من سعی کردم 5 ترفندهای مختلف برای درمان بی خوابی من—اینجا چه کار می کرد و چه نمی

من یکی از کسانی که نیاز به یک مربع هشت ساعت خواب در هر شب به تابع. اما حتی قبل از همه گیر من تلاش کرده ام را که اتفاق می افتد. این به طور معمول طول می کشد حدود سی دقیقه به تسلیم و پس از من از خواب بیدار شدم چند بار جای خود غلت بزنید و عطفی با توجه به اضطراب در مورد کار در روز بعد و یا به مراتب شایع تر سناریو برای به معنای واقعی کلمه هیچ دلیل در همه.

و پس از آن جهان همه گیر افتاد پاره شدن هر چه خواب معمول من تا به حال قبل از اینکه به خرد کن. امروزه آن را به من طول می کشد تا یک ساعت را به خواب و من بیدار شدن از خواب مراتب بیشتر اوقات بدن من احساس مانند وجود برق در حال اجرا را از طریق آن و به من دروغ بیدار برای چند ساعت. من لغزش دوباره به تعویق حالت اما پس از آن که خورشید بالا می رود بچه ها من تقاضا صبحانه و من با خستگی راه رفتن را از طریق روز من خیال بافی از خواب من یک روز دریافت کنید.

پس از چند هفته بی قراری, من تصمیم گرفتم به سنگ تیز کردن در در پیدا کردن ایده آل خواب معمول—و من قدردان و سپاسگزار می گویند من تبدیل به یک گوشه. در پایان آزمایش های من, من به خواب رفتن سریع تر (معمولا در عرض 20 دقیقه) اما من دیگر امتداد آنچه احساس می کند مانند خواب ترمیمی.

اگر شما هم به دنبال برخی از راه استراتژیک برای تسخیر همه گیر بی خوابی در اینجا چند چیز است که کار کرده و کار نمی کند—برای من.

من در زمان طولانی نفت CBD کاربر. من نگه داشتن یک مایع CBD در میز کنار تخت و چند پمپ از آن را قبل از من به رختخواب بروید و پس از آن گاهی اوقات دوباره من اگر نمی توانید بخوابید. در حالی که CBD است که به طور معمول یک ابزار مفید اگر من جای خود غلت بزنید و عطفی توسط خود آن نشده است به اندازه کافی برای تسخیر همه گیر در سطح بی خوابی است. من با استفاده از آن, اما در طول این خصوص اضطراب من می دانم که من نیاز به انجام بیش از فقط پاپ در برخی از CBD.

من شنیده ام یک میلیون بار که ورزش majorly مفید برای خواب. اما در حال حاضر من می دانم که اگر شما انجام ورزش خود را در زمان اشتباه خود را تمرین می تواند اثر مخالف است. پس از من مراقبت از بچه ها و کار در طول روز من راه می رفت 1-2 مایل چند شب در هفته به مدت سه هفته. آن را خوب است برای برخی از زمان به تنهایی و هوای تازه اما فعال بودن درست قبل از خواب به کرات از من. آن زمان من دو بار به عنوان طولانی به خواب وقتی که من راه می رفت در شب.

اما وقتی که زمان برای پیاده روی در صبح من متوجه یک تفاوت بزرگ در طول روز خلق و خوی و من توانایی به خواب رفتن در شب. بیرون رفتن برای یک پیاده روی طولانی قبل از ناهار رفتن به بخشی از سلامتی معمول از اینجا.

من همیشه مکمل های منیزیم در دست برای چند دلیل: به شل کردن تنش عضلانی و کمک به آرامش بدن من برای خواب. پودر مکمل من واقعا آرام و مفید است. من متوجه یک تفاوت ظریف در کیفیت خواب و طول مدت زمانی که من در زمان منیزیم مکمل یک ساعت یا بیشتر قبل از خواب—بدن من احساس آرامش بیشتر و به عنوان یک پاداش معمول من هفتگی سردرد تنشی هرگز ناتوان شد. من قطعا می خواهم توصیه می شود این مکمل منیزیم برای هر کسی که می شود و سردرد و درد عضلانی یا مشکلات خواب.

یک لیوان Pinot قطعا به من کمک می کند باد کردن اما من همیشه از خواب بیدار خیلی بیشتر در شب من بیش از یک نوشیدنی. بنابراین من تصمیم به آزمایش با نوشیدن نیست و در مجموع برای یک هفته و آن را عمده بازی-changer. من از خواب بیدار شدم یک بار به طور متوسط در شب من نمی نوشند در مقایسه با عادی من 3-4 بار. من اعتراف در شب من رد شراب آن را کمی سخت تر به خواب رفتن. اما پس از چند پمپ روغن CBD و برخی, فکر, تمرکز, تنفس, من zonked.

باز کردن پنجره اتاق خواب من

من فکر می کنم مهم ترین چیزی که من انجام داده ام این است که با تنظیم درجه حرارت. من به یک دکتر برای یک مقاله دیگر به تازگی و او به من گفت که ایده آل خواب متوسط در حدود 60-65 درجه فارنهایت است. معمولا خانه من است در اطراف 69-70 درجه است که احساس خوب اما با نگاهی به گذشته احتمالا انجام نمی دهد من خواب هر نعمت. بنابراین من شروع به آزمایش با درجه حرارت. من احساس نمی مانند روشن AC هنوز دلیل آن را نمی به اندازه کافی گرم خارج, بنابراین من سعی کردم با باز کردن پنجره. در طول آزمایش متوسط بود فرو بردن به 45-50 درجه در شب پس اتاق من رو خیلی سرد. و من عاشق آن است. من شوخی نمی کنم وقتی که من می گویند من خواب 6-7 ساعت بدون بیدار شدن از خواب در یک بار است که یک بهبود بزرگ از 3-4 ساعت قطع من قبل از.

تلاش همه این چیزها را به من نشان داد آنچه در ذهن من و بدن نیاز به خواب سالم است. من می خواهم به خارج و ورزش در برخی از راه, هر روز, اما من قصد دارم به سعی کنید به نگه داشتن هر گونه فعالیت شدید قبل از ظهر. من همچنین می خواهم به حد من مصرف الکل به ویژه در طول هفته و من قصد دارم به من CBD و مکمل های منیزیم به عنوان مورد نیاز است. اما بزرگترین افشاگری شد, چگونه مفید دماهای سردتر هستند برای من. از هم اکنون من در حال خواب با پنجره های باز در شب (یا استارت AC در روزهای گرم تابستان).

برای هر کس دیگری مبارزه با خواب من می خواهم بگویم بزرگترین درس من آموخته بود که در حالی که وجود دارد برخی از رایج سلامتی, شیوه های که به نفع خواب برای همه ما می تواند برخی از زمان برای پیدا کردن روال است که با این نسخهها کار برای شما. ممکن است کمی زمان و استراتژی اما کسانی که با شکوه ساعت shut-eye به ارزش در حالی که خود را.

ادامه مطلب: چگونه در خواب در میان همه گیر جهانی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de