رکورد افزایش بیش از 2000 COVID-19 موارد در دهلی نو شمارش عبور 36,000

دهلی نو گزارش شده است یک افزایش شدید در coronavirus موارد در روز های اخیر.دهلی نو: با کمترین تک-بعد سنبله از 2

توسط ELEMENTORSITE در 24 خرداد 1399
Record Spike Of Over 2,000 COVID-19 Cases In Delhi, Tally Crosses 36,000

دهلی نو گزارش شده است یک افزایش شدید در coronavirus موارد در روز های اخیر.

دهلی نو:

با کمترین تک-بعد سنبله از 2,137 فتح کرد گرفته شد COVID-19 موارد دهلی شمارش از coronavirus عفونت عبور 36,000-علامت روز جمعه به عنوان تعداد مرگ و میر به دلیل بیماری صعود به 1,214, مقامات گفت.

با توجه به دهلی نو در بخش بهداشت و درمان و 71 مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته. تعداد کل coronavirus موارد نصب شده به 36,824 آن گفت: در یک بولتن اضافه کرد که 58 مرگ و میر که در محل مارس 9 و 6 ژوئن نیز اعلام کرد در روز جمعه.

این اولین بار است که بیش از 2000 مورد گزارش شده در یک روز در دهلی نو که سوم بیشترین تعداد coronavirus موارد در هند پس از ماهاراشترا و تامیل نادو. قبلی بزرگترین پرش در تازه موارد در 1,877 ثبت شده در روز پنج شنبه.

وزارت بهداشت و درمان, اما, اضافه تجمعی مرگ ارقام اشاره به مرگ و میر که در آن علت اصلی مرگ شد COVID-19 طبق این گزارش از مرگ و کمیته حسابرسی بر اساس مورد ورق های دریافت شده از بیمارستان های مختلف.

هشدار دهنده اعداد آمد و در روز هنگامی که دادگاه عالی کشیده تا دولت دهلی نو بیش از "وحشتناک وحشتناک و احساساتی" وضعیت در سرمایه های ملی و گفت: coronavirus بیماران در حال درمان "بدتر از حیوانات".

به دنبال پاسخ از دهلی, Maharashtra, Tamil Nadu و بنگال غربی و دولت مرکزی به عنوان آن را در زمان به دنبال گزارش های از دست زدن به نادرست از COVID-19 بيمار و دفع از بدن در کشور دادگاه خواسته, Arvind Kejriwal, دولت به توضیح سقوط در تست در این شهرستان است.

در میان دلخراش حساب از مردم در تلاش برای به دست آوردن تخت بیمارستان در پایتخت معاون وزیر Manish Sisodia این هفته گفت که دهلی عفونت کروناویروس صعود خواهد کرد به 5.5 لاخ در پایان ماه ژوئیه است و آن را نمی باید از این ظرفیت بیمارستان برای رسیدگی به وقوع چنین است.

با وجود سخت اعمال شده در مارس بیماری در حال گسترش در هند در یکی از جهان سریع ترین نرخ به عنوان آن را دوباره باز می شود یک اقتصاد کتک. این caseload در ایستاده بود نزدیک 3 لاخ جهان چهارم بزرگترین و پیشی گرفت بریتانیا در روز پنج شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن