مدیر عامل فدراسیون جهانی تبلیغ (WFA) Stephan Loerke.

اریک Piermont/AFP

فدراسیون جهانی تبلیغ مدیر عامل استفان Loerke می گوید او معتقد است که کشت از مارک های بزرگ علنا خاموش کردن رسانه های اجتماعی تبلیغات نیست و به احتمال زیاد برای آمدن به عقب تا زمانی که تغییر واقعی ساخته شده است.

“من نمی بینیم کسانی که برندهای بزرگ دوباره اگر شده است وجود ندارد ساختاری تغییر” Loerke گفت: در مصاحبه ای با CNBC. “که من را بر اساس گفتگو های من با آنها است.”

گروه تجارت را 120 عضو است که عبارتند از: PepsiCo, P&G و Diageo نمایندگی از 90 درصد از بازاریابی جهانی ارتباطات هزینه های این گروه می گوید. در یک بررسی اخیر از 58 از کسانی که شرکت های WFA یافت که 31 درصد از پاسخ دهندگان در حال حاضر تصمیم به خودداری و یا به احتمال زیاد به خودداری از تبلیغات رسانه های اجتماعی. 41 درصد گفت: آنها مردد بودند و 29 درصد گفته بودند بعید است و یا برنامه ریزی برای خودداری کنید.

این نظرسنجی می آید به عنوان عمده تبلیغ از Unilever به استارباکس اعلام کرده اند درجات مختلف از مکث به رسانه های اجتماعی خود بودجه تبلیغات پس از یک کمپین به نام “#StopHateForProfit” توسط یک گروه از سازمان ها خواستار تبلیغ برای تحریم Facebook برای ماه جولای.

اگر چه Facebook سپری کرده است در هفته های اخیر در تلاش برای stanch خروج از آگهی دلار با جلسات و یادداشت یک آدرس از مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ به کارکنان گزارش اطلاعات روز چهارشنبه پیشنهاد کرد این شرکت قصد ندارد به ایجاد تغییرات بر اساس خواسته های تبلیغ. زوکربرگ این گزارش گفت: هر چند تحریم مطرح شهرت مسائل خود را حدس می زنم بود “که این همه تبلیغ خواهد بود بر روی پلت فرم به زودی به اندازه کافی.”

Loerke CNBC گفت که او آگاه موقت مکث به احتمال زیاد به دینگ Facebook, مالی, اما آنها سیگنال بزرگتر دریا تغییر در نحوه شرکت در حال فکر کردن در مورد رسانه های اجتماعی. او گفت: حتی بسیاری از شرکت ها هستند که توقف کرده اند گفت: آنها مصمم به پیدا کردن راه حل برای مسائل مطرح شده توسط رسانه های اجتماعی.

“اگر علامت های تجاری بزرگ برداشت و مانند آنها به نظر می رسد خروج برای یک ماه یا چند ماه آن را احتمالا نمی خواهید به توان ساخت هر دندانه بزرگ در درآمد از Facebook,” او گفت:. “من فکر می کنم که این نقطه نظر که کسانی که مارک های اکسپرس دارای یک وزن خاص در صنعت, و من فکر می کنم که در دراز مدت است که باید اهمیت برای سیستم عامل رسانه های اجتماعی.”

او گفت که او نیز شک و تردید مارک را فقط پرش به پلت فرم اگر هیچ تغییر ساخته شده است.

“از مکالمات من با مارک های کسانی که رفت و عمومی به منظور دولت قرار بود که مساله بسیار آگاه هستند که آنها آن اظهارات publicly. و آنها نیز بسیار آگاه است که همان رسانه ها که در واقع در زمان توجه داشته باشید که تصمیم گیری خواهد شد پرسیدن سوال در این روز برای آنها راه اندازی مجدد” او گفت:. “من فکر می کنم که آن علامت های تجاری شده اند که های جدی در مورد رانندگی تغییر دسته جمعی.”

اجتماعی ایمنی

تبلیغ شده اند فشار به سیستم عامل برای تمیز کردن ، در سال 2017, این بار در لندن منتشر فیلمهای گزارش در تبلیغات از مارک های اصلی ظاهر می شود در نفرت سایت و یوتیوب ایجاد شده توسط حامیان گروه های تروریستی است. کالاهای مصرفی غول Procter & Gamble نگهداری تبلیغات خود را خاموش یوتیوب برای بیش از یک سال و شروع سال 2017 و پس از آن در تبلیغات پیدا شد در مجاورت افراطی ،

اما Loerke گفت: این موضوع بدل از یکی از “با نام تجاری ایمنی” برای تمرکز بیشتر بر روی “اجتماعی, ایمنی” تشدید شاید با این جریان در سال گذشته از بیش از 50 نفر در کرایستچرچ نیوزیلند که به نظر می رسد در Facebook, Twitter و Reddit. یکی دیگر از تیراندازی در خارج از یک کنیسه در هاله آلمان تکثير شد سال گذشته زمانی که یک ویدیو از آن به نظر می رسد در جریان ویدئو در سایت Twitch و سپس راه خود را به سایت های دیگر.

اما حتی اگر تبلیغات نیست ظاهر می شود و یا در کنار خاص, فیلم تصویری سیستم عامل در حال تامین مالی قابل ملاحظه ای توسط آگهی دلار است. و از آنجا که بسیاری از وب سایت است که با بودجه دولتی توسط تبلیغ کنندگان بسیاری از کسانی که تبلیغ کنندگان می گویند آنها باید مسئولیت برای وب است.

همه از این است که ایجاد یک نقطه عطف Loerke می گوید: حرکت از عصر رسانه ها که همه در مورد بهره وری و اثر بخشی و رسیدن به یک جایی که تخصیص رسانه صرف یک بعد استراتژیک.

“راه را به شما اختصاص رسانه ای خود صرف که در آن شما با قرار دادن تبلیغات خود در مورد شرکت خود را,” او گفت:. “ما نقل مکان کرد و از برند های ایمنی برای, من فکر می کنم, اجتماعی ایمنی است.”

چه می آید بعدی ؟

Loerke می گوید او معتقد است که اپراتورها در اکوسیستم از جمله سیستم عامل رسانه های اجتماعی دارای منافع در کاهش نفرت گفتار و محتوا. اما راه آن را انجام داده در حال حاضر او می گوید ناپایدار و ناکارآمد با سیستم عامل, آژانس, شرکت های برگزاری و صاحبان نام تجاری هر کدام با سیاست های خود ارزش ها و ابزار.

“که منجر به مقدار زیادی از اپراتورها که عمل در ایمان خوب است اما یک سیستم است که به سادگی unscalable و ناکارآمد” او گفت:. “تنها راه برای رسیدگی به این است برای پیدا کردن یک سیستم و برای قرار دادن در یک سیستم است که در سراسر اکوسیستم که اجازه خواهد داد که صاحبان نام تجاری برای انتخاب آگاهانه در مورد جایی که آنها قرار دادن تبلیغات خود را.”

او گفت که به اتفاق چهار چیز را باید تغییر داد: محتوا نیاز به استانداردسازی بنابراین تراز مثلا در تعریف “بیان نفرت” در سراسر نهادهای; اطلاعات باید جمع آوری شده در مورد حوادث بیان نفرت و دیگر محتوای مضر در راه متحد; شخص ثالث تایید مورد نیاز است به جای خود گزارش داده; و ابزار است که کار در سراسر اکوسیستم است که اجازه برندها عمل با توجه به ارزش های خود را.

فدراسیون جهانی تبلیغ در سال گذشته ایجاد اتحاد جهانی برای مسئول رسانه ای برای مقابله با مسائلی مانند این. Loerke گفت: سیستم عامل رسانه های اجتماعی کار کرده اند با گرم در این اهداف است.

“من فکر می کنم این واقعیت است که فشار در حال افزایش است و که دید از این به سطح آن رسیده است امروز آن است رفتن به کمک به سرعت بخشیدن به تلاش های ما,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im