیک اقدام لازم” P&G ارشد نام تجاری افسر مارک پریچارد گفت. این شرکت رسیده از نظر کاهش یافته است به طور خاص comment on Facebook.

در سال گذشته Facebook آورده $69.7 میلیارد دلار درآمد تبلیغ در سطح جهانی از طریق آن میلیون ها نفر از تبلیغ. این شرکت گفت: در اوایل سال جاری بیش از 8 میلیون تبلیغ.

“ما سرمایه گذاری میلیاردها دلار در هر سال برای حفظ جامعه ما امن و به طور مداوم کار می کنند با خارج از کارشناسان را برای بررسی و به روز رسانی سیاست های ما,” Facebook در بیانیه ای گفت جمعه. “ما باز کرده اید خودمان را به حقوق مدنی حسابرسی و ما ممنوع 250 سفید supremacist سازمان از Facebook و Instagram.

“سرمایه گذاری ما ساخته شده در هوش مصنوعی به این معنی نیست که ما پیدا کردن نزدیک به 90 درصد از نفرت گفتار ما عمل قبل از کاربران گزارش آن را به ما در حالی که آخرین گزارش اتحادیه اروپا در بر داشت Facebook ارزیابی بیشتر سخنرانی نفرت گزارش در 24 ساعت از توییتر و یوتیوب. ما می دانیم که ما باید کار بیشتری انجام دهید و ما را به ادامه کار با حقوق مدنی گروه های گرم و کارشناسان دیگر به توسعه حتی بیشتر از ابزار و تکنولوژی و سیاست به این مبارزه ادامه خواهد داد.”

در طول یک livestream در Facebook, مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ گفت که او در نظر دارد به بحث در مورد “سیاست های جدید برای اتصال مردم با اطلاعات معتبر در مورد رای گیری سرکوب رای دهندگان سرکوب و مبارزه با سخنرانی نفرت است.” او نه به طور مستقیم آدرس تبلیغ تحریم.

در یادداشت اخیر به تبلیغ به دست آمده توسط CNBC Facebook معاونت بازاریابی جهانی راه حل های کارولین Everson گفت: “تحریم به طور کلی این است که راه برای ما برای پیشرفت با هم.”

“من هم واقعا امیدوارم در حال حاضر شما می دانید که ما نمی را تغییر سیاست وابسته به درآمد فشار,” او گفت: در این یادداشت. “ما مجموعه ای از سیاست های ما بر اساس اصول و نه منافع کسب و کار.”

توییتر معاونت جهانی مشتری راه حل های سارا Personette نیز در دفاع از حرکت آن را گرفته است.

“ما در حال توسعه سیاست ها و قابلیت های پلت فرم طراحی شده برای محافظت و خدمت به مردم گفتگو و به مانند همیشه متعهد به تقویت صداها کمتر از جوامع و گروه های به حاشیه رانده شده,” او گفت:. “ما با احترام از همکاران ما تصمیم گیری و ادامه خواهد داد به کار و برقراری ارتباط نزدیک با آنها در طول این زمان.”

رنگ تغییر یک سازمان فراهم می کند آنلاین اقدامات و فرد حوادث را برای مردم به ایستادن به نژادی و بی عدالتی در ستایش یونیلور اعلام.

“به عنوان یکی از بزرگترین spenders در Facebook به سیستم عامل Unilever تصمیم به توقف تبلیغات و متعهد به ما #StopHateforProfit تعهد ما به ارمغان می آورد یک گام بزرگ به جلو در برگزاری Facebook پاسخگو برای فعال کردن نفرت بدنام کردن و تبعیض آمیز علیه مردم سیاه و سفید گفت:” رئیس گروه بین رشاد رابینسون. “Facebook رهبران باید درک جاذبه این جنبش برای حقوق مدنی و اقدامات فوری برای درمان مضرات آن از جمله اجرای دائمی حقوق مدنی زیرساخت ها است. Facebook نمی توانیم به دور نگاه کنه.”

–CNBC جولیا Boorstin کمک به این گزارش.