اگر چیزی می رود ویروسی در حال حاضر کاملا به عنوان به سرعت به عنوان کسی که امتناع از پوشیدن ماسک در فروشگاه مواد غذایی ضد maskers آمدن به فروشگاه تنها بخشی از نگرانی برای مشتریان به دنبال خرید مواد غذایی خود را در یک محیط امن. در حالی که همیشه وجود دارد بسیاری است که می رود به انتخاب که فروشگاه به فروشگاه از آن را تبدیل شدن به طور فزاینده ای روشن است که مصرف کنندگان ارزش راه پیاده سازی فروشگاه های بهداشتی و اقدامات ایمنی در هنگام تصمیم گیری کنند.
ماه گذشته جهانی شرکت تحقیقاتی ایپسوس آیا رمز و راز مغازه برای دیدن که عمده خرده فروشان نگه داشتن مردم شاد ترین: برندگان بزرگ شد تمام غذاهای Costco و معامله گر جو. در حال حاضر این شرکت این بار با شروع مصرف کننده بررسی در مورد آنچه در آن است که مردم در مورد زمانی که آنها در فروشگاه — و چگونه اعتماد به نفس آنها در فروشگاه ها برای اجرای اقدامات ایمنی. این خواهد دوباره مورد استفاده برای اندازه گیری چگونه خرده فروشان در حال انجام در یک مطالعه که هنوز منتشر نشده است.
در حال حاضر این بررسی نشان می دهد برخی از خبر خوب: فروشگاه های مواد غذایی هنوز هم مورد اعتماد ترین خرده فروشان برای سلامت و پروتکل های ایمنی — امداد با توجه به essentialness از آنها و همچنین چیزی که حس می کند با توجه به نمرات بالا به صورت عمده در فروشگاه های مطالعه تاریخ و زمان آخرین.
مطلب قابل توجه این است که چقدر یک فروشگاه پایبندی به پروتکل های مهم برای مصرف کننده:
tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
مقالات مشابه
- هند را رد کرد چین ادعای حاکمیت بر Galwan ولی در Ladakh
- متجاوز زنجیره ای متهم پس از اینکه یک نمایه DNA آنلاین او را به پرونده سال 1997 مرتبط کرد، دستگیر شد.
- 'انرون آلمان': Wirecard رسوایی سایه در اداره شرکت
- تجهیزات و علوم آزمایشگاهی - دنیای آزمایشگاه
- رهبران اروپایی شروع مذاکرات بیش از یک محرک های مالی طرح
- Uber سه ماهه از دست دادن خالص بالن به $2.9 میلیارد دلار بزرگترین از دست دادن سه چهارم
- در سال 2022 کجا برویم
- می توانید درب بازکن ترفند شما برای شما آرزو می دانستم که هفته پیش
- کاخ سفید پس از استناد به رئیس جمهور هریس، متن نامه بایدن را با احتیاط تغییر می دهد
- "نه پیوستن به BJP تلاش برای بدگویی من قبل از رهبری": Sachin خلبان