پیاده گذشته علامت برای Apple Inc. فروشگاه در شانگهای مرکز بین المللی (IFC) مرکز خرید در شانگهای چین در روز سه شنبه, نوامبر. 27, 2018.

Qilai Shen | بلومبرگ | گتی ایماژ

فروش آیفون در چین کاهش یافت و در ماه مه نشان دادن نشانه هایی از تضعیف پس از اپل دیدم اولیه ارتجاعی زمانی که کشور دوباره باز به عنوان coronavirus شیوع بیماری کاسته.

اما مناطق دیگر از کسب و کار بزرگ از جمله هزینه های این شرکت را در فروشگاه App است که می تواند اشاره به برخی از انعطاف پذیری در ایالات متحده فن آوری های غول پیکر در یکی از بزرگترین بازارهای خود را.

داده های گردآوری از شخص ثالث منابع توسط CNBC با اشاره به تصویر مخلوط برای اپل چین عملکرد ممکن است.

اپل فروش 3.6 میلیون آیفون در چین در ماه مه از 3.9 میلیون در ماه آوریل با توجه به شانگهای-بر اساس CINNO پژوهش است. که 7.7 درصد سقوط در مقابل آوریل, اما بالاتر از 3.05 میلیون آیفون فروخته شده در مارس 2019.

آن را در تضاد با 160% ماه-در-ماه افزایش در ماه آوریل که در آن اپل بهره مند از مقید کردن تقاضا در چین و دیدم دوباره بجای اول برگشتن به کشور بازگشایی اقتصاد آن پس از خاموش شدن برای چند هفته در اوایل این سال است.

فروش آیفون در چین کاهش یافته و متناوب 60% در سال در سال در ماه فوریه این سال است. اپل مجبور شد به فروشگاه برای یک شماره از هفته به عنوان مقامات به دنبال جلوگیری از گسترش Covid-19. توسط اواسط ماه مارس تمام فروشگاه ها در چین بود بازگشایی شد.

در ضمن به اصطلاح فروش-در محموله های اپل بالغ بر بیش از 2 میلیون در ماه مه با توجه به برآورد اولیه توسط یکی دیگر از شرکت تحقیقاتی IDC. که حدود 25 درصد سقوط ماه-در-ماه خواهد وانگ مدیر تحقیقات IDC در گفت CNBC.

فروش-در اشاره به تعدادی از اپل, اپل به فروش می رسد به آن شرکای خرده فروشی در چین است و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک اندازه گیری برای آینده تقاضا است.

اپل کاهش یافته است به نظر این آمار و ارقام.

به طور کلی محموله های گوشی های هوشمند در چین کاهش یافت و نزدیک به 20% در ماه در ماه در ماه مه با توجه به داده ها از چین آکادمی ارتباطات و فناوری اطلاعات (CAICT), یک چینی از دولت حمایت می کنم تانک.

اپل نسل دوم آی فون SE در اواسط ماه مارس که در ادامه فروش در چین بعد که ماه. آن را ارزان ترین آیفون خط و کمک به افزایش حمل و نقل در مارس اپل از دستگاه به دست خرده فروشان. اما این شرکت نشده منتشر شد یک دستگاه جدید است که می تواند تا حدودی توضیح دهد که کاهش در حمل و نقل. اما وانگ هشدار آن را نیز می تواند نشانه ای از تقاضا ضعیف است.

“دلیل اصلی (کاهش) است که به دلیل پایین بودن ضریب اطمینان مصرف کننده به دلیل کار نگرانی به دلیل رکود اقتصادی که باعث کاهش ضریب اطمینان مصرف کننده,” وانگ گفت CNBC.

او البته توجه داشته باشید که اپل در حال انبساط آن خرده فروش به شبکه های کوچکتر لایه چینی شهرستانها با وجود کلان اقتصادی headwinds.

نشانه هایی از انعطاف پذیری

در Alibaba متعلق به سایت خرید Tmall درآمد حاصل از محصولات اپل بالغ بر $136.9 میلیون در ماه مه با توجه به WPIC یک e-commerce تکنولوژی و بازاریابی شرکت است که کمک می کند تا مارک های خارجی فروش در چین. که یک 7.2% ماه-در-ماه افزایش یابد.

البته Tmall فقط یک کانال که اپل به فروش می رساند محصولات خود را از طریق. دیگر شامل Alibaba رقیب JD.com و همچنین به عنوان اپل خود فروشگاه ها و آجر و ملات و خرده فروشان.

اما اپل در بهره گیری از نشانه های زندگی در خرده فروشی آنلاین خرید و فروش در چین.

“رشد اپل در سال 2020 متناوب است با توجه به اینکه این اعداد شامل COVID-19 زمان” مدیر عامل شرکت WPIC یعقوب کوک گفت CNBC. “در نهایت واضح است که اپل انعطاف پذیر شرکت ما در حال نگه داشتن یک چشم بر روی آنها به همچنان به رشد بیش از بازگشت نیمی از سال 2020 است.”

در ضمن هزینه های مصرف کننده در فروشگاه App اپل در چین بالغ بر $1.71 میلیارد دلار در ماه مه تا حدود 11% از $1.53 میلیارد دلار ثبت شده در ماه آوریل با توجه به داده ها از سنسور برج.

این پول ممکن است به طور مستقیم به اپل topline اما آن را نشان می دهد تعداد فزاینده ای از کاربران همچنان به صرف پول از طریق اپل پلت فرم.

فروشگاه App یک کلید است درآمد راننده برای اپل به طور فزاینده مهم در کسب و کار خدمات که شرکت به طور متوسط سالانه بیش از $46 میلیارد دلار فروش در سال مالی گذشته.

5G افزایش?

بخشی از سقوط در حمل و نقل و خرید و فروش برای اپل در چین شده است می تواند به علت مصرف کنندگان برگزاری برای 5G دستگاه. اپل است که میله میله به انتشار یکی از این سال هر چند برخی از تحلیلگران نگران هستند وجود دارد می تواند به تاخیر بیاندازد.

پس از چین آغاز شد نورد از آن 5G شبکه های سال گذشته محبوبیت دستگاه قادر به اتصال به آن نسل از تلفن همراه زیرساخت های در حال رشد بوده است. در واقع 46.3 درصد از کل تلفن همراه محموله در چین در ماه مه بودند 5G دستگاه با توجه به CAICT.

دانیال ایوس تحلیلگر در Wedbush اوراق بهادار گفت: در سال های اخیر توجه داشته باشید که او تخمین می زند حدود 350 میلیون دلار از اپل 950 میلیون آیفون در حال استفاده در سراسر جهان در حال آماده شدن برای ارتقا به آیفون جدید اضافه کردن ایالات متحده در فن آوری های غول پیکر می تواند یک “5G فوق العاده چرخه.”

IDC را Wong, اما نشان می دهد یک برنامه به طور بالقوه قیمت بالا برای اپل آیفون 5G می تواند مانع موفقیت آن است.

“برخی از مصرف کنندگان ممکن است انتظار برای 5G اپل اما دو پتانسیل محدودیت می تواند قیمت گذاری و دیگری عدم استفاده از موارد” وانگ گفت CNBC.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im