روز یادبود فروش الکل به احتمال زیاد به افزایش کمک به درد و رنج صنعت

در این عکس تصویر بطری Miller Lite و غنچه نور آبجو که محصولات SABMiller و Anheuser-Busch InBev (به ترتیب) نشان

توسط ELEMENTORSITE در 4 خرداد 1399

در این عکس تصویر بطری Miller Lite و غنچه نور آبجو که محصولات SABMiller و Anheuser-Busch InBev (به ترتیب) نشان داده شده در سپتامبر 15, 2014 در شیکاگو است.

اسکات اولسون | گتی ایماژ

آمریکایی ها صرف نزدیک به 3 میلیارد دلار خرید الکل در فروشگاه های خرده فروشی در هفته قبل و بعد از روز یادبود در سال گذشته با توجه به نیلسن داده است.

اما با این بیماری همه گیر کوروناویروس در این سال مقامات دولت ترغیب مصرف کنندگان به عمل اجتماعی فاصله و اقامت نزدیک به خانه در طول زمان محبوب برای جذب.

در سال 2019 یادبود روز دوم-بزرگترین تعطیلات برای مصرف الکل انتهایی تنها در چهارم ژوئیه به گفته نیلسن و تحلیل خرده فروشی از دو هفته در اطراف تعطیلات.

"من مطمئن هستم که وجود دارد رفتن به برخی از کاهش در فروش" millward brown تحقیقات بین المللی تحلیلگر آقا Jarzabek گفت. "این رفتن به بسیار کمتر از سال گذشته اما من شگفت زده نمی شود اگر آن را هنوز هم بسیار سنبله بزرگ برای روز یادبود."

بیشتر مصرف کنندگان در حال نوشیدن در خانه منجر مجموع الکل خرده فروشی پرش به 26.5 درصد در نه ماه منتهی به مارس 9 از یک سال قبل از آن با توجه به نیلسن داده است. اما بسته شدن رستوران ها و کافه ها است که اعمال فشار بر این صنعت است.

برای مثال همه گیر شتاب و کاهش مصرف آبجو در ایالات متحده است. در سال های اخیر, نوشیدنی کاهش یافته است از نفع با مصرف کنندگان امید بستن برای trendier و یا گزینه های سالم.

Millward brown در حال حاضر انتظار دارد تندتر قطره در آبجو فروش از آن prepandemic هوا از 1% کاهش است. پیش بینی و تجدید نظر پیش بینی کرد که مجموع فروش این نوشیدنی را جست و خیز کردن حدود 7 درصد تا حد زیادی به دلیل سقوط در فروش از کافه ها و رستوران ها است که به طور معمول حساب برای نیمی از کلی آبجو فروش.

در حالی که مصرف آبجو تحت فشار است بزرگتر مارک آبجو — مانند Anheuser-Busch InBev را غنچه نور و Molson Coors آشامیدنی را Miller Lite — در حال دیدن احیای در فروش به عنوان بسته های پول آمریکایی ها برای رسیدن به آشنا گزینه های ارزان قیمت. یاد آمریکا آبجو اضافه شده جایزه در آینده بزرگتر ارزش بسته ایده آل برای مصرف کنندگان بودند که شربت خانه, بارگذاری, در مارس و آوریل به محدود کردن خود را به فروشگاه مواد غذایی در سفرهای.

"این بیماری همه گیر است واقعا تحت فشار قرار دادند مصرف کننده به سمت بزرگ به راحتی و ارزش برندها که به آنها اعتماد گفت:" راس میشل مدیر عامل KPMG امور مالی شرکت.

شراب است مراتب بهتر از آبجو با تشکر از مصرف کنندگان سریع محوری به سفارش بطری از طریق تجارت الکترونیکی و به طور مستقیم از از wineries. کلبر تخمین می زند که شراب بر خلاف آبجو ساخت تا ضرر و زیان خود را از رستوران ها و کافه ها. نیلسن نشان داده است که شراب خرده فروشی افزایش یافته است 30.7 درصد در نه ماه منتهی به مارس 9.

ارواح دسته است که شاهد بزرگترین آسانسور به آن خرده فروشی در همان نه هفته دوره نیز برای از دست رفته بار و رستوران درآمد با توجه به کلبر.

در سراسر آبجو, شراب و ارواح تغییر در ترجیحات مصرف کننده نسبت به برندهای آشنا است معکوس روند استقبال از صنایع دستی محلی تولید. همراه با هنر و صنعت حذفی,' تکیه بر رستوران های مستقل و taprooms برای توزیع در آینده برای کوچکتر تولید الکل به نظر می رسد ترسناک است.

"این خواهد بود ویرانگر برای بسیاری از کوچک مستقل مالک اپراتور" کلبرت گفت.

اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر نیز می تواند منجر به مصرف کنندگان تبدیل به کمتر گران نوشیدنی های الکلی. که می تواند از برخورد یک ضربه به این صنعت بزرگترین بازیکنان. AB InBev, Pernod Ricard و Diageo دریافت حدود یک سوم از درآمد خود را از حق بیمه نوشیدنی.

جاده به بازیابی برای این صنعت خواهد شد و به احتمال زیاد طولانی Jarzabek گفت. تا آنجا که 30% از رستوران ها نمی خواهد زنده ماندن گیر صنعت کارشناسان تخمین می زنند.

و اگر چه بارها و رستوران ها' الکل فروش در حال انتظار برای جستن به عقب تا حدودی 2021, Jarzabek گفت که او فکر می کند آن را می تواند چند سال دیگر به بازگشت به 2019 سطوح.

"من معتقدم که وجود دارد رفتن به یک تن از دائم تعطیل و یک تن از برندها فقط به ناپدید می شوند" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن