از Facebook ad تحریم باید وارد لیگ های بزرگ. در حال حاضر چه ؟

کارولین Everson, معاون رئيس جمهور از بازاریابی جهانی راه حل در Facebook, Inc.

اندرو Harrer | بلومبرگ | گتی ایماژ

در هفته گذشته یک جریان ثابت از شرکت بیرون آمد و در حمایت از “#StopHateForProfit” کمپین امیدوار به توقف تبلیغات صرف در Facebook به تشویق این شرکت به آمپر تا تلاش ها در برابر سخنان نفرت آمیز و گمراه کننده است.

با عمده تبلیغ مانند Verizon پیوستن به کمپین پنج شنبه و Unilever, Coca-Cola و هوندا گفت: آنها را بکشید تبلیغات در جمعه Facebook در حال حاضر رو به یک گلوله برفی اثر تبلیغ رها کردن سایت.

اما وقتی که می آید به Facebook را 8 میلیون تبلیغ آن ممکن است نیاز به یک گلوله برفی.

Facebook دارای نشانه های آن را در نظر دارد برای انجام کارهای خود را در آن شرایط است. در بیش از 1600 کلمه یادداشت برای تبلیغ به دست آمده توسط CNBC شرکت معاونت جهانی کسب و کار راه حل های کارولین Everson گفت: “تحریم به طور کلی این است که راه برای ما برای پیشرفت با هم.”

“من هم واقعا امیدوارم در حال حاضر شما می دانید که ما نمی را تغییر سیاست وابسته به درآمد فشار” Everson گفت: در این یادداشت. “ما مجموعه ای از سیاست های ما بر اساس اصول و نه منافع کسب و کار.”

Facebook سهام تعطیل بیش از 8% جمعه.

در این هفته پس از یک گروه از سازمان های به نام در Facebook تبلیغ برای مکث آگهی خود را صرف در ماه جولای بیش از 100 بازاریابان از جمله Patagonia, REI, وام باشگاه و شمالی اعلام کرده اند قصد خود برای پیوستن به, با توجه به یک لیست در حال اجرا از خواب غول. سازمان ها گفت: آنها درخواست Facebook به بیشتر stringently پلیس بیان نفرت و دروغ با در نظر گرفتن تعدادی از اقدامات از جمله ایجاد یک “جداگانه اعتدال خط لوله” برای کاربران که می گویند که آنها هدف قرار گرفته ایم به دلیل نژاد یا دین یا به اجازه تبلیغ ببینید که چگونه اغلب تبلیغات خود را به نظر می رسد نزدیکی به محتوای شد که بعد از حذف اطلاعات غلط یا نفرت, و اجازه می دهد آنها را بازپرداخت برای کسانی که تبلیغات.

در سال گذشته Facebook آورده $69.7 میلیارد دلار درآمد تبلیغ در سطح جهانی از طریق آن میلیون ها نفر از تبلیغ. و هر چند برخی از آنها فرمان بسیار بالاتر Facebook بودجه بیش از دیگران آن را یک گروه بزرگ خودداری صرف به مقدار مالی دندانه. اما مالی دندانه نیست هدف پایان, خوابیده, غول گفت: در یک صدای جیر جیر جمعه: “…این مورد گسترده تر حساب در سراسر پلت فرم عدم اعتدال از نفرت و دروغ. تبلیغ نمی خواهید به حمایت از خشونت متعصب محتوا و یا نهفته است.”

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل صحبت در livestream جمعه اعلام این شرکت تغییر خواهد کرد سیاست های خود را به منع از گفتار نفرت در آن تبلیغات, اما او نبود مرجع تحریم به طور مستقیم.

اما رنگ برای تغییر رئیس جمهور رشاد رابینسون گفت: در یک صدای جیر جیر آدرس بود “عدم مبارزه با مضرات FB باعث شده است که ما دموکراسی و حقوق مدنی است.”

“اگر این پاسخ او به عمده تبلیغ خروج میلیون ها دلار از شرکت ما نمی توانیم اعتماد رهبری او” توییت خود ادامه داد.

که در آن همه چیز می تواند از اینجا بروید

در بانک مرکزی آمریکا توجه داشته باشید جمعه (قبل از یونیلور در اعلام) تحلیلگران اشاره کرد Verizon به حال بالقوه برای نفوذ در دیگر تبلیغ با پیوستن به تحریم. به گفته تحلیلگران کانال چک نشان می دهد تاثیر تحریم “ممکن است مواد” پس از Facebook بسیاری از تبلیغ کنندگان در حراج آن اما این است که اگر “کلید اثرگذارندهها” در دیگر بخش بزرگ را انتخاب کنید و به هم پیوستن به وجود دارد خطر “nearterm ‘گلوله’ اثر است.” که به نظر می رسد قطعا مورد با Unilever اصلی تبلیغ است.

با این وجود بانک مرکزی امریکا گفته تحلیلگران انتظار دارند سخت تر محدودیت در بیان نفرت “در پاسخ به یک تغییر جامعه” و احتمالا برخی از سیاست های جدید در واقع چک کردن محتوا.

برنشتاین تحلیلگران گفت: در یک یادداشت زیر Unilever اعلام کرد که این متفاوت است از “#deletefacebook” کمپین 2018 پس از کمبریج Analytica رسوایی.

“محیط فعلی بسیار متفاوت است” آنها نوشت. “این بسیار قابل مشاهده است که و نه شرکت کننده در این تحریم که در آن نام تجاری سکوت [برابر] همدست بودن.”

تحلیلگران همچنین گفت که انتظار می رود مارک های دیگر به تحریم هر دو Facebook و توییتر سیستم عامل و گسترش تحریم پنجره فراتر از ماه جولای و گفت: گوگل همچنین می توانید پیدا کردن خود را از جمله در تحریم. (که برآورد ثابت می شود prescient; کوکا کولا گفت: جمعه شب از آن خواهد شد توقف تبلیغات در تمام رسانه های اجتماعی در سطح جهان است.)

“مارک های بیشتر را به دنبال خواهد داشت و اگر هیچ چیز تغییر, چگونه می توانید یک نام تجاری به سادگی به نوبه خود تبلیغ صرف بازگشت در ماه اوت ؟” گفتند. “این امر می تواند ریاکارانه است. که گفت:, نیز وجود دارد یک نیمکت دراز و تبلیغ است که با خوشحالی نگاهی به ارزان آگهی موجودی آن را به عنوان در دسترس می شود.”

این shakeout نیز می تواند یک مزیت برای دیگر بازیکنان است. “در حالی که بسیاری از مارک های برنامه ریزی شد در عقب کشیدن صرف به هر حال با توجه زمان ماکرو بخشی از Facebook-اختصاص دلار ممکن است در نهایت در اسنپ چت, Pinterest, Amazon, Walmart, و غیره.”

آنها نوشت که زوکربرگ بوده است شرکت در موضع خود در مورد آنچه که او معتقد است به حق باشد اما اگر به اندازه کافی مارک های شرکت او ممکن است شروع به سوال که موضع (و یا می تواند ایستادگی و تبلیغ ممکن است هنوز احساس نیاز به بازگشت اگر آنها شروع به از دست رفته خود اهداف درآمد).

تبلیغ پاسخ

بسیاری از تبلیغ نیست سیرچشم توسط Facebook پاسخ به این صنعت تا کنون.

خداحافظ, سیلوراستاین & شرکای عمده آژانس تبلیغاتی که بخشی از گروه Omnicom گفت: در اوایل این هفته آن را به پیوستن به این کمپین و حمایت به پست خود در Facebook صفحه که با استفاده از آن برای ترویج کار خود و بحث در مورد آن با مردم و مشتریان است.

“من یکی از افرادی است که احساس اعتماد شکسته شده” شرکت رئیس و شریک جف Goodby گفت CNBC در مصاحبه روز شنبه قبل از Verizon و یونیلور اطلاعیه ها. “من مطمئن هستم که آنچه آنها به شما حقیقت را بگویید. من خوشبین هستم که آنها را گوش دادن و انجام کاری در مورد آن, اما تجربه نشان داده در غیر این صورت.”

“به عنوان یک صنعت ما صحبت کردن با آنها در همه زمان در مورد این” او گفت:. “شما نمی توانید بپرسید تبلیغ برای سرمایه گذاری در این نکته با محتوا است که می آید از همه جا بدون اطمینان است که آن را امن خواهد بود برای ما. وجود دارد اطمینان. Facebook ندارد حتی با توجه به قوانین خاص خود را از جاده ها است.”

Goodby گفت که او انتظار می رود جنبش به بزرگتر. او گفت: به دانش خود هیچ یک از آژانس مشتریان به پیوست که از صبح روز پنجشنبه اما گفت: این سازمان قصد بود به آنها نشان می دهد غیررسمی است که آن را به پیوستن به این کمپین و این که “این امر می تواند فوق العاده اگر آنها به ما ملحق شد.”

“من شنیده ام برخی از نکات از مارک های بزرگتر است که آنها در حال فکر کردن در مورد آن را به عنوان خوب,” او گفت:. “من شگفت زده نمی شود برای دیدن آن بزرگتر است.”

در حال حاضر این صنعت در انتظار است.

“من انتظار برای دیدن که رفتن به پیوستن به ما,” او گفت:. “من احساس می کنم در پایان از هیئت مدیره غواصی و من به دنبال بازگشت به دیدن اگر کسی در حال بالا رفتن از نردبان.”

بری Lowenthal, مدیر عامل شرکت رسانه آشپزخانه گفت: هر چند Facebook وعده داده بزرگ-دلار سرمایه گذاری, مشکلات باید ادامه داد.

“به نظر می رسد هیچ چیز تغییر نمی,” او گفت:. “اطلاعات غلط و مضر محتوای در حال پخش در Facebook و تفرقه در این کشور همچنان رو به افزایش … فقط به من یک 15-نقطه برنامه که آن را مانند به نظر می رسد همه چیز واقعا تغییر نکرده واقعا کار نمی کند.”

Lowenthal همچنین گفت: در نظر گرفتن یک وقفه در ماه جولای است که متفاوت از عمل در سه ماهه چهارم زمانی که مارک در حال تلاش برای رانندگی تعطیلات فروش. و او شگفتی اگر تبلیغ احساس می کنم به شدت در مورد ترک آنها بازگشت و مدت کوتاهی پس از.

“اگر آن را به اندازه کافی بد برای شما به ترک در ماه جولای و چگونه شما همیشه توجیه رفتن به عقب ؟” او گفت:.

او گفت: بیشتر معنی دار حرکت می کند ممکن است پیدا کردن جایگزین کانال به تغییر صرف به.

دیوید جونز, بنیانگذار شما و آقای جونز و عضو موسس Facebook مشتری شورای اسلامی که در نشست این شورا برای چهار سال گفت: او را احساس نمی کند Facebook است که نادیده گرفتن تبلیغ.

“من فکر نمی کنم وجود خطر در [که آنها] نادیده گرفتن آن و همین حالا آن را به طور جدی اما آنها در واقع در آن عمل می کنند و آنچه که در این مقیاس است که عمل ؟” او گفت:. “وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که شما می توانید به این آدرس. آنها پول هزینه.”

او گفت که این شرکت می آید تا با یک طرح جامع برای رسیدگی به انتقادات و یا خطر از دست دادن ربط.

“هیچ یک از تکنولوژی سیستم عامل توانسته اند به این فناوری بزرگ پلت فرم یک دهه بعد” او گفت:.

— CNBC جولیا Boorstin و مایکل بلوم کمک به این گزارش.