بهترین کاری که شما می توانید با 20 دقیقه و یک تکه کاغذ به خصوص اگر شما احساس اضطراب

من می توانم نمودار من قرنطینه سفر از طریق الگوهای رفتاری است که صحبت من در طول راه. از کاغذ توالت احتکار, جوک, اجتماعی فاصله گربه که صدای خش خش در افرادی که دریافت بیش از حد نزدیک به تحریک درونگرا که ضربه محکم و ناگهانی در شرکای خود را برای چشمک زدن… من مربوط.

من تو را دیدم چیزی در این صبح که شد, مطمئن, خنده دار, بلکه مرا به تامل است. من نمی توانم آن را پیدا کنید در حال حاضر, البته, اما آن را به یک صدای جیر جیر (من فکر می کنم؟) کردم که به اشتراک گذاشته شده, همه چیز در مورد چگونه همه ما رو قرنطینه و در زمان حال به نشستن با ما افکار خود و سپس همه ما رفت, nah, من مقداری نان خانگی به جای.

گناه به عنوان متهم با نان خانگی, اما آن را برای من رخ نمی دهد شاید به این دلیل که من نمی وقت برای نشستن با این فکر که همه من تازه کشف شده وقت و انرژی برای پخت می تواند در بخش راه من در حال اجرا به دور از افکار من. که همیشه یک چیز بد است. “گرفتن را از سر خود” است که گاهی اوقات بهترین درمان برای بلندی اضطراب مارپیچی. اما من برای یک, نمی خواهید به دست چه افکار من ممکن است در تلاش برای تدریس به من. من نمی خواهید به جست و خیز بیش از بینش یا شیرین کاری هر رشد شخصی و یا دور زدن پردازش است که نیاز به اتفاق می افتد در این slow burn مبارزه یا پرواز ما همه در یک راه یا دیگری.

که من به ارمغان می آورد به چیزی که من می دانم که من نیاز به انجام بیش از: روزنامه نگاری. اگر شما تا کنون به حال اطلاع به مجله و حتی اگر شما در حال حاضر است زمان بهتر از همیشه قبل از به شیب انگشتان خود را به یک عمل است که outsized بازده.

این آخر هفته: مجله برای 20 دقیقه.

چنگ زدن به هر نوت بوک یک تکه کاغذ یا که خالی مجله شما را به نشستن در قفسه کتاب خود را. شما می توانید نوع اما دست خط خود مراقبه بنابراین سعی کنید به نوشتن با دست. پیدا کردن آرام حواس پرتی-زمان و محل نشستن خود را با افکار (شاید در حالی که خمیر افزایش می یابد؟) و نوشتن.

اگر رو به یک صفحه خالی intimidates شما و یا شما فقط احساس می کنید مانند شما نمی دانم که در آن برای شروع و اتمام این coronavirus مربوط به مجله دهید به طور خاص مربوط به در حال حاضر.

شما می توانید با گرفتن پروژه های آخر هفته حق در اینجا. به اشتراک گذاری پیشرفت خود را با ما و دیگران با ارسال به روز رسانی ها و عکس ها در Instagram و توییتر با هشتگ #atweekendproject.

به یاد داشته باشید: این است که در مورد بهبود نه کمال. هر هفته شما می توانید هر دو را انتخاب کنید به کار در انتساب ما به شما ارسال می شود و یا مقابله با یکی دیگر از پروژه شما شده است به معنی رسیدن به. آن را نیز به طور کامل و درست به جست و خیز یک آخر هفته اگر شما مشغول هستید و یا احساس تکلیف است.

is.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im