استارباکس آخرین شرکت برای توقف تبلیغات در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی

مردم پوشیدن لباس محافظ و ماسک صورت خارج استارباکس در midtown به عنوان شهر حرکت می کند به فاز 2 از بازگشایی زیر محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از این بیماری همه گیر کوروناویروس در تاریخ 23 ژوئن سال 2020 در شهر نیویورک است.

Noam Galai | گتی ایماژ

استارباکس آخرین شرکت می گویند آن را به توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی” و وعده به بحث های داخلی و با همکاران رسانه ای و سازمانهای مدافع حقوق مدنی برای جلوگیری از گسترش نفرت گفتار. این شرکت ادامه خواهد داد به پست در رسانه های اجتماعی بدون پرداخت ارتقاء آن یکشنبه اعلام کرد.

“ما اعتقاد داریم در آوردن جوامع با هم هر دو در فرد و آنلاین و ما ایستادگی در برابر سخنرانی نفرت” این شرکت در بیانیه ای گفت: یکشنبه. “ما باور داریم که بیشتر باید انجام شود برای ایجاد استقبال و فراگیر جوامع آنلاین و به اعتقاد ما هر دو کسب و کار رهبران و سیاست گذاران نیاز به گرد هم می آیند به تاثیر واقعی تغییر دهید.”

استارباکس آخرین عمده تبلیغ را چنین اعلام دلیل تحریم آغاز شد که با Facebook است اما در حال حاضر هدف قرار دادن دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی. کوکا کولا در روز جمعه نیز گفت: این امر توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی در سطح جهانی و در حالی که Unilever است توقف تبلیغات در Facebook, Instagram, و توییتر در آمریکا از طریق Dec. 31. روز شنبه, ارواح غول پیکر Diageo گفت: از آن خواهد شد توقف تبلیغات پرداخت در سطح جهان در “عامل رسانه های اجتماعی” در ابتدای ماه جولای. استارباکس گفت: این رسانه های اجتماعی مکث نمی خواهد یوتیوب که متعلق به گوگل است.

استارباکس گفت: هر چند از آن است که توقف تبلیغات این نیست پیوستن به #StopHateForProfit تحریم انتخاباتی که لگد کردن در اوایل این ماه.

بعد از یک گروه از سازمان های به نام در Facebook تبلیغ برای مکث آگهی خود را صرف در ماه جولای بیش از 100 بازاریابان از جمله لوی, Patagonia, REI, وام باشگاه و شمالی اعلام کرده اند قصد خود برای پیوستن به, با توجه به یک لیست در حال اجرا از خواب غول. این گروه از سازمان ها شامل ضد افترا, لیگ, NAACP, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک که خواسته اند “بزرگ Facebook تبلیغ برای نشان دادن آنها را پشتیبانی نمی کند یک شرکت قرار می دهد که سود بیش از ایمنی است.”

سازمان ها گفت: آنها درخواست Facebook به بیشتر stringently پلیس بیان نفرت و دروغ با در نظر گرفتن تعدادی از اقدامات از جمله ایجاد یک “جداگانه اعتدال خط لوله” برای کاربران که می گویند که آنها هدف قرار گرفته ایم به دلیل نژاد یا دین یا به اجازه تبلیغ ببینید که چگونه اغلب تبلیغات خود را به نظر می رسد در نزدیکی محتوای شد که بعد از حذف اطلاعات غلط یا نفرت, و اجازه می دهد آنها را بازپرداخت برای کسانی که تبلیغات.

در سال گذشته Facebook آورده $69.7 میلیارد دلار درآمد تبلیغ در سطح جهانی از طریق آن میلیون ها نفر از تبلیغ.

CNBC آملیا لوکاس کمک به این گزارش.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im