هند سوابق بزرگترین واحد-روز پرش به COVID-19 تعداد عبور 37,000

Coronavirus موارد هند: بیش از 1 ، 000 مرگ و میر مرتبط با COVID-19 گزارش شده است.دهلی نو: هند ثبت بزرگترین واح

توسط ELEMENTORSITE در 13 اردیبهشت 1399

Coronavirus موارد هند: بیش از 1 ، 000 مرگ و میر مرتبط با COVID-19 گزارش شده است.

دهلی نو: هند ثبت بزرگترین واحد-روز پرش از 2,293 coronavirus موارد مصرف کل به 37,336 اتحادیه وزارت بهداشت گفت: صبح امروز و اضافه کرد که 1,218 مرگ و میر مرتبط با این شدت عفونی COVID-19 گزارش شده است. هفتاد و یک مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته. این مستند در سراسر کشور آغاز شد که در 25 مارس به بررسی گسترش این رمان coronavirus تمدید شده است بیش از دو هفته دولت گفت: در روز جمعه. محدودیت بیشتر خواهد شد کاسته در این مرحله از مستند سوم پس از خاموش شدن شروع به تقویت اقتصاد ضربه سخت با این بیماری همه گیر. این وزارت خانه اعلام کرده است دستورالعمل جدید بر اساس علامت گذاری از این کشور به مناطق قرمز با "خطر قابل توجهی از گسترش عفونت"; مناطق سبز با دو صفر موارد یا هیچ تایید موارد در گذشته 21 روز; و کسانی که در بین نارنجی.

اینجا بالای 10 تحولات در coronavirus موارد در هند:

  1. هند بیشتر از لحاظ اقتصادی مهم شهرهای دهلی و بمبئی و بنگلور چنای و احمدآباد - همه با رنگ قرمز مشخص شده مناطق; شهرستانها خواهد ماند تحت سخت مستند برای دو هفته آینده. به عنوان دولت برطرف محدودیت هایی در برخی از بخش های سفر های ریلی مترو و دولت درون جنبش جاده باقی خواهد ماند ممنوع در سراسر کشور است. مدارس و هتل ها و رستوران ها; سینما, مراکز خرید, مراکز ورزشگاه و مجتمع ورزشی نیز اقامت بسته است. گردهمایی -- اجتماعی, سیاسی, فرهنگی و مذهبی را نیز در سر نمی در حال حاضر.

  2. حرکت افراد برای همه غیر ضروری فعالیت نخواهد ماند ممنوع بین 7 ساعت به 7 هستم. تجاری و دفاتر خصوصی می تواند با باز کردن تا 33 درصد کارکنان با بقیه کار از خانه.

  3. میزان بهبودی - تعداد بیمارانی که با موفقیت مبارزه - بیماری بود در 26.64 درصد این صبح است. در مجموع 9,951 بیماران بهبود یافته اند تا کنون.

  4. در یک تسکین بزرگ برای مهاجران و کارگران و دانشجویان و زائران و یا گردشگران بودند که به دلیل رشته به سراسر کشور shutdown بیش از همه گیر دولت روز جمعه اعلام کرد قطار ویژه برای تسهیل بازگشت آنها به خانه های خود. با توجه به راه آهن "Shramik (کارگر) ویژه" قطار اجرا خواهد شد را به رشته خانه مردم و مسافران تنها اجازه داده می شود در هیئت مدیره یک بار آنها یافت می شود بدون علامت پس از غربالگری. فیزیکی فاصله اقدامات اجرا خواهد شد در قطار.

  5. بیش از یک ماه پس از lakhs در سراسر کشور تشکر بهداشت و درمان کارگران و کسانی که کار خستگی ناپذیر برای ارائه خدمات ضروری هند نیروهای مسلح در روز یکشنبه انجام خواهد شد پرواز-pasts نور تا کشتی ها در دریا و گلبرگ در بیمارستان در یک صفحه نمایش استادانه درست شده به عنوان یک بیان از قدردانی. "ما (آرزو) انتقال قدردانی ما را به هر تاج جنگجو و همه شهروندان کشور ما. در مه 3 وجود خواهد داشت برخی از فعالیت های ویژه به عنوان یک ژست خاص قدردانی توسط هر سه نیروهای" رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat در روز جمعه.

  6. نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه با استقبال از تصمیم نیروهای مسلح با اشاره به طرح یک سری از حوادث برای تشکر از پزشکان و امدادگران و پلیس درگیر در این کشور مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس. در یک سری از توییت او گفت: هند برپا قوی مبارزه با COVID-19 با توجه به شجاع خط مقدم رزمندگان که باید مراقبت و درمان بسیاری از. "آنها تماشایی است. هند تحسین آنها و خانواده خود را," او گفت:.

  7. در یک تغییر عمده به معیارهای حاکم بر coronavirus کانون, طبقه بندی دولت گفت: در حال حاضر که آن را در حال حاضر برچسب منطقه "سبز" و یا ویروس رایگان, اگر هیچ مورد جدید گزارش شده در 21 روز. قبلا عفونت-رایگان دوره 28 روز بود که نیاز به طبقه بندی مجدد یک منطقه از "قرمز" و یا یک منطقه با بیش از 15 COVID-19 موارد به "سبز" در منطقه با هیچ مورد جدید.

  8. در یک دوره دو هفته ای - بین 15 آوریل تا مارس 30 - تعداد coronavirus hotpots کاهش 170 130 با توجه به دولت داده است. تعدادی از "مناطق سبز" و یا مناطق با جدید COVID-19 مورد کاهش از 356 به 319 در طی این دوره نشان می دهد گسترش ویروس در صورت محدود.

  9. ماهاراشترا در روز جمعه, ثبت بزرگترین واحد-روز پرش در COVID-19 تعداد دفعات مشاهده شده با 1,008 موارد جدید. دولت در مجموع عبور 11,500 که شامل 485 مرگ و میر.

  10. در سراسر جهان بیش از 34 لاخ مردم تا کنون قرارداد این بیماری تقریبا 2.3 لاخ مردم از دست داده اند زندگی خود را. شیوع سرچشمه در چین در شهر ووهان در ماه دسامبر است و به بیش از 180 کشور در پنج ماه گذشته رسید.
     





tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن